Onko siitä verkkopankissa ruutu+:n maksamisesta tullut jotain lisätietoa, vai pitääkö siitä tulevia tietoja odotella sinne syyskuulle asti? Vituttaa, jos ainoa mahdollisuus on luottokortti, eipä semmoista opiskelijalta löydy.
Olenko minä nyt aivan hakoteillä muistini kanssa, mutta eikös keväällä kun lähettivät teknisinä testeinä noita SM-Liigan finaaleita, niin maksuthan hoidettiin verkkopankin kautta? Itse muistelisin että nimenomaan verkkomaksulla maksettiin silloin nuo pelit, joten eiköhän tulevaisuudessakin verkkomaksu ole yksi vaihtoehto.
Tarjouksen saa kun soittaa
Ei ainakaan eilen osannut kertoa mulle mitään tarjousta. Ja jos sinne pitää itse vielä soittaa perään, niin tulee kyllä vaihto kaapeliin, koska mulle sanoi, että heiltä tulee viestiä tai yhteydenotto.
Itselläni on satelliitti PerheHD+MTV3 paketti ja Nelonen Pro2 maksiaisi 19.95e/kk ja jos tekee vuoden diilin, niin ekat 3kk 0e eli olisi 14,95e/kk. Itselle tuo ei nappaa. Katselen ennemmin netin kautta haluamani matsit eli IFK:n vieraspelit.
Elikä Canalilta ei saa pro extra kanavia, joista näkisi kaikki ottelut? Juuri tuon extran takia odottelin Canalin tarjousta. Joten tarvii varmaan tyytyä tuohon ruutu.fi tarjontaan ja pelätä pientä pätkimistä.
Juurikin näin.
Satelliittioperaattorit eivät ole rajoitettuja kanavapaikkojen suhteen, joten tämä on selkeä pettymys. Netin kautta siis mennään.
Tässä tietoa anteeniverkon asiakkaille;
Nelonen Pro Extra -kanavat tulossa myös DNA:n antenniverkkoon
DNA ja Nelonen valmistelevat Nelonen Pro Extra -kanavien tuomista myös DNA:n T2-antenniverkkoon, jossa DNA tarjoaa jo SM-liigan otteluita teräpiirtona Nelonen Pro 1 HD ja Pro 2 HD -kanavilla. Antenniverkossa Nelonen Pro Extra kanavat tulevat kapasiteettisyistä jakeluun SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.
Tämäpä mielenkiintoista. Menee mietinnäksi ottaakko ruutu.fi-paketti vai DNA paketti. Kuinkas vaikea tuo VHF antennin asentaminen on? Talonyhtiö on antennitalous ja YLE HD näkyy mainiosti, pitää silti tämä VHF antenni hankkia?
SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.
YLE HD näkyy niin systeemi on yhteensopiva, mutta se pitää olla suunnattuna DNA:n lähettimeen, jotta noita DNA:n lähettämiä kanavia voi katsoa.
DNA Welho Antenniasennus
Tuohan pitäisi kuulua taloyhtiön maksettaviin juokseviin kuluihin, jotta asukkaat voivat katsoa haluamiaan kanavia. Kulut kun eivät ole mahdottomat.
DNA Welho Antenniasennus
Tuohan pitäisi kuulua taloyhtiön maksettaviin juokseviin kuluihin, jotta asukkaat voivat katsoa haluamiaan kanavia. Kulut kun eivät ole mahdottomat.
Tuossa on vain se ongelma että jollakin on kuitenkin Plus-TV:n kortti ja sillä ei DNA:n mastossa tee mitään.
Tuota katselin. Voisi tilata mutta jos talonyhtiön kautta näkyy jo niin turhaahan sitä. Voiko tätä testata jotenkin että näkyvätkö DNA:n HD kanavat?