Eli Andy Carroll comeback!Mä en edes vielä sisäistä että voidaan tuoda sisään oikeasti tasonsa näyttäneitä hyviä pelaajia. Ei arpoja tai lainoja. Ja Mbappen ehtii sitten kesällä.
Eli Andy Carroll comeback!Mä en edes vielä sisäistä että voidaan tuoda sisään oikeasti tasonsa näyttäneitä hyviä pelaajia. Ei arpoja tai lainoja. Ja Mbappen ehtii sitten kesällä.
Sinne meni sielu
Mitäs itse teit kun Glazerit astuivat puikkoihin?
VilleLeino?Siitä se alkaa. Meidän suomalaisten Newcastle-fanien Facebook-ryhmään on tullut jo kolme uutta jäsentä. Härreguud
Taisi mennä jo PSG riveihinVilleLeino?
VilleLeino?
Kausi oli 20-21 Bruceolan vastaisku, niin eikö tän pitäisi olla Star Wars teemalla uusi toivo?Voisikos @Moderaattorit vaihtaa otsikosta tuon ”sitä samaa paskaa” vaikka ”Uusi aikakausi alkaa”. Kiitos jo etukäteen!
Kausi oli 20-21 Bruceolan vastaisku, niin eikö tän pitäisi olla Star Wars teemalla uusi toivo?
Selvä ja varataan Tottenhamille 2022-2023 Brucen paluu.Se on vasta ens kaudella kato.
Ja sitten Brexiteerit peruu Newcastle kaupat pahoille ulkomaalaisille ja tulee ”2022-2023 Ashleyn vastaisku”.Selvä ja varataan Tottenhamille 2022-2023 Brucen paluu.
Brucella on 999 peliä Valioliigan managerina.
Seuraava peli olisi 1000. Mutta potkut uhkaavat ennen sitä. Bruce totesi, että olisi tyypillistä hänen tuuriaan.
Aikas julmaa. Antaisivat nyt tuon yhden pelin vielä hääriä. Sen jälkeen fanien laulujen saattelemana kotiin syömään pekonia.
Newcastlella on kuitenkin sukupolvellinen faneja, jotka eivät koskaan ole nähneet oman seuransa kunnioittavan seuralegendoja.
Newcastle ei ole mitään velkaa faneista valittaneelle ja muista syitä etsineelle selkäänpuukottavalle Ashleyn perseennuolija-kaalipäälle. Kenkää vaan mahdollisimman pian.
Tämähän on ilmiselvä sukupolvien unelma.Newcastlella on kuitenkin sukupolvellinen faneja
Mitenkähän tämä myyntiuutinen vaikuttaa joukkueen pelaamiseen? Siellä on kuitenkin varmaan paljon pelaajia, jotka aavistelevat että tulevaisuutta seurassa ei ole. Tuleeko lisää yritystä vai lässähtääkö pahemman kerran?