NFL Fantasy Football

  • 85 584
  • 955

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Jos ns. Jatkoajan ykkösliigaa ei saada tänä vuonna kasaan niin itsekin ilmoittaudun tietysti mukaan leikkiin.

Mikäs se on oikein tilanne tämän suhteen? Lähinnä siksi huutelen, että en kovin moneen liigaan viitsi ilmottautua, jos tosiaan saadaan ns. ykkösliiga kasaan? Minä en jostain syystä ole niin mehuissani tosta keeper jutusta. Johonkin liigaan sitä mielellään osallistuisi tänäkin vuonna (ainakin tuttu ja turvallinen yahoo kiinnostaa). Varsinkin kun sitä menestystäkin on tullut parina viime vuotena ja muutenkin fantasy tekee matsien seuraamisesta mielenkiintoisempaa... :P
 

#76

Jäsen
Fantasy liiga kiinnostaa ja NFL.comissa yksi joukkue jossain random liigassa, joten Yahoo voisi olla hauska siihen rinnalle. Lähdetään haastamaan jumboa tosissaan. Toisaalta kotikonttorilaisella riittää aikaa katsella pelejä keskellä päivää pitkin viikkoa, että voi haistella pelaajia.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Olin koko viikonlopun reissussa joten jäi tämä puoli hieman paitsioon mutta huomenna teen liigan ja lähetän kaikille osallistujille yksityisviestillä liigan nimen ja salasanan.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Mikäs se on oikein tilanne tämän suhteen? Lähinnä siksi huutelen, että en kovin moneen liigaan viitsi ilmottautua, jos tosiaan saadaan ns. ykkösliiga kasaan? Minä en jostain syystä ole niin mehuissani tosta keeper jutusta. Johonkin liigaan sitä mielellään osallistuisi tänäkin vuonna (ainakin tuttu ja turvallinen yahoo kiinnostaa). Varsinkin kun sitä menestystäkin on tullut parina viime vuotena ja muutenkin fantasy tekee matsien seuraamisesta mielenkiintoisempaa... :P

Steepler tuossa ilmoitti ettei ainakaan itse ole tänä vuonna pelaamassa enkä usko että tulee siis pyörittämään liigaa(kaan).

Onko meillä tarpeeksi "vanhaa kaartia" aktiivisena että saadaan se 10-12 miestä rinkiin?
 

zaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, Ässät
mä osallistuisin ainakin mielelläni sekä keepperiin, että tuohon aikaisempien vuosien "ykkösliigaan".
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Steepler tuossa ilmoitti ettei ainakaan itse ole tänä vuonna pelaamassa enkä usko että tulee siis pyörittämään liigaa(kaan).

Onko meillä tarpeeksi "vanhaa kaartia" aktiivisena että saadaan se 10-12 miestä rinkiin?
Ollaanko tässä nyt perustamassa kahta erillistä liigaa, ns. "ykkösliigaa" ja sitten pancorin johdolla keeper liigaa? Ensisijaisesti olisin kiinnostunut nimenomaan tuosta "vanhan kaartin" ykkösliigasta, mutta jos ei siellä miehet riitä, niin pääasia että johonkin fantasy leaguehen pääsee osallistumaan. Jos ukkoja "ykkösliigaan" riittää, niin voin vaikka itse toimia komissaarina, pääasia että saadaan liiga pystyyn.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Jos ukkoja "ykkösliigaan" riittää, niin voin vaikka itse toimia komissaarina, pääasia että saadaan liiga pystyyn.
Minä ainakin ilmottaudun tähän mukaan. Toivottavasti saadaan kasaan, sillä ainakin viimeiset neljä kautta mitä minä olen ollut mukana, niin homma on toiminut varsin mallikkaasti.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Liiga luotu ja yksityisviestit lähetetty. Pisteidenlaskuasetuksista otetaan parannusehdotuksia vastaan jos siltä tuntuu. Jos et jostain syystä saanut yksityisviestiä niin ilmoita asiasta niin pistän tulemaan uudelleen.
 

janóz

Jäsen
Olen lähdössä mukaan pancorin keeperiin, se on ihan mukavaa vaihtelua kun pitää miettiä vähän pidemmällä tähtäimellä.

Jos "vanhalla kaartilla" kiinnostaa niin meillä on tuo ihan hyvätasoinen NFL.comin jatkoaika-liiga ilmoittataumisvaiheessa. Se mennään perinteisemmällä setillä eli draftataan joka vuosi uudet joukkueet. Puolustuksen pelaajia ei ole kuten ykkösessä aikanaan ja jotain muita pikku eroja löytyy, mutta muuten hyvinkin perinteinen liiga asetusten osalta kyseessä. Tällä hetkellä paikkoja löytyy, koska todennäköisesti viimevuotisista jää muutama pois. Live draft pidetään su 2.9 klo 18. Eli yv:tä tulemaan jos luotettavilla managereilla kiinnostaa.

Nämä kaksi liigaa riittää minulle tällä erää, joten en lähde enää "uuteen ykköseen" mukaan. Tietenkin jos sekä NFL.com ja ykkönen jää vajaaksi niin yhdistellään sitten liigat joko yahoossa tai NFL.comissa?
 

zaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, Ässät
ketäs meitä nyt olis lähdössä tuohon vanhan kaartin ykkösliigaan yahoosssa?

minä, Lapster, Fawkes, delete, Cube?

oliko meitä muita?

Jos kukaan muu ei halua ni kaitpa mäkin voin tuon liigan potkia pystyyn?
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Liiga luotu ja yksityisviestit lähetetty. Pisteidenlaskuasetuksista otetaan parannusehdotuksia vastaan jos siltä tuntuu. Jos et jostain syystä saanut yksityisviestiä niin ilmoita asiasta niin pistän tulemaan uudelleen.

Onkos tuo drafti nyt sitten kuitenkin lauantaina 25.8. joskus illasta suomen aikaa? Ymmärtääkseni 22-23 suomen aikaa vai miten?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Jaa en sitten ollutkaan tossa keeper-listassa?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Keeperistä voisi sitten tehdä vaikka 14 nipun liigan jos mä ja Cube vielä messiin.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Oli syystä tai toisesta mennyt koko Noosen viesti täysin ohi mutta älkäähän pojat vaipuko epätoivoon. Joukkuekoko nostettu 14. ja lähetin teillekin tunnukset.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
ketäs meitä nyt olis lähdössä tuohon vanhan kaartin ykkösliigaan yahoosssa?

minä, Lapster, Fawkes, delete, Cube?

oliko meitä muita?
Tuo määrä ei taida ihan riittää vielä? Onkos missään liigassa enää tilaa, kun nyt vähän heikolta näyttää tämän suhteen? Ei oo väliä onko keeper vai onko yahoossa tai nfl.comissa, kunhan nyt vain johonkin pääsis vielä mukaan...
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Oli syystä tai toisesta mennyt koko Noosen viesti täysin ohi mutta älkäähän pojat vaipuko epätoivoon. Joukkuekoko nostettu 14. ja lähetin teillekin tunnukset.

Ja jos sitä draftia voisi siirtää vuorokaudella eteenpäin tai ainakin vajaalla, niin minäkin pääsisin draftaamaan ihan oman tiimini. Muistaakseni en ollut ainut joka toivoi draftia 26.päivälle.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuo määrä ei taida ihan riittää vielä? Onkos missään liigassa enää tilaa, kun nyt vähän heikolta näyttää tämän suhteen? Ei oo väliä onko keeper vai onko yahoossa tai nfl.comissa, kunhan nyt vain johonkin pääsis vielä mukaan...

Eiköhän tuosta liigaa saa pystyyn vaikka yhdistämällä, kun ilmoittautumisia ilmeisesti kerätään sekä "ykkösliigaan" että viime vuoden janozin järjestämään NFL.comin versioon. Muutama (neljä) tuosta NFL.comin liigasta on keepperissä, mutta minä ja janoz ainakin ollaan tuohon normiliigaan menossa.

Palatakseni keeperin sääntöihin, mitäs osallistujat ovat niistä? Eli miten pitää homma mielekkäänä ja tasaisena kaudesta toiseen? Itse ehdottaisin kolmea keeper-pelaajaa kausittain, maksimissaan yksi per pelipaikka. Ja kolmen vuoden maksimisopimus kuulostaa järkevältä, sen jälkeen on pelaaja pakko laittaa kiertoon.

Mutta miten se varauskompensaatio? Mielestäni se seuraavan vuoden varaustilaisuudessa yhtä korkeamman varauksen "menettäminen" kuulostaisi mielenkiintoiselta.

Esimerkki: Bongaan huippukauden pelaavan St. Louisin Steven Jacksonin kierrokselta kolme. Haluan pitää hänet seuraavallekin kaudella, joten draftissa minun on pakko varata hänet kierroksella kaksi.

Eli ykkösestä menee ykkönen, kakkosesta ykkönen, kolmosesta kakkonen jne. (waivers-löydön pitämisen kompensaatio voisi olla myös aika korkea, 4. kierros?). Ja koska 1. ja 2. kiekasta menee molemmista ykköskierroksen varaus, ei voi molempia pitää. Näin kärkipään varauksetkin kiertäisivät vuodesta toiseen aika hyvin, ja heikomman kauden pelanneet jengit pääsevät vahvistamaan joukkueitaan varaustilaisuuksissa pätevillä miehillä. Keeper-pelaajissa voisi käyttää kauden järjestystä ilmoitusvelvollisuudessa, jumbo ilmoittaa ensimmäisenä ketkä pitää ja siitä järjestyksessä mestarijoukkueeseen saakka saisivat managerit taktikoida kannattaako oma sälli pitää vai onko kierroksella varattavana parempia pelaajia. Tämä näinpäin ihan siksi, ettei ykkösvaraaja saa liikaa etua eikä tule mitään "Suck for luck" -efektiä. Periaatteessa siis muut managerit päättävät, millaisesta listasta kärkivaraukset pääsevät varaamaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eiköhän tuosta liigaa saa pystyyn vaikka yhdistämällä, kun ilmoittautumisia ilmeisesti kerätään sekä "ykkösliigaan" että viime vuoden janozin järjestämään NFL.comin versioon. Muutama (neljä) tuosta NFL.comin liigasta on keepperissä, mutta minä ja janoz ainakin ollaan tuohon normiliigaan menossa.

Minäkin olen alustavasti lupautunut siihen nfl.comin liigaankin mutta voin keskittyä myös pelkästään Yahoohon jos tehdään tuommoinen yhdistäminen.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Ja jos sitä draftia voisi siirtää vuorokaudella eteenpäin tai ainakin vajaalla, niin minäkin pääsisin draftaamaan ihan oman tiimini. Muistaakseni en ollut ainut joka toivoi draftia 26.päivälle.

Joo itsekin olen aikavälillä 23-27.pvä reissussa joten toivoisin draftin olevan aikaisintaan 27.pvä...

Katselin tuossa noita liigan asetuksia ja 8 vaihtopelaajaa on minusta aika paljon? Liian monesti nähdään että vai pari tiimiä istuttaa pelaajia koko kauden ajan kun he muissa tiimeissä voisivat olla starttereita.

Ja toivoisin että otamme yksittäisetkin puolustupelaajat.

Minun ehdotus olisi: QB, WR, WR, RB, RB, TE, W/R, K, DEF, D, DB, DL, IR, BN, BN, BN, BN, BN, BN
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Otetaan vielä muittenkin mielipiteet tuosta joukkuekoosta ennen, kuin lyödään sitä lukkoon mutta kyllä tuo 6 miehen penkkikin minulle sopii. Tällähetkellä mulla on asetuksissa sekä joukkuepuolustus/erikoistilanteet että yksittäinen puolustuspelaaja. Haluaisitteko siis vielä enemmän noita yksittäisiä pakkeja? Draftin vaihdoin nyt alkamaan sun.26pv. klo:18:00. Viikolla en mielellään draftia pitäisi, koska en vielä osaa sanoa, että olenko tuolloin aamussa vai illassa. Lauantaina 1.9 voisi olla toinen ajankohta koska sunnuntaina on tuon toisen liigan drafti johon olen myös osallistumassa.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Otetaan vielä muittenkin mielipiteet tuosta joukkuekoosta ennen, kuin lyödään sitä lukkoon mutta kyllä tuo 6 miehen penkkikin minulle sopii. Tällähetkellä mulla on asetuksissa sekä joukkuepuolustus/erikoistilanteet että yksittäinen puolustuspelaaja. Haluaisitteko siis vielä enemmän noita yksittäisiä pakkeja? Draftin vaihdoin nyt alkamaan sun.26pv. klo:18:00. Viikolla en mielellään draftia pitäisi, koska en vielä osaa sanoa, että olenko tuolloin aamussa vai illassa. Lauantaina 1.9 voisi olla toinen ajankohta koska sunnuntaina on tuon toisen liigan drafti johon olen myös osallistumassa.

Mie kyllä tykkäisin, jos noita yksittäisiä pakkeja olisi enemmänkin. Toisi vielä lisää mielenkiintoa puolustuksen tarkkailuunkin. Drafti sopisi minulle paremmin sun 26 päivä, lauantai 1.9 en kerkiäisi mukaan. Toki enemmistön mukaan mennään, eihän nää kuitenkaan millään kaikille natsaa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Draftin vaihdoin nyt alkamaan sun.26pv. klo:18:00. Viikolla en mielellään draftia pitäisi, koska en vielä osaa sanoa, että olenko tuolloin aamussa vai illassa. Lauantaina 1.9 voisi olla toinen ajankohta koska sunnuntaina on tuon toisen liigan drafti johon olen myös osallistumassa.

Sopii 1.9. ja 26.9., mutta molemmat aikaisintaan klo 18.00. Noista puolustajapelaajien määrästä taas käy kaikki, eli antaa muiden päättää.

TaoTaon sääntöehdotukset taas käyvät minulle erittäin hyvin ja ne pitävät varmasti liigan todella mielenkiintoisena. Kannatan siis tuota varaussysteemiä ehdottomasti.
 

#76

Jäsen
Eka fantasiakauai edessä, joten en ota mitään kantaa sääntöihin, mutta olen valmis useampaankin liigaan. Näillä näkin seurailen nfl-kautta aika paljon, kun suunnitelmissa hommata spinningpyörä talvikuntoiluun ja siinähän katsoo mukavasti pelin polkiessa.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Taitaa tuo ns. vanha ykkösliiga kuihtua kokoon osallistujien puutteen vuoksi. Mitä tulee asetuksiin, niin tosiaan kolme puolustuspelaajaa on ollut hyväksi havaittu määrä. Hyvillä puolustajilla saa kuitenkin kerättyä ihan yhtä hyvin pisteitä kuin perus-RB:lläkin. Ainakin kun säätää pistetytykset kuntoon. Jos on vaikeuksia saada mahtumaan kolme IDP:tä, niin mun puolesta voi jättää joko W/R paikan pois tai sitten kickerin, joka on ihan turha juttu fantasyssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös