Midtownin hotelleista pari sanaa...
Niin kuin 1Timer ylla kirjoittaa ei NYC todellakaan ole oikea kaupunki etsia "halpoja" hotelleja. Ajattelin vain kommentoida kun tassakin keskustelussa on mainittu hotellit Pennsylvania ja New Yorker, jotka jostakin syysta ovat juurikin Suomalaisten suosiossa. Pari frendia on tulossa tanne pain ja kyselivat just noista hotelleista. Multa ei loytynyt tietoo niin kyselin parilta paikalliselta frendilta ja heidan mukaan ylla mainittuja hotelleja kannattaa valttaa koska Pennsylvania on kuuluisa luteista? (bedbugs) ja likaisista huoneista sekä New Yorker siita, etta kaupunki majoittaa siellä asunnottomia. Muutenki MSG:ta lukuunottamatta Midtown on kyl ainakin mun mielesta melkeinpa Manhattanin tylsinta seutua eli suosittelen suuntautumaan jonnekin muualle.
1Timer kirjoitti:Itsellanikin on edessa matka NYCiin seka D.C.:en kesakuun keskivaiheilla. Kyseessa on 40-vuotissynttari-bang(!)ista, joten budjetissa ei saastella. Yota ollaankin Sheratonissa seka Waldorfissa.
Mutta vastaukseksi kysymykseesi, niin NYC on kylla taysin vaara paikka etsia alle $100/yo hotelleja. On siella joitakin (lahinna hostelleja ja huumeveikkojen "hotelleja"), mutta niihin en itse astuisi saatikka veisi naistani.
Parhaat diilit saat (kaiketi) kun ostat paketin (lennot +hotelli). Muutoin satsaisin ainakin sen $150-$175 per yo, kun sinne asti oot kuitenkin menossa. Tsekkaa ja varaa vaikka taalta: www.hotels.com. Vahan reilulla sadalla eurolla saat siis jo jonkunmoisen huoneen.
Itse en ole muuten koskaan ymmartanyt sita, kun ihmiset sanoo "Ei siella hotellihuoneessa kuitenkaan oleskella". Kukapa siella lomaansa oleskelisi, kyse onkin ihan muusta. Hotellihuone on meinaan aina hotellihuone kaikkialla. Ei se siita mihinkaan muutu. Kyse onkin siita kuinka siisti se on, millanen sanky siella on, kuinka rauhallinen (hiljainen) se on ja kuinka turvallista siella on. Nama on ne kriteerit, ei se, ollaanko huoneessa enemmankin kun vaan nukkumassa. Mikaan ei meinaan vituta enempaa (lomalla), kun on yrittanyt saastaa hotellihinnoissa ja sitten hotellissa on helvetin kova (tai pehmea) sanky, matalat tyynyt, suihku on perseesta, kalusteet on kulahtaneet ja likaset ja ikkunat on yksinkertaiset, ovessa ei ole aanieristeita ja huone siten meluisa...
Matkailu on aina kuitenkin kokemuksien kerailya ja lomailua. Siihen kannattaa siksi siis, mielestani, panna hiukan enemman fyffee kun vaan se vahin mahdollinen.
Niin kuin 1Timer ylla kirjoittaa ei NYC todellakaan ole oikea kaupunki etsia "halpoja" hotelleja. Ajattelin vain kommentoida kun tassakin keskustelussa on mainittu hotellit Pennsylvania ja New Yorker, jotka jostakin syysta ovat juurikin Suomalaisten suosiossa. Pari frendia on tulossa tanne pain ja kyselivat just noista hotelleista. Multa ei loytynyt tietoo niin kyselin parilta paikalliselta frendilta ja heidan mukaan ylla mainittuja hotelleja kannattaa valttaa koska Pennsylvania on kuuluisa luteista? (bedbugs) ja likaisista huoneista sekä New Yorker siita, etta kaupunki majoittaa siellä asunnottomia. Muutenki MSG:ta lukuunottamatta Midtown on kyl ainakin mun mielesta melkeinpa Manhattanin tylsinta seutua eli suosittelen suuntautumaan jonnekin muualle.