Dexterin 4. kausi lisätty nyt Suomen Netflixiin.
Mulla näkyy vain 3 kautta edelleenkin.
Dexterin 4. kausi lisätty nyt Suomen Netflixiin.
Mulla näkyy vain 3 kautta edelleenkin.
Hätäpaniikki!!!
Porukkaa kylässä. Netflixistä leffa auki.Uusi Asus HDMI:llä telkkariin ja... Kuva näkyy upeasti, mutta tekstitys vain padissa , ei lainkaan tv:ssä. Mikä avuksi???
Mitäköhän tuo overscan voisi olla Samsungin suomenkielisessä valikossa? Mä oon niin vitun kaffella näissä.
No niin näkyy mullakin. Tuli vähän hätäiltyä, mutta sain sähköpostiin ilmoituksen, jossa oli tiedote tuosta 4. kaudesta ja siinä oli mukana myös "Katso nyt" nappula. Eli ainakin on tulossa.
Helvetin hyvä. Ostin nimittäin kyseisen blurayn eilen.
Onhan tuo Netflix lähinnä vitsi huomioiden tämän päivän teknologian sekä sen kuinka tuollaista maksullista palvelua tulisi laadukkaasti tarjota.
Ihan mukava määrä tullut lisää elokuvia ja sarjoja netflixiin. Itse tule varmasti jatkamaan netflixin tilausta, sillä tuolta löytyy niin paljon sarjoja/leffoja, joita en ole nähnyt.
Tekstityksen näkymättömyys ei ole tutkimustyöni perusteella tv-liitännäinen ongelma. Riippumatta vastaanottimesta tai niiden kuva-asetuksista, Netflixin kuva näkyy hdmi:tä käyttäessä vain telkussa ja tekstitys vain tabissa. Wtf?
Ps. Kaikki tabin valikot on tsekattu ja ongelman ratkaisua en löytänyt. Netflixin asiakaspalvelu tyytyi toteamaan, että ongelma ei ole heidän päässään. Tv:stäkin selattu kaikki mahdolliset valikot ja muutettu testimielessä joka suuntaan. Eikö asus-hdmi-tv-Netflix vain skulaa yhdessä?
Niin pitkään kun hinta on alle 10€ / kk, niin tuskin tulee peruttua palvelua, olettaen, että sarjoja / elokuvia lisätään myös jatkossa tuonne hyvää tahtia. Sain vastikään katsottua Breaking Badin tähän astiset jaksot kokonaisuudessaan, joka onkin kenties kaikkien aikojen kovin sarja. Nyt aloitin Dexterin, joka vaikuttaa myös lupaavalta.
Tietääkö joku, mitä tahtia sarjoja parhaimmillaan tulee Netflixiin, esim. Dexter kun ilmestyy jakso ameriikan telkkarissa, niin kauankohan menee, että se on ameriikan netflixissä ilman tekstejä yms saatavana? Olettaisin, että päivittyisi lähes samaan tahtiin Suomessakin kunhan saavat kiinni edes Suomen tahdin? Vai toimiiko tämä yhtään tuolla tavalla?
Kiitos tuhannesti. Illalla testataan toimiiko (jos nyt Asuksesta löytyy tuo valikko). Jos alkaa skulaamaan, niin oon sulle yhden pystyssä. Tarjotaan valitsemassasi HIFK-KalPa matsissa.
Julli
Pystyssä ollaan. Nyt tekstitys näkyy... Ratkaisu oli paikassa, josta en olisi koskaan osannut etsiä. Haittana se, että näkyy nyt molemmissa ruuduissa ja vie akkua, mutta mulla on varaa ladata tabiani tarvittaessa.
Kerro Brent milloin lunastat palkkiosi.
Ps. Vielä kerran iso kiitos avusta!
Julli
Offtopiccina sanoisin, että mitä helvettiä? Kulman kundit eivät ole uhka yhteiskunnalle kuumana kesäpäivänä South Centralissa on yksi parhaita parodioita/ääliökomedioita koskaanikinämissään. Lähes Hot Shotsin tasoa..Tuli tässä yhtenä päivänä katsoattua hetken aikaa elokuvaa "kulman kundit ei ole uhka yhteiskunnalle" ja voin sanoa että se 20 minuuttia riitti siihen että en halua tuon leffan nimeä edes nähdä missään enää.