Netflix Suomi

  • 1 098 491
  • 3 648

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kysymys

Ostan tänään Netflixin (vihdoinkin), mutta tuli vain mieleeni, että jos ostan sen pleikkarilla, niin voinko katsoa Netflixiä myös tietokoneen tai kännykän kautta?

Kiitos jo etukäteen :)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ostan tänään Netflixin (vihdoinkin), mutta tuli vain mieleeni, että jos ostan sen pleikkarilla, niin voinko katsoa Netflixiä myös tietokoneen tai kännykän kautta?

Voit.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ostan tänään Netflixin (vihdoinkin), mutta tuli vain mieleeni, että jos ostan sen pleikkarilla, niin voinko katsoa Netflixiä myös tietokoneen tai kännykän kautta?

Kiitos jo etukäteen :)

Vastaus jo tulikin, mutta sen verran vielä että näistä kolmesta vain PS3 saat fullHD kuvaa läpi. Muut antavat vain 720 resoluutiolla. Joten jos vaihtoehtoina on katsoa telkkarista PS3/tietokoneen kautta, valitse PS3.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole varma onko tätä suositeltu aikaisemmin, mutta ruotsalaistanskalainen sarja The Bridge on ensimmäisen 5 jakson perusteella aivan täyttä timangia ja vetää jännittäävyydessään vertoja parhaille jenkkisarjoille. Kannattaa tsekata jos pitää jännäreistä ja poliisisarjoista.
 

Grafix

Jäsen
En ole varma onko tätä suositeltu aikaisemmin, mutta ruotsalaistanskalainen sarja The Bridge on ensimmäisen 5 jakson perusteella aivan täyttä timangia ja vetää jännittäävyydessään vertoja parhaille jenkkisarjoille. Kannattaa tsekata jos pitää jännäreistä ja poliisisarjoista.

Viikonloppuna tuli tsekattua tästä viimeiset jaksot. Loistosarja, joskin omaan makuun vähän loppua kohden kadotti ihan parasta teräänsä. Mutta vahva suositus täältäkin. Aina sitä vaan jaksaa ihmetellä miten Ruotsissa ja Tanskassa väsätään näitä erinomaisia dekkarisarjoja, mutta Suomessa ollaan se valovuosi jäljessä?
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Näkyykö kellekään media hintin käyttäjälle Dexterin, Veronica Marsin, Rizzoli & Islesin tai The Big C:n tuotantokaudet? Asensin ko. plugin chromelle ja itselle mikään nuista ei näkynyt ja Dexterin sekä Veronica Marsin kohdalla oli puhetta, että ne on saatavilla vain dvd:lle. Nuo on kaikki saatavilla Suomen Netflixissä ja halu oli katsoa lisää tuotantokausia. Heräsi siis epäilys teinkö jotain väärin, kun nuo eivät näkyneet nyt ollenkaan. Kielikin oli kirjautumisen jälkeen Suomi, onko tuo normaalia pluginilta?
 
Yllättävän hiljaista ketjussa? Hyvällä tahdilla tullut uutta materiaalia nyt melkein päivittäin, kun yo. linkkiä olen kyttäillyt. Jos tämä tahti jatkuu, niin pysyy tilauksessa. Ainoa isompi puute on Linux clientin puuttuminen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viikon verran olen nyt roikkunut Netflixissä. Ok palvelu kaikkinensa, löytyy ihan hyvääkin matskua. Lapset ovat tykänneet Ankronikoista, vaimo vietti sairauslomansa sarjoja tuijotellen ja itse katsoin tuossa viikon aikana Spartacuksen 1. kauden. Vaan yksi on ongelma. Nimittäin läppärillä alkaa toistuvasti laahaamaan kuva äänen jäljessä. Se alkaa hidastua ja hiukan pätkiäkin, vaikka äänet etenevät normaalisti. Tabilla ja kännyllä homma toimii normaalisti, eikä ongelmia ole ollut. Netistä en oikein vastaavaa ongelmaa löytänyt, joten olisiko täällä joku kohdannut tuollaista?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Viikon verran olen nyt roikkunut Netflixissä. Ok palvelu kaikkinensa, löytyy ihan hyvääkin matskua. Lapset ovat tykänneet Ankronikoista, vaimo vietti sairauslomansa sarjoja tuijotellen ja itse katsoin tuossa viikon aikana Spartacuksen 1. kauden. Vaan yksi on ongelma. Nimittäin läppärillä alkaa toistuvasti laahaamaan kuva äänen jäljessä. Se alkaa hidastua ja hiukan pätkiäkin, vaikka äänet etenevät normaalisti. Tabilla ja kännyllä homma toimii normaalisti, eikä ongelmia ole ollut. Netistä en oikein vastaavaa ongelmaa löytänyt, joten olisiko täällä joku kohdannut tuollaista?

Mulla teki tuota, ja pistin chatin pystyyn Netflixin ongelmanratkonnan kanssa. Siellä he tutkivat netin nopeuden (?), tai no ainakin jotakin sen tyyppistä tsekkasivat, ja suosittelivat sulkemaan kaikki muut välilehdet ja ohjelmat. Ei toiminut. No, sitten viimeinen suositus oli vaihtaa huonommalle kuvanlaadulle, eli ei HD:ta sitten mulle. Sen jälkeen toimi kyllä, eikä minua nyt sinänsä toi "huonompi" kuvanlaatu haittaa, itse kun olen tottunut VHS-laatuun kunhan leffat ja sarjat näkee.

Ihan hyvä setti toi Netflix noin yleisesti ottaen kuitenkin on, tarjonta kyllä saisi olla laajempikin mutta kyllä tuolta aina jotakin katsottavaa löytyy. Ja eikä tule houkutusta latailla laittomasti - ei sillä, että olisin koskaan niin tehnyt. Nyt kun HDFin.comistakin tuli maksullinen, niin Netflix saa riittää. Telkkaria kun en jaksa käytännössä koskaan katsoa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiitokset vinkistä, pitää tsekata nuo asetukset.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseki hommasin ilmaisen kokeilujakson ja ajattelin antaa tilauksen jatkua sen päättymisen jälkeen. Sarjoihin olen jäänyt koukkuun ja tarjonta muutenkin vaikuuttaa olevan ihan ok vaikka uutuuksia ei paljon olekaan. Paranee varmasti ajankuluessa.
 

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Netflix on ollut nyt pari viikkoa kokeiluna, joten mulla on nyt molemmat Viaplay ja tämä. Täytyy sanoa että Netflix hakkaa Viaplayn 6-0 tarjonnassa. Viaplayn ainoa onni minkä takia saa vielä mukana roikkua on NHL. Kesällä se lähtee.

Tämä Netflixin oma sarja House of Cards on kyllä loistava! Kaikki toimii kameroille jutteluineen. Vika jakso katsomatta vielä, mutta yksi juttu tässä hiukan pännii:
Jotenkin meni maku, kun Peter Russolta lähti henki (tai miten se lähti). Oli paljon mukavempi seurata Spaceyn hahmoa, kun se keikku tuollasella harmaalla alueella, jonka ylitti silloin tällöin...perustellusti. Nyt Russon kuoleman jälkeen hahmo muuttui suurinpiirtein psykopaatti-mafioosoksi, joten enpä nyt tiedä enää miten suhtautua jatkossa.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kokeilin tuossa aiemmin Netflixiä kun oli se kampanja, että spotify käyttäjät saavat netflixin ilmaiseksi vuodenvaihteeseen asti.

Nyt sitten haluaisin ottaa tuon takaisin käyttöön, mutta jostain syystä valittaa että "Käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma".

Osaatteko yhtää sanoa mistä mahtaa johtua? Kortti on siis Visa electron ja monta kertaa katsottu, että tiedot ovat oikein.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kokeilin tuossa aiemmin Netflixiä kun oli se kampanja, että spotify käyttäjät saavat netflixin ilmaiseksi vuodenvaihteeseen asti.

Nyt sitten haluaisin ottaa tuon takaisin käyttöön, mutta jostain syystä valittaa että "Käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma".

Osaatteko yhtää sanoa mistä mahtaa johtua? Kortti on siis Visa electron ja monta kertaa katsottu, että tiedot ovat oikein.
Oletko avannut kortilta mahdollisuuden korttimaksuihin verkossa? Pystynee tekemään itse verkkopankissa.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Kokeilin tuossa aiemmin Netflixiä kun oli se kampanja, että spotify käyttäjät saavat netflixin ilmaiseksi vuodenvaihteeseen asti.
Onko tuo kampanja vielä voimassa, kun en ainakaan sivuilta löytänyt juttua siitä? Spotify Premium löytyy kyllä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilin tuossa aiemmin Netflixiä kun oli se kampanja, että spotify käyttäjät saavat netflixin ilmaiseksi vuodenvaihteeseen asti.

Nyt sitten haluaisin ottaa tuon takaisin käyttöön, mutta jostain syystä valittaa että "Käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma".

Osaatteko yhtää sanoa mistä mahtaa johtua? Kortti on siis Visa electron ja monta kertaa katsottu, että tiedot ovat oikein.

Onko tilillä rahaa?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Itsellä on ainakin todella surkeat kokemukset Netflixistä. Ilmainen kokeilu kesti jopa kuusi (6) päivää. Maksutapaa pyytää ihan randomisti silloin tällöin päivittämään ja herjaa, että kortin takana olevat numerot ovat väärät! Ompa ilkeä pankki, kun laittaa mun kortin taa vääriä numeroita, onneksi netflix tietää.

Hienoa myös, että nykyajan yhtiöllä ei ole missään julkaistu s-postiosoitetta mihin voisi vaikka kysymyksiä lähettää. Ei toki, soita tähän numeroon ja jonota ruuhkautuneessa palvelussa 15min. ja maksa kiltisti paikallisverkkomatkapuhelinkokoomusvero maksut. Harmi sinäänsä, että kokemus on verrattavissa rusakon ripulipaskaan, koska itse sisällöstä löytyy itseä kiinnostavia leffoja ja sarjoja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienoa myös, että nykyajan yhtiöllä ei ole missään julkaistu s-postiosoitetta mihin voisi vaikka kysymyksiä lähettää. Ei toki, soita tähän numeroon ja jonota ruuhkautuneessa palvelussa 15min. ja maksa kiltisti paikallisverkkomatkapuhelinkokoomusvero maksut. Harmi sinäänsä, että kokemus on verrattavissa rusakon ripulipaskaan, koska itse sisällöstä löytyy itseä kiinnostavia leffoja ja sarjoja.

Mitä helvettiä? Netflixillähän on helvetin toimiva asiakaspalvelu, nyt kun tsekkasin niin 1 minuutin jonotusaika oli asiakaspalveluchatissa.

Toki tuo luottokorttiprobleema on valitettava, siitäkin olisi tosin luullut aspan kanssa selviävän ilman rusakon ripulipaskaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mitä helvettiä? Netflixillähän on helvetin toimiva asiakaspalvelu, nyt kun tsekkasin niin 1 minuutin jonotusaika oli asiakaspalveluchatissa.

Toki tuo luottokorttiprobleema on valitettava, siitäkin olisi tosin luullut aspan kanssa selviävän ilman rusakon ripulipaskaa.

Ai siellä on sellainenkin? Itse kun on selaillut, niin ainut vaihtoehto on, että soita tähän numeroon. Noh pitää ehkä vielä kerran vaivautua. Tosin en ole ainut, joka on luotto- / pankkikortin kanssa ollut ongelmissa flixin kanssa.

Meilläkin Nordealta ei käynyt mikään kortti, mastercard ei käynyt ja nyt sampon kortti toimi hetken, jonka jälkeen taas valittaa, että kortissa on vikaa. Rahaa ja luottoa on ihan varmasti tuon huimat 8e. No olen vain sitten tällainen vastoinkäymisten asiakas.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Jotakin häikkää siinä kortintunnistus-hommelissa on. Kuukausi takaperin kun Netflix otettiin käyttöön meidän taloudessa, ei järjestelmä huolinut vaimon korttia, vaikka kuinka yritti. Minun kortti meni kerrasta läpi. Noin muutoin olen ollut tyytyväinen palveluun, tarjonta ehkä hivenen suppea.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos englanti taittuu, suosittelen asentamaan selaimeen pikkukilkkeen, jolla jenkkien netflix-tarjonnan saa näkyviin. Tarjonta kasvaa huomattavasti. Itselläni ei ole täydellinen englanti, mutta englanninkielisillä teksteillä katsoessa tulee ymmärrettyä 99,9 % ja englanninkieltäkin tulee samalla treenattua.

Tässä vielä ohjeet: Netflix US käyttöön Suomessa | Mac, PC PS3 - www.acoustic.fi
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Itsellä positiivinen kokemus Netflixistä ja sen asiakaspalvelusta:

otin lopputalvella tuon kuukauden kokeilujakson. Kun kuukausi tuli täyteen, en lopettanut palvelua koska minulle hinta ja sisältö oli hyvässä suhteessa.

Nyt oli palvelun käytössä parin kuukauden tauko, kunnes maanantaina sain ällin kokeilla Appletv:n Netflix- sovellusta, syynä teräväpiirto ja monikanavaäänet. Ei toiminut, herjasi ettei tiliä ole olemassa. Soitin aspaan, vastasi nopeasti. Soittaessani muistin että jossain välissä olin hukannut ja kuolettanut kortin jolla maksan palvelua, eli tili oli lopetettu. Pienen pähkimisen jälkeen neuvoivat kirjautumaan vanhalla tunnuksella sisään. Sivusto tarjosi uudelleen ilmaisen kuukauden. Ihmettelin tätä aspahenkilölle joka tuumasi et " sit sun varmaan tarvii käyttää se".
 

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jos englanti taittuu, suosittelen asentamaan selaimeen pikkukilkkeen, jolla jenkkien netflix-tarjonnan saa näkyviin. Tarjonta kasvaa huomattavasti. Itselläni ei ole täydellinen englanti, mutta englanninkielisillä teksteillä katsoessa tulee ymmärrettyä 99,9 % ja englanninkieltäkin tulee samalla treenattua.

Tässä vielä ohjeet: Netflix US käyttöön Suomessa | Mac, PC PS3 - www.acoustic.fi

Meikältä ymmärryksen taso on ehkä 90 prosentin luokkaa, mutta ongelmaksi muodostuu se että kun tulee joku sana mistä en oo ikinä kuullutkaan, nin se pitää heti sanakirjasta tai kääntäjästä tulkata. Ja se pitää kattoa heti ettei mee mitään ohi, joten "turhia" pausseja tulee tunnissakin jokunen.

Netflixiltä alkaa 19.4. uusi oma sarja, Hemlock Grove. Vaikuttaa teineille suunnatulta vampyyri/ihmissusi/böö/nuoriso -sarjalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös