Netflix Suomi

  • 1 097 318
  • 3 648

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko muillakin Netflix kaatunut? Ei näytä kuin rajallisesti leffoja, sarjoja ei lainkaan jne.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Illemmalla tuo sitten taas alkoi toimimaan ja aloin skloddin kanssa tsiigaamaan Pakoa. Itselle toka kerta, pojalle eka. Erittäin toimiva sarja, aivan kuten muistelinkin...jopa näin uusintakierroksella. Muistaakseni toka kausi vielä ok ja siten aikamoista paskaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hell on Wheelsin pari ekaa kautta tuolta löytyy ja ne tuossa kesän aikana on tullut tsiigailtua. Hyvää matskua ja etenkin toka kausi on tosi hyvä, mikäli tuon tyyppisestä meiningistä diggailee. Cullen Bohannon, mikä mies!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista ja Tim Burtonin ehdottomasti paras leffa Ed Wood on ilmestynyt Suomen Netflixin tarjontaan. Suosittelen.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Muutama hyvä sarja on tullu eukon kaa kateltuu viime aikoina. Suosituksen saavat terriers, glades ja suits. Terriers oli aivan loistava vaikkakin lyhyt sarja parista yksityisetsivästä, terriers oli mielestäni näiden suositusten parasta antia. Glades puolestaan kertoi Miamissa ja sen suoalueilla tapahtuneista murhista ja niitä selvittävästä poliisista. Suits kertoo lakimiehistä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Sarjat joista itse ole tykännyt: Suits, Modern Family, Spartacus, Ensisilmäyksellä, Paljastavat valheet, Life unexpected, House of Cards, Blue Mountain State, Dexter, House of Lies.
Hyviä leffoja: Lainkuuliainen kansalainen, Kauhea kankkunen -leffat
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hetkinen, voisin vaikka vannoa että Netflixissä oli joskus käytössä "My list" tai vastaava setti, johon pystyi lisäilemään shittiä sitä mukaan kun katsottavaa vastaan tuli. Nyt sellaista vaihtoehtoa ei löydy mistään ja alkaa olemaan jo turhauttavaa selata jokikinen kerta koko kirjasto läpi. Eli onko tuo toiminto poistettu, enkö vaan osaa vai mitä mystistä täällä taas tapahtuu?
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hetkinen, voisin vaikka vannoa että Netflixissä oli joskus käytössä "My list" tai vastaava setti, johon pystyi lisäilemään shittiä sitä mukaan kun katsottavaa vastaan tuli. Nyt sellaista vaihtoehtoa ei löydy mistään ja alkaa olemaan jo turhauttavaa selata jokikinen kerta koko kirjasto läpi. Eli onko tuo toiminto poistettu, enkö vaan osaa vai mitä mystistä täällä taas tapahtuu?

Minulla oma lista oli tablet-sovelluksessa ja nettiselaimessa pudotettu joksikin aikaa koko listan pohjalle, jolloin jouduin sitä itsekin hetken etsimään. Nyt kun tarkistin asian, niin oma lista oli jälleen tutulla paikalla kategorioiden ylimpien joukossa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Minulla oma lista oli tablet-sovelluksessa ja nettiselaimessa pudotettu joksikin aikaa koko listan pohjalle, jolloin jouduin sitä itsekin hetken etsimään. Nyt kun tarkistin asian, niin oma lista oli jälleen tutulla paikalla kategorioiden ylimpien joukossa.
Juuei, ei ole listaa missään, ei pohjalla eikä keskellä. Eikä kyllä mistään pysty lisäämäänkään listalle mitään. Mitähän helvettiä nyt.

edit. Ah, selvisihän tuo. Eli ei ole koko listaa näkyvissä, jos on alunperin rekisteröitynyt käyttäjäksi jossain muussa maassa kuin missä Netflixiä nyt käyttää. Onpas perseestä, mutta eiköhän se lista proxykikkailulla löydy.
 
Viimeksi muokattu:
Montako kautta Netflixissä näkyy Breaking Badia ja Walking Deadia? Harkitsen tällä hetkellä tilaamista mutta jos WD:n 4:ttä kautta ei esimerkiksi ole vielä ilmestynyt niin tuskinpa jaksan siitä maksaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Walking Deadia Suomen Netflixissä on vain kaksi kautta, mutta itse pelimiehenä katselen jenkkien Netukasta parhaillaan neloskautta. Enkkuteksteillä toki, mutta taittuu tuo amerikka, nääs.

No joo, Hola kehiin ja homma toimii. Helppoa jopa mulle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olis joku hyvä sarja hakusessa. Kipeenä kotona ja ulkona paska keli. Hiukan oli pettymys, kun tuli ilmoitus että How I Met Your Motherin viimeinen kausin katsottavissa, mutta vissiin olikin vain puolet kaudesta? Koskahan viimeiset jaksot tulee?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olis joku hyvä sarja hakusessa. Kipeenä kotona ja ulkona paska keli. Hiukan oli pettymys, kun tuli ilmoitus että How I Met Your Motherin viimeinen kausin katsottavissa, mutta vissiin olikin vain puolet kaudesta? Koskahan viimeiset jaksot tulee?

Paha tietysti tietää, että mitä sarjoja olet jo katsellut.

Mä olen nyt tykästynyt Modern Familyyn. Erinomainen sarja, jota suosittelen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös se Holalla onnistuisi kuten usa-versionkin katselu?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Osaako kukaan sanoa, miten Suomessa voisi tilata ulkomaista Netflixiä? Itse haluaisin saksaksi katsella.
Netflix-tili on universaali. Palvelun sisältö päivittyy sen mukaan missä maassa Netflix tietää tai luulee sinun olevan. "Sijainnin" vaihtamiseen on monta tapaa, jotkut hankalampia, jotkut helpompia, jotkut maksullisia, jotkut ilmaisia. Minä käytän Overplay.nettiä, jotkut käyttää unblock-us:sää, sitten on pelkästään noita selaimessa toimivia yms. yms.

Minulla on pleikassa normiasetukset, eli Suomi-Netflix ja AppleTV:ssä vaihtuva maa, joka on yleensä US, koska sillä toimii myös Hulu. Kaiken tiedon eri maiden sisällöistä haen http://www.moreflicks.com/ -palvelusta, josta näkee kätevästi missä maassa on mitäkin tarjolla.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Olis joku hyvä sarja hakusessa. Kipeenä kotona ja ulkona paska keli. Hiukan oli pettymys, kun tuli ilmoitus että How I Met Your Motherin viimeinen kausin katsottavissa, mutta vissiin olikin vain puolet kaudesta? Koskahan viimeiset jaksot tulee?

Itselläni ainakin näkyy vain 8 kautta? Onko jollakulla tiedossa koska 9.kausi tulisi Suomessa näkyviin?
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös