Mulla toimii youtuben streami kun asentaa chromeen tunnelbear ohjelman, ja laitoin sen maaksi Singapore.Jep, millähän kansallisuudella?
Jep sainkin jo näkymään. Kiitokset eniwei.Mulla toimii youtuben streami kun asentaa chromeen tunnelbear ohjelman, ja laitoin sen maaksi Singapore.
Mutta kuvan laatu on todella surkea.
Mulla toimii youtuben streami kun asentaa chromeen tunnelbear ohjelman, ja laitoin sen maaksi Singapore.
Mutta kuvan laatu on todella surkea.
Huomannut että täällä kun noita linkkejä ihmiset kerjäävät ja jakavat piraatti streameihin niin: http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/harrastelijapiraatin-edesta-kolahti-kiinni-iso-ovi-ei-linkkeja-edes-huvin-vuoksi-6581451
NHL Streams Linkki vie redditin NHL Streams palstallanäkyykö ruotsi - venäjä peliä mistään?
Kitoos :)NHL Streams Linkki vie redditin NHL Streams palstalla
Hienoa, toimii jopa ipadin selaimella!NHL Streams Linkki vie redditin NHL Streams palstalla
Nyt kun nuorten MM-kisat ovat jälleen ovella, niin sattuisiko kenelläkään olemaan tiedossa mitään palvelua, josta näkisi ihan laillisesti nuo kaikki pelit. Ylehän televisioi Suomen otteluiden lisäksi vain muutaman pelin noista kisoista.
Mikä on laillisesti? Tarkoitatko ilmaiseksi (en tarkoita laittomia striimejä)?
Se on suhteellista, että miten lakia voidaan tulkita jos katselet lähetystä, mitä ei Suomeen tuoteta ja et sitä itse jaa. Ainakin viimeksi muistaisin, että ns. laittomatkin streamit on ns. laillisia, jos et tallenna, tai jaa niitä. Noitahan on usein ollut mahdollista katsoa mm. youtubesta ja silloin voi aiheellisesti kysyä, että mistä se katsoja tietää onko se laillista vai ei, siis oikeudellisesta näkökulmasta.En tarkoita. En usko, että tuollaisia kuvailemiani palveluita ihan ilmaiseksi löytyy.
Aika kivuttomasti löytyy ihan googlella, kun etsii vaan tsn2 streamsseja.TSN2 näyttää pelin, mutta ainakaan ilman VPN:ää striimiä TSN:n sivuilta ei taida saada näkyviin. Pikaisella selailulla vakiopaikoissa ei ollut vielä linkkejä striimiin, ehkä lähempänä pelin alkua.
Itse löysin ainakin vain todella heikko laatuisia :(Aika kivuttomasti löytyy ihan googlella, kun etsii vaan tsn2 streamsseja.