Toby Dammit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New Jersey Devils
Aika vaisua on ollut. Meininki muistuttaa vähän viime kauden alkua, jolloin olin valmis palauttamaan Gusevin takaisin KHL:ään. Odotin, että hän olisi jatkanut siitä, mihin jäi viime kauden lopussa (0,8 ppg), mutta ei se niin ole mennyt. Ilmeisesti vaikeuksia sopeutua uuden valmentajan pelityyliin tms. Mukana on ollut myös huonoa tuuria, kun hän ei ole hyödyntänyt paikkoja. Mutta parempaan pitäisi silti pystyä.Mitäs Devilsejä enemmän seuraavat ovat mieltä Gusevista? Itse olen nyt muutamia pelejä nähnyt tällä kaudella, enkä mitenkään tarkkaan ole seurannut mutta vaikutelma jää että kaveri tykkää kurvailla, eikä välttämättä etene kovin suoraviivaisesti tekoetäisyydelle. Nyt uutisoitiin seuran pyrkivän kauppaamaan kaveria, eikä ilmeisesti Lindy lämpene tyypille, jos kellekään venäläiselle. :/
Ainakin tehotilasto on murheellista luettavaa, mutta onko ollut niin huono kuin se väittää?
Muistelen odottaneeni enemmän silloin kun päätti rapakon yli loikata, mutta sen jälkeen on jäänyt vähemmälle huomiolle.
Nicon paluun luulisi auttavan Gusevia löytämään pelinsä. Eri asia sitten on, milloin Nico palaa kentille.
Missä tällaisesta on puhuttu? On mennyt itseltäni ohi?Nyt uutisoitiin seuran pyrkivän kauppaamaan kaveria, eikä ilmeisesti Lindy lämpene tyypille, jos kellekään venäläiselle.
Eikä Lindyllä käsittääkseni ole ainakaan Devilsissä ollut mitään venäläisiä kohtaan. Kulikov vetää pakistossa isoja minuutteja ja Maltsev teki eilen debyyttinsä. Jos valkovenäläiset lasketaan mukaan, niin Sharangovichkin on saanut alkukaudesta hyvin vastuuta.