Perus FF-Liigan puolella on nyt lähes varmaa, että saadaan 14. pelaajan liiga aikaiseksi.
Osallistujat nyt siis:
delete
zaux
Pitbat
Fawkes
pancor
Tpip
OneBigRed
Mont-Blanc
Hawk #22
OutlawPuppet
anticatabolic
Spidy#29
Epävarmat:
Jonossa:
Grand-Pierre
Wiesellike
Elli Masi-Merkki
Eli mikään kiire ei vielä ole niin annetaan epävarmoille ensi perjantaihin klo. 19.00 asti aikaa ilmottautua ja jos vastauksia ei siihen asti ole kuulunut, niin annetaan paikkoja uusille halukkaille. Jonossa oleville ilmoitetaan mahdollisesta paikasta heti perjantai-iltana tai viimeistaan lauantaiaamuna. Draft-järjestys arvotaan myös silloin.
Nyt voitaisiin alkaa puhumaan tuosta draftin ajankohdasta. Sopiiko jengile näin alustavasti, että yritetään löytää se draft-päivä tuolta elokuun 29.-31.päivän? Vai onko tarvetta pitää Draft jo aikaisemmin. Yritetään löytää päivä jolloin mahdollisimman moni/kaikki pääsisivät mukaan Draftiin.
Muutaman kommentti olikin jo tullut tuohon "sääntöuudistuksiin" ja jos siitä on jollain kommentoitavaa tai lisäehdotuksia niin olkaa aktiivisia ja kirjataan kaikki toivomukset ylös. Saadaan aikaan pelaajille mahdollisimman mielekäs liiga. Tässä linkki aikaisempaan postaukseeni:
"Sääntömuutokset"
Tämän lisäksi haluaisin tosiaan mielipiteitä tuosta varausvuorojen treidaamisesta. Komisaarina minulla on mahdollisuus vaikuttaa draft järjestykseen eri kierroksilla yksittäisä varauksia myöten (Sama pelaaja voi työkalun avulla omistaa vaikka kaikki 1.kierroksen varaukset), joten minun puolestani varausvuoroilla voidaan käydä myös kauppaa ennen draftia. Kauppaa käytäisiin todennäköisesti täällää JA:ssa tässä ketjussa tai yksityisviestein, sillä en usko että NFL.com:n FF-alustalla se on mahdollista, mutta minä voisin nuo ilmoitetut kaupat sitten tuonne järjestelmään manuaalisesti syöttää. Draftissahan tämä ei taida olla mahdollista, mutta kun varausvuorot viikonloppuna selviytyvät olisi tämä tosiaan yksi uusi "ulottuvuus" Draft-taktiikkaa miettiessä. Mitä mieltä tästä olette?