Nettilähetykset

  • 1 566 851
  • 2 390

Wire

Jäsen
Nyt kun nuorten MM-kisat ovat jälleen ovella, niin sattuisiko kenelläkään olemaan tiedossa mitään palvelua, josta näkisi ihan laillisesti nuo kaikki pelit. Ylehän televisioi Suomen otteluiden lisäksi vain muutaman pelin noista kisoista.

Mikä on laillisesti? Tarkoitatko ilmaiseksi (en tarkoita laittomia striimejä)?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En tarkoita. En usko, että tuollaisia kuvailemiani palveluita ihan ilmaiseksi löytyy.
Se on suhteellista, että miten lakia voidaan tulkita jos katselet lähetystä, mitä ei Suomeen tuoteta ja et sitä itse jaa. Ainakin viimeksi muistaisin, että ns. laittomatkin streamit on ns. laillisia, jos et tallenna, tai jaa niitä. Noitahan on usein ollut mahdollista katsoa mm. youtubesta ja silloin voi aiheellisesti kysyä, että mistä se katsoja tietää onko se laillista vai ei, siis oikeudellisesta näkökulmasta.

Eiköhän noihin linkkejä tule saataville, kuten tulee varmasti ensi yön peliinkin. En toki ketään kannusta tietoisesti lakia rikkomaan.
 

vilho

Jäsen
TSN2 näyttää pelin, mutta ainakaan ilman VPN:ää striimiä TSN:n sivuilta ei taida saada näkyviin. Pikaisella selailulla vakiopaikoissa ei ollut vielä linkkejä striimiin, ehkä lähempänä pelin alkua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
TSN2 näyttää pelin, mutta ainakaan ilman VPN:ää striimiä TSN:n sivuilta ei taida saada näkyviin. Pikaisella selailulla vakiopaikoissa ei ollut vielä linkkejä striimiin, ehkä lähempänä pelin alkua.
Aika kivuttomasti löytyy ihan googlella, kun etsii vaan tsn2 streamsseja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse löysin ainakin vain todella heikko laatuisia :(
No nyt löytyy HD:llä youtubesta. Ja en ala laittamaan mitään YV:itä kellekkään. Kun kaikki löytyy googlella ja redditistä nhl streamssien alta, niin minä en ala siihen että 100 jätkää huutaa yv:tä. Samat työkalut on itsellä käytössä, ja löytyy niin vika on silloin sen penkin ja näytön välissä jos ei löydy.
 

DefenceX

Jäsen
Näkyykö nuorten matseja Youtubesta laisinkaan, jos suomalaisella ip:llä yrittää katsoa? Pitäisi pleikkarin kautta saada kuva televisioon, eli ilmeisesti ainoastaan Youtube-striimit kelpaavat?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

Wire

Jäsen
Tyhmä kysymys kun en ole koskaan katsellut, mutta mistähän ne sieltä yuutubesta löytyy?

Suoraan Youtubesta et löydä koska siellä valvotaan aika tiukasti. Tämän vuoksi nimet on jotain xyz-liirun laarumia. Googleen reddit nhl streams hakusanat niin sillä pääsee pitkälle.
 
Viimeksi muokattu:

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Näkyyköhän tuo tämän päivän Unkari - Suomi höntsä jostain? Yle 2 näyttää kyllä koosteen, mutta livenä mielellään katselisi.
 
Oletettavasti IIHF:n viralliset streamit palvelevat viime vuoden tapaan, kunhan maarajoituksen kiertää VPN-palvelulla. Viime vuonna aika moni hyödynsi F-SecureFreedomen ilmaista kokeilua, mutta se on kertaluonteinen. Mikä olisi hyvä ja halpa VPN, jonka voisi ostaa kuukaudeksi kerrallaan? Tunnelbearia (10 USD) ja NordVPN:ää (12 USD) olen nähnyt suositeltavan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Oletettavasti IIHF:n viralliset streamit palvelevat viime vuoden tapaan, kunhan maarajoituksen kiertää VPN-palvelulla. Viime vuonna aika moni hyödynsi F-SecureFreedomen ilmaista kokeilua, mutta se on kertaluonteinen. Mikä olisi hyvä ja halpa VPN, jonka voisi ostaa kuukaudeksi kerrallaan? Tunnelbearia (10 USD) ja NordVPN:ää (12 USD) olen nähnyt suositeltavan.

Miksi ostaa kuukausi kerrallaan kun 39 dollarilla saa elinikäisen tilauksen?

StackSocial

Itse tilasin pari vuotta sitten TigerVPN palvelun elinikäisellä tilauksella

TigerVPN: Lifetime Subscription | StackSocial
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletettavasti IIHF:n viralliset streamit palvelevat viime vuoden tapaan, kunhan maarajoituksen kiertää VPN-palvelulla. Viime vuonna aika moni hyödynsi F-SecureFreedomen ilmaista kokeilua, mutta se on kertaluonteinen. Mikä olisi hyvä ja halpa VPN, jonka voisi ostaa kuukaudeksi kerrallaan? Tunnelbearia (10 USD) ja NordVPN:ää (12 USD) olen nähnyt suositeltavan.
Privateinternetaccess.com on käytössä itsellä. 3.95e/kk jatkuvana, 6.95e/kk ei-jatkuvana (toki täytyy varmaan itse perua). Toiminut ainakin minulla moitteettomasti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
@Tinke-80, mikä tuossa on catch? Miksi joku pystyisi tarjoamaan elinikäistä palvelua hinnalla, joka on muiden palveluntarjoajien vuositaksan luokkaa? Tämä on jokin Massdropin tyylinen kimppadiili?

En osaa sanoa, tuli pari vuotta sitten vastaan kaverin kehumana ja ostin TigerVPN elinikäisen lisenssin pois kuleksimasta. En käytä tigerVPN omaa VPN clienttiä vaan käytän ilmaista openVPN clienttia joka on vähän vaativampi säätää kuntoon mutta on luotettavampi.
 
En osaa sanoa, tuli pari vuotta sitten vastaan kaverin kehumana ja ostin Tigän on erVPN elinikäisen lisenssin pois kuleksimasta. En käytä tigerVPN omaa VPN clienttiä vaan käytän ilmaista openVPN clienttia joka on vähän vaativampi säätää kuntoon mutta on luotettavampi.
Jes. Ostin nyt tuolla 39 dollarlla VPN Unlimitedin ikilisenssin. Päädyin tuohon, koska heillä on node myös Suomessa, mikä voi olla kätevää ulkomailla reissatessa. Osa Yle Areenan sisällöstä on ainakin geoblokattua.

Täytyy sanoa, että VPN:t ovat kyllä muuttuneet paljon arkipäiväisemmiksi ja edullisemmiksi siitä, kun viimeksi pari vuotta sitten näitä selvittelin.

Ja muutaman tunnin päästä jo alkaa! Karjala-lippis on valmiina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös