Toimivia, ei mainoshelvetin takana olevia? Linkki kelpaa esimerkiksi privana.Aika kivuttomasti löytyy ihan googlella, kun etsii vaan tsn2 streamsseja.
Toimivia, ei mainoshelvetin takana olevia? Linkki kelpaa esimerkiksi privana.Aika kivuttomasti löytyy ihan googlella, kun etsii vaan tsn2 streamsseja.
No nyt löytyy HD:llä youtubesta. Ja en ala laittamaan mitään YV:itä kellekkään. Kun kaikki löytyy googlella ja redditistä nhl streamssien alta, niin minä en ala siihen että 100 jätkää huutaa yv:tä. Samat työkalut on itsellä käytössä, ja löytyy niin vika on silloin sen penkin ja näytön välissä jos ei löydy.Itse löysin ainakin vain todella heikko laatuisia :(
En tarkoita. En usko, että tuollaisia kuvailemiani palveluita ihan ilmaiseksi löytyy.
Näkyykö nuorten matseja Youtubesta laisinkaan, jos suomalaisella ip:llä yrittää katsoa? Pitäisi pleikkarin kautta saada kuva televisioon, eli ilmeisesti ainoastaan Youtube-striimit kelpaavat?
Näkyy, nyt varmaan tullut kaikki pelit
Tyhmä kysymys kun en ole koskaan katsellut, mutta mistähän ne sieltä yuutubesta löytyy?
Yle Areenasta näkyy.Näkyyköhän tuo tämän päivän Unkari - Suomi höntsä jostain? Yle 2 näyttää kyllä koosteen, mutta livenä mielellään katselisi.
Oletettavasti IIHF:n viralliset streamit palvelevat viime vuoden tapaan, kunhan maarajoituksen kiertää VPN-palvelulla. Viime vuonna aika moni hyödynsi F-SecureFreedomen ilmaista kokeilua, mutta se on kertaluonteinen. Mikä olisi hyvä ja halpa VPN, jonka voisi ostaa kuukaudeksi kerrallaan? Tunnelbearia (10 USD) ja NordVPN:ää (12 USD) olen nähnyt suositeltavan.
Privateinternetaccess.com on käytössä itsellä. 3.95e/kk jatkuvana, 6.95e/kk ei-jatkuvana (toki täytyy varmaan itse perua). Toiminut ainakin minulla moitteettomasti.Oletettavasti IIHF:n viralliset streamit palvelevat viime vuoden tapaan, kunhan maarajoituksen kiertää VPN-palvelulla. Viime vuonna aika moni hyödynsi F-SecureFreedomen ilmaista kokeilua, mutta se on kertaluonteinen. Mikä olisi hyvä ja halpa VPN, jonka voisi ostaa kuukaudeksi kerrallaan? Tunnelbearia (10 USD) ja NordVPN:ää (12 USD) olen nähnyt suositeltavan.
@Tinke-80, mikä tuossa on catch? Miksi joku pystyisi tarjoamaan elinikäistä palvelua hinnalla, joka on muiden palveluntarjoajien vuositaksan luokkaa? Tämä on jokin Massdropin tyylinen kimppadiili?
Jes. Ostin nyt tuolla 39 dollarlla VPN Unlimitedin ikilisenssin. Päädyin tuohon, koska heillä on node myös Suomessa, mikä voi olla kätevää ulkomailla reissatessa. Osa Yle Areenan sisällöstä on ainakin geoblokattua.En osaa sanoa, tuli pari vuotta sitten vastaan kaverin kehumana ja ostin Tigän on erVPN elinikäisen lisenssin pois kuleksimasta. En käytä tigerVPN omaa VPN clienttiä vaan käytän ilmaista openVPN clienttia joka on vähän vaativampi säätää kuntoon mutta on luotettavampi.
VPN Unlimited toimi ainakin oikein hyvin ekan matsin perusteella. Pingit Amsterdamin kautta suomalaiselle serverille 120 ms (ilman VPN-koukkausta 30–60 ms 3G-yhteydellä), ja nopeudesta katosi pari megaa sekunnissa. Youtube valtavine serveriarsenaaleineen toimii uudelleen reititettynäkin valtavasti paremmin kuin Katsomo tai Areena ilman.Itse en koskisi pitkällä tikullakaan näihin pari kympin lifetime palveluihin. Näin siksi että noilla maksuilla ei pidetä kovin vahvaa palvelua toiminnassa. Striimit jos jotkut vaatii vakaan putken. (Toivottavasti olen väärässä)
Tämä CZE-CAN ei näy IIHF:n kanavalla Youtubessa?