Marko Lehtinen
Jäsen
Jotenkin muistelisin että Gretzkyn uran viimeinen peli päättyi jatkoajalla Pingviinejä vastaan kun Jagr teki maalin. Olenko oikeassa? Vai muistaako kukaan tuommoisia yksityiskohtia?
Hieman offtopicia, mutta luulisi sitä aikaa nyt muualta löytyneenViestin lähetti JLand
Sather lähtee ensi viikoksi Tsekkiin katsomaan maailmanmestaruuskisoja ja tapaamaan Canadan päävalmentaja Joel Quennevillea -- tarkoituksena olisi, että uuden valmentajan nimi olisi selvillä mahdollisimman pian.
Viestin lähetti JLand
Keenan oli lähellä helmikuussa, mutta nyt Iron-Mike olisi ehkä kaikkein huonoin vaihtoehto.
Viestin lähetti KPL
Mikä tekee Keenanista nyt niin huonon vaihtoehdon? Ilmeisesti syy miksi olisi kelvannut keväällä on se, että olisi potkinut vanhoja pelaajia parempiin suorituksiin. Itse en Keenania haluaisi, mutta ihan mielenkiinnosta vaan kiinnostaisi tietää syyt Keenan antipatioihin. Toisaalta näytöt Floridasta eivät toki mairittele ja voi olla, että rauta-mike on menneen talven lumia.
Viestin lähetti JLand
Mulla ei ole yhtään antipatioita Keenania kohtaa, päinvastoin - Iron-Mike on aina ollut yksi suosikeistani. Mutta kuten itsekin Florida-esimerkillä annoit ymmärtää; Keenan ja nuori joukkue ei vain yksinkertaisesti ole hyvä yhdistelmä kummallekaan osapuolelle. Mike on parhaimmillaan työskennellessään kokeneiden pelaajien kanssa, koska heidän kanssaan ei tarvitse olla aivan yhtä kärsivällinen kuin nuorien seurassa.
Helmikuussa olisin ottanut Keenanin mielelläni vastaan, nykyiselle Rangers-joukkueelle Iron Miken tyyli sopii erittäin huonosti.
Viestin lähetti KPL
Quenneville kuulostaa jopa liiankin hyvältä. Miten todennäköisenä hänen saapumistaan Manhattanille pidetään ja mitä muita vaihtoehtoja hänellä on? Luulisi jostain löytyvän sellainen menestyvä koutsi joka ei pelkää Manhattania vaan näkee sen suunnattomana mahdollisuutena. Rangersilla on rahaa, perinteitä, tunnettavuutta ja taatusti intohimoisia faneja. Kyllä minä näkisin nuo niin vaikuttavina asioina, että pienet paineet eivät painaisi vaakakupissa ollenkaan.
No onneksi joukkue itse edesauttaaViestin lähetti JLand
New Yorkin fanien mentaliteettia on mahdoton muuttaa, koska he ovat tottuneet odottamaan mestaruuksia tai ainakin sellaista joukkuetta, josta he voivat olla ylpeitä. Harvoin enää kuulee kaupungilla ihmisten puhuvan Rangersista kuten asia vielä muutama vuosi sitten oli.
Viestin lähetti JLand
Draftiin on aikaa enää vähän yli kuukausi. Ovechkin luonnollisesti kiinnostaa kaikkia, mutta Capsin hintapyyntö on kuulemma täysin absurdi. Seuraavina Rangersin listalla ovat Barker, Malkin, Schremb ja Ladd. Sather haluaisi toisen top-10 varauksen, mutta markkinat ovat vielä aika kireät. Siihen voi kuitenkin valmistautua, että esimerkiksi Poti ja Lundmark ovat todennäköisiä trade-palasia ennen draftia.
Viestin lähetti Ferris
Osaatko valottaa yhtään mitä tuo absurdi voisi pitää sisällään? Kovastihan puhutaan, että AO lähtee vain jos jotain Lindros-tyylistä kauppaa tarjotaan. Ei kaverista kannata muuten luopuakaan.