Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 265 813
  • 6 673

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
CD

Onko Canal Digitalista kenelläkään lisätietoja, koska tulee nelosen paketit tilattaviksi ?

Eilen soitin ja kysyin laskusta, niin samalla kysyin SM-liigan näkyvyydestä ja osasi kertoa, että tämän viikon aikana tulee tarjous ainakin niille, jotka ovat tilanneet kanavapaketin heiltä SM-liigan takia. Itse olen ainakin aikaisemmin sanonut sinne, että tilaan juurikin tuon SM-liigan takia.

Eli perjantaihin mennessä pitäisi tarjousta pukata. Ovat kuulemma hieorneet tässä viikon näitä paketteja...
 

Wire

Jäsen
Eilen soitin ja kysyin laskusta, niin samalla kysyin SM-liigan näkyvyydestä ja osasi kertoa, että tämän viikon aikana tulee tarjous ainakin niille, jotka ovat tilanneet kanavapaketin heiltä SM-liigan takia. Itse olen ainakin aikaisemmin sanonut sinne, että tilaan juurikin tuon SM-liigan takia.

Eli perjantaihin mennessä pitäisi tarjousta pukata. Ovat kuulemma hieorneet tässä viikon näitä paketteja...

Tarjouksen saa kun soittaa
 

Hydrophyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on satelliitti PerheHD+MTV3 paketti ja Nelonen Pro2 maksiaisi 19.95e/kk ja jos tekee vuoden diilin, niin ekat 3kk 0e eli olisi 14,95e/kk. Itselle tuo ei nappaa. Katselen ennemmin netin kautta haluamani matsit eli IFK:n vieraspelit.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Onko siitä verkkopankissa ruutu+:n maksamisesta tullut jotain lisätietoa, vai pitääkö siitä tulevia tietoja odotella sinne syyskuulle asti? Vituttaa, jos ainoa mahdollisuus on luottokortti, eipä semmoista opiskelijalta löydy.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Onko siitä verkkopankissa ruutu+:n maksamisesta tullut jotain lisätietoa, vai pitääkö siitä tulevia tietoja odotella sinne syyskuulle asti? Vituttaa, jos ainoa mahdollisuus on luottokortti, eipä semmoista opiskelijalta löydy.

Onhan sulla Electron? Itsellä ainakin toiminut luottokorttina kaikissa verkko-ostoksissa, kunhan laittanut verkkopankin kautta Electronin verkko-ostot päälle?
 

lgii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Wild
Olenko minä nyt aivan hakoteillä muistini kanssa, mutta eikös keväällä kun lähettivät teknisinä testeinä noita SM-Liigan finaaleita, niin maksuthan hoidettiin verkkopankin kautta? Itse muistelisin että nimenomaan verkkomaksulla maksettiin silloin nuo pelit, joten eiköhän tulevaisuudessakin verkkomaksu ole yksi vaihtoehto.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Olenko minä nyt aivan hakoteillä muistini kanssa, mutta eikös keväällä kun lähettivät teknisinä testeinä noita SM-Liigan finaaleita, niin maksuthan hoidettiin verkkopankin kautta? Itse muistelisin että nimenomaan verkkomaksulla maksettiin silloin nuo pelit, joten eiköhän tulevaisuudessakin verkkomaksu ole yksi vaihtoehto.

Itselläkin on tälläinen muistikuva, eiköhän se tule verkkopankinkin kautta onnistumaan. Muuten jäisi monia tilaajia Ruutu+ palvelusta varmastikkin pois.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti noissa Ruudun kautta tulevissa 1ügapeleissä olisi se FPS (kuvaruudun päivitysnopeus) jotain muuta kun tyyliin 25. Lienee jostakin 60 fps:tä turha edes haaveilla.

Se on nimittäin ainut syy mikä vielä epäilyttää tuon Ruudun paketin hommaamisessa. Muita etuja kun ei juuri kaapelin puolen HD-lähetyksissä ole kuin se äärimmäisen sulava kuva.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Canal Digital

Tarjouksen saa kun soittaa

Ei ainakaan eilen osannut kertoa mulle mitään tarjousta. Ja jos sinne pitää itse vielä soittaa perään, niin tulee kyllä vaihto kaapeliin, koska mulle sanoi, että heiltä tulee viestiä tai yhteydenotto.
 

Hydrophyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ainakaan eilen osannut kertoa mulle mitään tarjousta. Ja jos sinne pitää itse vielä soittaa perään, niin tulee kyllä vaihto kaapeliin, koska mulle sanoi, että heiltä tulee viestiä tai yhteydenotto.


Itselläni on satelliitti PerheHD+MTV3 paketti ja Nelonen Pro2 maksiaisi 19.95e/kk ja jos tekee vuoden diilin, niin ekat 3kk 0e eli olisi 14,95e/kk. Itselle tuo ei nappaa. Katselen ennemmin netin kautta haluamani matsit eli IFK:n vieraspelit.

Lainaus yllä aiemmasta kirjoituksestani.

Tänään lisätty Canalin sivuille -> Finland - Canal Digital FI
 

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Elikä Canalilta ei saa pro extra kanavia, joista näkisi kaikki ottelut? Juuri tuon extran takia odottelin Canalin tarjousta. Joten tarvii varmaan tyytyä tuohon ruutu.fi tarjontaan ja pelätä pientä pätkimistä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Elikä Canalilta ei saa pro extra kanavia, joista näkisi kaikki ottelut? Juuri tuon extran takia odottelin Canalin tarjousta. Joten tarvii varmaan tyytyä tuohon ruutu.fi tarjontaan ja pelätä pientä pätkimistä.

Juurikin näin.

Satelliittioperaattorit eivät ole rajoitettuja kanavapaikkojen suhteen, joten tämä on selkeä pettymys. Netin kautta siis mennään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tässä tietoa anteeniverkon asiakkaille;

Nelonen Pro Extra -kanavat tulossa myös DNA:n antenniverkkoon

DNA ja Nelonen valmistelevat Nelonen Pro Extra -kanavien tuomista myös DNA:n T2-antenniverkkoon, jossa DNA tarjoaa jo SM-liigan otteluita teräpiirtona Nelonen Pro 1 HD ja Pro 2 HD -kanavilla. Antenniverkossa Nelonen Pro Extra kanavat tulevat kapasiteettisyistä jakeluun SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.
 

Wire

Jäsen
Juurikin näin.

Satelliittioperaattorit eivät ole rajoitettuja kanavapaikkojen suhteen, joten tämä on selkeä pettymys. Netin kautta siis mennään.

Satelliittioperaattoreilla on rajoitettu kapasiteetti ja varsinkin CD:llä jonka lennättimessä liikkuu kaikenmaailman Ruotsin maakuntakanavat.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä tietoa anteeniverkon asiakkaille;

Nelonen Pro Extra -kanavat tulossa myös DNA:n antenniverkkoon

DNA ja Nelonen valmistelevat Nelonen Pro Extra -kanavien tuomista myös DNA:n T2-antenniverkkoon, jossa DNA tarjoaa jo SM-liigan otteluita teräpiirtona Nelonen Pro 1 HD ja Pro 2 HD -kanavilla. Antenniverkossa Nelonen Pro Extra kanavat tulevat kapasiteettisyistä jakeluun SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.

Tämäpä mielenkiintoista. Menee mietinnäksi ottaakko ruutu.fi-paketti vai DNA paketti. Kuinkas vaikea tuo VHF antennin asentaminen on? Talonyhtiö on antennitalous ja YLE HD näkyy mainiosti, pitää silti tämä VHF antenni hankkia?
 

Illodin

Jäsen
Tämäpä mielenkiintoista. Menee mietinnäksi ottaakko ruutu.fi-paketti vai DNA paketti. Kuinkas vaikea tuo VHF antennin asentaminen on? Talonyhtiö on antennitalous ja YLE HD näkyy mainiosti, pitää silti tämä VHF antenni hankkia?

YLE HD näkyy niin systeemi on yhteensopiva, mutta se pitää olla suunnattuna DNA:n lähettimeen, jotta noita DNA:n lähettämiä kanavia voi katsoa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.

Eli siis pitää olla HD-tason vastaanotin, että näkee SD-laatuista kuvaa? Aha.

No ei sen niin väliä, kun en tuota aio kuitenkaan ottaa, enkä sitä näköjään saisikaan, koska meillä ei ainakaan YLE HD näy töllössä. 29,90e/kk on muutenkin vähän liikaa varsinkin, jos noita extroja ei edes näe.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YLE HD näkyy niin systeemi on yhteensopiva, mutta se pitää olla suunnattuna DNA:n lähettimeen, jotta noita DNA:n lähettämiä kanavia voi katsoa.

Ja talonyhtiön katolla antenni ei normaalisti tähän sovellu? Kiva olisi telkkarista pelit nähdä mutta säätämiseen en lähde mukaan.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
DNA Welho Antenniasennus

Tuohan pitäisi kuulua taloyhtiön maksettaviin juokseviin kuluihin, jotta asukkaat voivat katsoa haluamiaan kanavia. Kulut kun eivät ole mahdottomat.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
DNA (Welho) kaapelin asiakkaana olen ihmeissäni, että kanavapaketit ja hinnat on jo valmiina 3-4 vk ennen Liigan alkua. Omasta töllöstä kaikki matsit HD:na kyllä kiinnostaa enemmän ja siihen päälle vielä NBA-korista yms (vuoden diili 358,80). Ruutukin kiinnostaisi hieman halvempana (vuosi 238,80), mutta ei se palvelu tv-kuvaa tule voittamaan. Taidan tarkkailla ekan Liiga-viikonlopun ja lukea risut ja ruusut palveluista täällä ja tehdä sitten vasta lopullisen ostopäätöksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös