Newcastle United FC 2021–2022 – sitä samaa paskaa

  • 96 201
  • 1 168
Newcastlen tulevasta menestyksestä voi sen jossin ottaa pois. Se on nyt samassa jengissä Chelsean ja Cityn kanssa. Pohjaton kaivo antaa takuun tulevalle. Se menestys on ostettua, siitä on turha uhriutua, jos siitä saa kuittailua. Tietysti kilpailu on entistä kovempaa, koska hiekkalaatikolla on vähemmän tilaa. Ja tottakai voi sanoa, että menestys tulee kovalla työllä, kun ei kukaan mitään voita ilman työntekoa. Mutta ne sadat miljoonat tulevissa siirtoikkunoissa helpottaa saamaan oikeat työntekijät. Onnea tulevista pokaaleista, niitä tulee kyllä.

Arsenal-faneilta tai Spurs-faneilta voisi kysyä miltä tuntuu kun voidaan ostamalla saavuttaa menestystä vuodesta toiseen. Eiku hetkinen, ei sittenkään.

Kyllä mä sen jos-sanan sinne jättäisin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Olin pudota tuolilta kun katsoin että Harry Kane on pistetty maaliin.
 

Katto

Jäsen
Nyt vaan siirtoikkunassa helvetti irti. Nykyiset pelaajat luiskaan ja uudet tilalle, miljoonan viikkopalkka kaikille. Jää Sheriff Tiraspolinkin pelaajarumba kakkoseksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En ole Newcastlen tilannetta sen kummemmin seurannut, mutta kiinnostaisi miten fanit Suomessa ja Englannissa ovat tämän myyntiuutisen ottaneet vastaan? Ainakin @mikko600 varmasti osaa kertoa hieman tunnelmista leirin sisällä?

No siis. Tuossa stadionilta eilen kuva. Riemulla on otettu vastaan Ashleyn lähtö ja omistajat jotka tekevät joukkueesta kilpailukykyisen. Tunnistetaan kuitenkin omistajien taustat ja niistä tullaan paremmin käymään sisäistä dialogia tulevaisuudessa. Nyt juhlitaan koska 14 vuotta Ashleytä on ohi. Pari suomalaista kannattajaa tiedän myös jotka lopettivat seuran seuraamisen eiliseen. Arvostan heidän mielipiteitään ja valintojaan tietysti ja ihan meidän suomifanien kesken on myös käyty jo reilun vuoden verran keskustelua kannattajan vastuusta, taustoista jne. Mä ainakin rehellisesti nautin vaan nyt.
 

Liitteet

  • F20F035F-B329-49FE-B92A-7DAEC9FA14F6.jpeg
    F20F035F-B329-49FE-B92A-7DAEC9FA14F6.jpeg
    735,3 KB · kertaa luettu: 77

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt huhuihin on noussut taas Ciro Immobile, joka jo aiemmin kertoi PIFin lähestyneen siirto mielessään. Siis kun omistajanvaihdos ei ollut vielä mennyt läpi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
En ole Newcastlen tilannetta sen kummemmin seurannut, mutta kiinnostaisi miten fanit Suomessa ja Englannissa ovat tämän myyntiuutisen ottaneet vastaan? Ainakin @mikko600 varmasti osaa kertoa hieman tunnelmista leirin sisällä?
Neljään kauteen en ole katsonut peliäkään enkä olisi katsonut jatkossakaan Ashleyn jatkaessa puikoissa. Nyt on ilo irti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voisikos @Moderaattorit vaihtaa otsikosta tuon ”sitä samaa paskaa” vaikka ”Uusi aikakausi alkaa”. Kiitos jo etukäteen!
Älä nyt vielä innostu. Mielestäni otsikko saa olla ennallaan; puhutaan kuitenkin meille niin rakkaasta seurasta, jonka tekemisen taso on viimeksi kuluneet 20 vuotta ollut vakio.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Älä nyt vielä innostu. Mielestäni otsikko saa olla ennallaan; puhutaan kuitenkin meille niin rakkaasta seurasta, jonka tekemisen taso on viimeiset 20 vuotta ollut vakio.

Ashley on lähtenyt. Se on silloin uusi aikakausi. 14 vuotta takana, eikä hajuakaan mitä edessä. Hienoa aikaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nää on mun mielestä aina vähän kummallisia kommentteja. Kilpaurheilu on pääasiassa viihdettä ja mun mielestä on ihan ok että kannattajat iloitsevat muutoksista jotka parantavat oman joukkueen suoritusta/nostavat tasoa. Voihan se olla että joskus vuosien päästä on oma mielikin muuttunut, mutta jos on vuosia rämmitty paskassa ja ensimmäistä kertaa pilkottaa aurinko ikkunasta sisään niin ei siihen heti tarvitse pimennysverhoa päälle vetää.

No Lert nyt yrittää olla vitsikäs ja tää toinen vaan lässyttää lässyttämisen ilosta.
 

Barney

Jäsen
Juuri näin. Jäljellä on pelkkää muovia ja öljyä.
Unohtamatta verisiä käsiä. Aika paljon ovat tosiaan Newcastlen kannattajat vihanneet Ashleyta, kun siellä juhlittiin kuin mestaruutta tällaista omistajaa.

Urheilullisesti ihan kiinnostava muutos Valioliigaan, mutta jos asiaa tarkastellaan laajemmalla perspektiivillä, niin tämä on yhdessä Qatarin MM-kisojen ohella surullisin jalkapallossa tapahtunut asia. Ei niillä ihmishengillä niin ole väliä, mikäli päättäjät vain itse hyötyvät taloudellisesti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Unohtamatta verisiä käsiä. Aika paljon ovat tosiaan Newcastlen kannattajat vihanneet Ashleyta, kun siellä juhlittiin kuin mestaruutta tällaista omistajaa.

Urheilullisesti ihan kiinnostava muutos Valioliigaan, mutta jos asiaa tarkastellaan laajemmalla perspektiivillä, niin tämä on yhdessä Qatarin MM-kisojen ohella surullisin jalkapallossa tapahtunut asia. Ei niillä ihmishengillä niin ole väliä, mikäli päättäjät vain itse hyötyvät taloudellisesti.

Sitähän se on. Plus kertoo paljon Valioliigasta että tämä hyväksyttiin. Ja vielä enemmän että hyväksyttiin vasta kun piratismiin oli puututtu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja kun kaikkia kiinnostaa… Newcastle voi käyttää 200 miljoonaa tammikuussa jos haluavat, ilman pelkoa FFPstä. Tästä ”kiitos” Ashleylle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mike

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hah! Jää Kane ja Mbappe haaveeksi.

Mä en edes vielä sisäistä että voidaan tuoda sisään oikeasti tasonsa näyttäneitä hyviä pelaajia. Ei arpoja tai lainoja. Ja Mbappen ehtii sitten kesällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös