Newcastle United FC 2021–2022 – sitä samaa paskaa

  • 96 499
  • 1 168

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuinkahan onnellinen Joe Willock on? Arsenalissa tie oli tukossa kun samalle paikalle oli paljon kilpailua ja siirtyi Newcastleen ison roolin perässä. Nyt sinne tuodaan isolla rahalla samanlainen kilpailuasetelma mitä lähti karkuun.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitäs itse teit kun Glazerit astuivat puikkoihin?

Vertaatko Glazereita jotenkin tähän Newcastlen tilanteeseen vai mistä moinen yhteys?

Kysymykseen aika vaikea vastata. Olin joku 10-vuotias. Todennäköisesti olin leikkimässä kaverien kanssa metsässä

@mikko600
ymmärsi huonon vitsin. Pitänee vissiin lopettaa kun muilla meni vähän ohi...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tulipa vastaan tossa kaappeja käydessä läpi mun ensimmäinen Newcastle-paita. On ”vähän” ajan patinaa, mutta onhan tuo joku 23 vuotta vanhakin. Piti muuten tilata Englannista soittamalla, ainoa mikä jäi mieleen on: ”Ketsbaia, are you sure?”
 

Liitteet

  • A8CFF19B-27F5-40E8-90A0-0193B82DA1CF.jpeg
    A8CFF19B-27F5-40E8-90A0-0193B82DA1CF.jpeg
    260,9 KB · kertaa luettu: 95

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Amanda Staveley on puhunut nyt kahden päivän aikana faneille, seuralegendoille ja toimittajille enemmän kuin Ashley noin viiteen vuoteen. Alan Shearerin patsas tullaan todennäköisesti siirtämään stadionin alueelle. Ashley pystytti sen siis stadionin tontin ulkopuolelle. Staveley on myös hämmästellyt julkisesti Kevin Keeganin kohtelua ja luvannut että tämäkin muistetaan. Shearer kutsuttiin myös jo eilen puhumaan Staveleyn ja miehensä kanssa, koska halusivat seuralegendan mielipiteen mitä seurassa pitää ensiksi tehdä. Jos ei muuta, seuran uudet keulakuvat tietävät mitä Newcastle merkitsee kaupungille ja kannattajille, ja osaavat ainakin sanoa sen mitä fanit haluavat kuulla Ashleyn jälkeen.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Brucella on 999 peliä Valioliigan managerina.

Seuraava peli olisi 1000. Mutta potkut uhkaavat ennen sitä. Bruce totesi, että olisi tyypillistä hänen tuuriaan.

Aikas julmaa. Antaisivat nyt tuon yhden pelin vielä hääriä. Sen jälkeen fanien laulujen saattelemana kotiin syömään pekonia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kun Brucen luotsaama Sunderland asettuu vastaan FA Cupissa, kyseessä on Fatom Menace. Kun Sunderland voittaa, on kyseessä Revenge of the Shit. Siitä alkaa Newcastlen alamäki, joka opitaan tuntemaan nimellä The Farce Awakens.

Jooh.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tältä siis tuntuu kun seuralla on omistaja joka välittää hyvästä pr:stä. Outoa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Brucella on 999 peliä Valioliigan managerina.

Seuraava peli olisi 1000. Mutta potkut uhkaavat ennen sitä. Bruce totesi, että olisi tyypillistä hänen tuuriaan.

Aikas julmaa. Antaisivat nyt tuon yhden pelin vielä hääriä. Sen jälkeen fanien laulujen saattelemana kotiin syömään pekonia.

Newcastle ei ole mitään velkaa faneista valittaneelle ja muista syitä etsineelle selkäänpuukottavalle Ashleyn perseennuolija-kaalipäälle. Kenkää vaan mahdollisimman pian.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Newcastlella on kuitenkin sukupolvellinen faneja, jotka eivät koskaan ole nähneet oman seuransa kunnioittavan seuralegendoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuran faniksi en lukeudu tai ilmoittaudu en menneinä aikoina saati tulevina, mutta mainittakoon nyt kun Newcastle United on futismaailman kuuminta hottia, että multa löytyy kaapista Newcastlen komea kotipaita Andy Carrollin nimellä ja pelinumerolla.

Rakkaudesta lajiin. Ja hienoihin miehiin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Newcastle ei ole mitään velkaa faneista valittaneelle ja muista syitä etsineelle selkäänpuukottavalle Ashleyn perseennuolija-kaalipäälle. Kenkää vaan mahdollisimman pian.

Mitenkähän tämä myyntiuutinen vaikuttaa joukkueen pelaamiseen? Siellä on kuitenkin varmaan paljon pelaajia, jotka aavistelevat että tulevaisuutta seurassa ei ole. Tuleeko lisää yritystä vai lässähtääkö pahemman kerran?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Newcastlella on kuitenkin sukupolvellinen faneja
Tämähän on ilmiselvä sukupolvien unelma.

Sukupolvien unelma pitkä on odottavan aika
Yli neljätoista vuotta ei tuu kyyneleet suotta
Meidän Ashley lähtee vihdoinkin
Vihdoin sheikit on jo ovella
Mut vieläks täs ryhmässä on taikaa?
Kun ei oo enää suunta viva la Brucelution
Lähti painajaisemme vihdoinkin

Tunnen voimaa koillisen
Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki

Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki

Oi mikä aika olla elossa ja mikä rikkaus on sheikeil
Kun tähdet Shearerin ne ehkä pian seuraa saa
Kun me tehään historiaa
Pian ostetaan pelaajia vuosikausien jälkeen
On, Magpies on, on Magpies on on on on, Magpies on niin ihana
Tunnen voiman pohjoisen

Tunnen voimaa koillisen
Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki

Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki

Alta sateisen taivaan nummien päältä
Lauhassa säässä ei hankeen jäädä
Puiden katvees keskellä kylää
Paikka mis oma stadion puistoon tehdään
Täällä fanimme tarinoita täynnä
Yhdellä lisää voit tuoppeja täyttää
Aika Brucen kytkintä nostaa
Ja kertoa tarinaa mis unelma on totta
Sheikit mä tunnen, sheikit mä tunnen
Mä tunnen sen sheikin, tunnen sen sheikin!
Mä tunnen, mä tunnen
Nyt tunne se sheikki, tunne se sheikki, tunne se sheikki!

Tunnen voimaa koillisen
Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki

Kun me hu-hu-huudetaan niin seurasta lähtee
Bru-bru Bruuuuce ja Ashleyn Maikki, kaikki on auki
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mitenkähän tämä myyntiuutinen vaikuttaa joukkueen pelaamiseen? Siellä on kuitenkin varmaan paljon pelaajia, jotka aavistelevat että tulevaisuutta seurassa ei ole. Tuleeko lisää yritystä vai lässähtääkö pahemman kerran?

Uusi manageri kehiin. Jokaiselle kerrotaan että nyt on muuten mahdollisuus olla osa tämän seuran tulevaisuutta lähivuosina jos onnistutte. Miten ihmeessä voisi lässähtää nykyisestä tasosta paskemmaksi?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja sieltä monesta suunnasta Coutinho-huhut liikkeelle. Ihan odotettua ja olisi looginen hankinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös