Onko muillakin Netflix kaatunut? Ei näytä kuin rajallisesti leffoja, sarjoja ei lainkaan jne.
Hetkinen, voisin vaikka vannoa että Netflixissä oli joskus käytössä "My list" tai vastaava setti, johon pystyi lisäilemään shittiä sitä mukaan kun katsottavaa vastaan tuli. Nyt sellaista vaihtoehtoa ei löydy mistään ja alkaa olemaan jo turhauttavaa selata jokikinen kerta koko kirjasto läpi. Eli onko tuo toiminto poistettu, enkö vaan osaa vai mitä mystistä täällä taas tapahtuu?
Juuei, ei ole listaa missään, ei pohjalla eikä keskellä. Eikä kyllä mistään pysty lisäämäänkään listalle mitään. Mitähän helvettiä nyt.Minulla oma lista oli tablet-sovelluksessa ja nettiselaimessa pudotettu joksikin aikaa koko listan pohjalle, jolloin jouduin sitä itsekin hetken etsimään. Nyt kun tarkistin asian, niin oma lista oli jälleen tutulla paikalla kategorioiden ylimpien joukossa.
Montako kautta Netflixissä näkyy Breaking Badia ja Walking Deadia? Harkitsen tällä hetkellä tilaamista mutta jos WD:n 4:ttä kautta ei esimerkiksi ole vielä ilmestynyt niin tuskinpa jaksan siitä maksaa.
Olis joku hyvä sarja hakusessa. Kipeenä kotona ja ulkona paska keli. Hiukan oli pettymys, kun tuli ilmoitus että How I Met Your Motherin viimeinen kausin katsottavissa, mutta vissiin olikin vain puolet kaudesta? Koskahan viimeiset jaksot tulee?
Netflix-tili on universaali. Palvelun sisältö päivittyy sen mukaan missä maassa Netflix tietää tai luulee sinun olevan. "Sijainnin" vaihtamiseen on monta tapaa, jotkut hankalampia, jotkut helpompia, jotkut maksullisia, jotkut ilmaisia. Minä käytän Overplay.nettiä, jotkut käyttää unblock-us:sää, sitten on pelkästään noita selaimessa toimivia yms. yms.Osaako kukaan sanoa, miten Suomessa voisi tilata ulkomaista Netflixiä? Itse haluaisin saksaksi katsella.
Olis joku hyvä sarja hakusessa. Kipeenä kotona ja ulkona paska keli. Hiukan oli pettymys, kun tuli ilmoitus että How I Met Your Motherin viimeinen kausin katsottavissa, mutta vissiin olikin vain puolet kaudesta? Koskahan viimeiset jaksot tulee?
Itselläni ainakin näkyy vain 8 kautta? Onko jollakulla tiedossa koska 9.kausi tulisi Suomessa näkyviin?
Jos englanti taipuu, niin Netflixin jenkkiversiosta löytyy koko yhdeksäs kausi.
Kuinka siihen Suomesta pääsee käsiksi?