Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 273 109
  • 6 673

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ruutu tarjoaa 12.9. alkaen ilta illan perään SM-liigaa. Kaikki ottelut ovat katsottavissa suorana ja HD-tasoisina – voit siis katsoa oman joukkueesi joka ikisen ottelun halutessasi.
Kiitokset vastauksesta ja tiedosta. Tuo on erittäin hyvä asia kyllä.

Kannattaisi varmaan hakea sitä tietoa itse? Varsinkaan jos ei kiinnosta lukea/seurata tätä ketjua edes paria sivua. Nelosen sivuilla varmaan kerrotaan jos jotain on (jo) tarjolla.
Ei ehdi hirveästi selailla kaikkia ketjuja kun on uhmaikäinen ja 5v jatkuvasti kimpussa. Joskus oli aikaa perehtyä tämän sivuston tarjontaan kunnolla. Oi niitä aikoija. Ja olen kyllä aiemmin tätä tietoa yrittänyt täältä poimia, mutta ei ole osunut kohdalle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Netti sulla tosin varmaan olisi muutenkin?

Joo totta tämä. Odottelen silti vielä, että kauden alla tärähtää tarjous Extrasta 19.90e/kk 12kk sopparilla...mikään kiire ei tässä vielä ole.
 
Ei ehdi hirveästi selailla kaikkia ketjuja kun on uhmaikäinen ja 5v jatkuvasti kimpussa. Joskus oli aikaa perehtyä tämän sivuston tarjontaan kunnolla. Oi niitä aikoija. Ja olen kyllä aiemmin tätä tietoa yrittänyt täältä poimia, mutta ei ole osunut kohdalle.
Ymmärsit väärin, tarkoitin, että olisit helposti voinut etsiä haluamaasi tietoa nelosen sivuilta, ennen kuin kysyt täältä sitä asiaa.. joka varmasti on jo kysytty/keskusteltu monta kertaa. Itse yritän etsiä aina ensin tietoa asiasta ennen kuin lähden kyselemään, google on ystävä (noh, ehkäpä tässä asiassa.. jos ei ole kirjautunut googlen palveluihin sisään). Paljon mukavampi seurata jotain foorumia kun ei ole mitään kauheita kyselyfloodeja. Onnea matkaan vesselisi kanssa. :)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Odotan eniten sitä, että Elisa tinttaa the tiedotteen eetteriin ja antaa samalla mahdollisuuden hankkia Ruutu.fi palvelun kautta X määrä euroja hinnalla oman jengin kaikki pelit ja vieläpä röyhkeästi toivon, että olisi mahdollisuus saada se nettipalvelu ns. kuukausihinnoiksi ettei tartteisi suoraan tyyliin 200€ lyödä niille kouraan jotta jotakin saa näkymään. Odotellaan. (Tuttu tunne Elisan asiakkaana...)
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joo totta tämä. Odottelen silti vielä, että kauden alla tärähtää tarjous Extrasta 19.90e/kk 12kk sopparilla...mikään kiire ei tässä vielä ole.

No minä maksan jo extrasta 20 €/kk ja mukana ovat vielä Nelosen kurakanavat. Itse lasken tuon niin, koska MTV3 Total olisi minulla joka tapauksessa. Sopparin hinta siis kuukaudessa 44,90 € ja MTV3 Totalin hinta muuten 24,95 €/kk. Soneralla on hyviä vaihtoehtoja tarjolla, ei tietoa kuinka kauan ovat voimassa... kaapelitaloudessa tämä.

Kumma juttu, että Sonera on tässä Nelosen kuviossakin edellä muita. Mistä mahtaa johtua?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kumma juttu, että Sonera on tässä Nelosen kuviossakin edellä muita. Mistä mahtaa johtua?

Ainakin DNA:ta ja rankasti.

Olen miettinyt jos irtisanoisin kokonaan tuon määräaikaisen kanavapakettini enkä vaihtaisi nelonen pakettiin extroineen ja katsoisin sitten netistä, jos ne vaikka tekevät kausari tyyppisen ratkaisun jolloin voin valita kaikki Ässien pelit.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kumma juttu, että Sonera on tässä Nelosen kuviossakin edellä muita. Mistä mahtaa johtua?

Johtunee siitä, että soneralla oli yksinään nuo URHOTotal asiakkaat joille piti saada jatkot mahdollisimman nopeasti. Saavat siis porukan kiinni iptv palveluunsa, ennenkuin Nelonen lanseeraa oman nettipalvelunsa.

Tärkeintähän tässä on kuitenkin se, että Pro Extra näyttää tulevan operaattori riippumattomana kaikille, which is nice.

Olisikohan DNA Welholla tilapäisiä kapasiteettiongelmia verkossaan toteuttaa extra kanavia, josta syystä venyttävät? Tiedä häntä.
 

Black&White

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tuossa mieleen, että onko näitä NelonenPro (extra) otteluita mahdollista tallentaa digiboxille jälkeenpäin katsomista varten? UrhoTotalilla oli mahdollista ja se oli ihan mukava ominaisuus, jos ei ollut pystynyt katsomaan suorana telkkarista.

Itselläni on Soneran kaapelitv taloudessa, eikä ainakaan vielä tuo ~30€/kk/10kk houkuta yhtään. Josko hinta vielä hioutuisi hieman.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ostin äskettäin uusimman iPadin, joten saakohan tuohon jotain ohjelmaa, jonka avulla pystyisin hyvin katsomaan pelejä? Ei toki ongelma katsoa suoraan selaimenkin kautta. Ennen kauden alkua täytynee hakea tuo AppleTv, jotta saan kuvan padilta telkkariin.

IPadillä suoraan selaimen kautta nelosen lähetysten katsominen on ainakin toistaiseksi suuri ongelma, koska IPad ei tue flashia ja kaikki nelosen lähetykset tarvitsee flashin. Nelosen tarvitsee joko rakentaa nettilähetyksensä toisin tai laittaa lähetykset jonkun applikaation taakse. Itse veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.

AppleTv on hyvä ja kätevä vaihtoehto, mutta niin on aikaisemmin mainittu adapterikin. Urhon lähetykset eivät jostain syystä läheskään aina minulla toimineet AppleTv kautta, joten adapterikin tuli hankittua. Ei se adapteri hukkaan missään nimessä mene, koska sen jälkeen sinulla on mahdollisuus liittää koneesi mihin tahansa telkkariin, AppleTv:tä tuskin raahaat aina mukanasi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
IPadillä suoraan selaimen kautta nelosen lähetysten katsominen on ainakin toistaiseksi suuri ongelma, koska IPad ei tue flashia ja kaikki nelosen lähetykset tarvitsee flashin. Nelosen tarvitsee joko rakentaa nettilähetyksensä toisin tai laittaa lähetykset jonkun applikaation taakse. Itse veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Ruudullahan on jo oma applikaatio.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruudullahan on jo oma applikaatio.

Ajattelin itse laittaa panokset siihen, että "kaikki pelit HD:na Ruudun kautta" -vaihtoehdosta tulisi jokin järkevä kausarihinta. Samsungin töllöstä löytynee Smart appi (josta pelit toivottavasti tulevaisuudessa sitten löytyy), ipadiin sama homma ja läppäriltä onnistuisi pelien mulkoilu myös. Nykyaikaa.

Ostin viime kaudella Katsomon leijona -passin ja olin kyllä tyytyväinen tekniseen toteutukseen ja lisäsisältöön. Joustava tapa katsoa pelejä.

Toiveena olisi, että koko kauden passi olisi järkevän hintainen ja pelit olisi katsottavissa alusta heti, vaikka myöhästyy pelin alusta. Urholla ne tuli niin myöhään katsottavaksi kirjastoon, että ei niitä jaksanut kuin kelailla läpi. Tulos oli jo tiedossa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Odotan eniten sitä, että Elisa tinttaa the tiedotteen eetteriin ja antaa samalla mahdollisuuden hankkia Ruutu.fi palvelun kautta X määrä euroja hinnalla oman jengin kaikki pelit
Mitäs se Elisa liittyy Ruutu-palveluun? Kai sen Nelosen nettipalvelun saa, vaikka olisi mikä tahansa netti/operaattori.

Ruudullahan on jo oma applikaatio.
Liekö Applen puolella toimivampi, mutta ainakin Android-versio melko surkea ilmestymisestään lähtien ja päivityksistä huolimatta. Mutta yleisesti tuo flash-muoto on alkanut tuntua jotenkin tosi raskaalta ja hankalalta. Oma formaatti siis varmaan hyvä vaihtoehto.
 

Mustalapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Liekö Applen puolella toimivampi, mutta ainakin Android-versio melko surkea ilmestymisestään lähtien ja päivityksistä huolimatta. Mutta yleisesti tuo flash-muoto on alkanut tuntua jotenkin tosi raskaalta ja hankalalta. Oma formaatti siis varmaan hyvä vaihtoehto.

Eipä se Applen puolellakaan kovin toimivalta tunnu. Ihmeellistä pätkimistä (ei yhteydestä johtuvaa) ja helvetisti mainoksia. Tosin eipä noi mainokset varmaankaan maksuohjelmissa näy. Se siitä vielä puuttuisikin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyselin tänään soneran asiakaspalvelusta että olisiko sitä mahdollista kausikorttia tms. tulossa, kovin vakuutti että ei ole.

Perkele sentään, mitkään nelosen paketit ei kiinnosta kyllä itseä yhtään, ainoastaan se lätkä. Ihme pakkomyyntiä tavallaan.

Yksi kanavapaketti (discoveryn kavanat) kun jo on, niin tällä hetkellä kk-maksu 39,90€/kk. Jos lätkää haluaisin siis katsoa ensi kaudellakin niin kokonaishinta olisi 69,80€/kk, ei kiitos!

Viime vuonna sain sen urhon kausikortin 99€, ja näkyy muuten edelleen...
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi kanavapaketti (discoveryn kavanat) kun jo on, niin tällä hetkellä kk-maksu 39,90€/kk. Jos lätkää haluaisin siis katsoa ensi kaudellakin niin kokonaishinta olisi 69,80€/kk, ei kiitos!
[AVAUTUMINEN]
Kiesus mitä logiikkaa. Joku jo aiemminkin tähän puuttui, mutta ihmiset tuntuu jostain käsittämättömästä syystä laskemaan lätkän katsomisen hintaan kaikkea mahdollista aivan siihen liittymätöntä. Esim. netti + lätkä tai kuten yllä, toinen täysin asiaan liittymätön kanavapaketti + lätkä. Entäs sitten sähkö + lätkä? Ja telkkukin täytyy ostaa. Bensakin on hinnoissaan, hitto että on lätkän katsominen kallista kun tankkiin menee 300e/kk ja siihen vielä kanavapaketti päälle! Eikä ruokakaan ilmaista ole, ja siihen vielä lätkä päälle.

Ai miten bensa ja ruoka nyt liittyi lätkän katsomiseen telkusta? Ihan yhtä paljon kuin se netti joka olisi muutenkin tai joku toinen kanavapaketti.

Lainattu nimimerkki, heitä ne discoveryt kuuseen ja hanki lätkäpaketti, säästät kympin kuussa!

'ttu mitä puupäitä. Kauden alkuun on pari kuukautta aikaa, mikä kiire niitä paketteja on tähän hätään hankkia? Tai kysellään täällä että tuleeko sellainen ja tällainen palvelu ja voiko tehdä niin tai näin. Hitostako täällä tiedetään, kun kuviot ei taida olla viimeisen päälle selviä vielä Nelosellakaan! Tai vaikka olisikin, niin detailitason tietoa ei ole vielä kerrottu.

Palataan syssymmällä.
[/AVAUTUMINEN]
 
Tänne ei tarvitse tulla mesoamaan jos ei osaa asiallisesti kirjoitella!

Triplaexpresso:han mielestäni kirjoitteli siitä kuinka paljon menee massia televisioviihteeseen jo nyt, ja kuinka paljon jos tota lätkää ottaisi paketissa lisäksi (jossa myös mukana aivan muutakin kuin lätkää)!

masamasa voisi opetella luetun ymmärtämistä ja sitä kultaista käytösopasta.. ja miettiä mikä on oma agenda kun pitää tänne tulla avautumaan, on niitä muitakin fiksumpia kanavia purkaa (ammattiauttajat).
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tänne ei tarvitse tulla mesoamaan jos ei osaa asiallisesti kirjoitella!
Näin on. Joten suksi vittuun.

Tämä koko ketju on silkkaa cämppiä. Jengi kyselee ja spekuloi saatana vapusta lähtien kanavapaketeista vaikka tietämys oman töllön signaalista on mallia "kuva tulee pistokkeesta".

Masamanilta ihan oikea kirjoitus. Se vaan on nyt niin että SM-liigaa ei ilmaiseksi katsota ja jos rahat on vähissä niin jostain on luovuttava. Vaikkapa manaattien nussimisrituaalien katselemisesta Discoverylta.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sais kyllä tulla infoa tosta ruudun hinnoittelusta..

Kaapelikorttiin on sm-liiga nyt tilattuna, mutta oishan tässä vielä aikaa peruuttaa ja kieltämättä mobiilimpi (ja halvempi) vaihtoehto kiinnostaisi ja soveltuisi huomattavasti paremmin allekirjoittaneen tarpeisiin..

Onko kellään kokemusta, että miten tuollainen ruutua vastaava palvelu toimii mokkulalla tai känny-yhteydellä ottelunkattomiskäytössä..?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä Discovery paketti maksaa 40€/kk :O

Ja jätkät (?), tää on keskustelupalsta hei, joten kukaan ei ole oikeassa tai väärässä nyt!
 

salama#8

Jäsen
Tarkoitus nyt oli verrata hintaa urhon hintoihin lähinnä. Jos ei pointit mene perille niin ei voi mitään.
Älä saa sydänkohtausta siellä.

Urho onkin melkein konkurssikypsä firma.

Tulihan tuo tilattua neloselta pakettia extroineen. Ei varmaankaan nuo extra-kanavien lähetykset ole HD-tasoiset? No saapahan edes joskus katsella lätkää HD:na kun päälähetyksiä tsiigailee.

Pari kautta oli Urhon Total-paketti ja olin tuohon tosi tyytyväinen. Lähetyksissä ei ollut koskaan mitään häikkää. Selostajat, studiot +muut peliin liittymättömät asiat oli toki täyttä paskaa Urholla, mutta eipä tuo hirveästi haitannut kun en minä sitä selostusta tartte ja en oikeastaan edes kuuntele, katselen peliä vain. Studiolla teen vielä vähemmän kun erätauoilla on parempaakin tekemistä kuin telkkarin edessä väijymistä. Vastustajan pelaajien nimien luetteleminen on minulle se selostajan tärkein tehtävä, kun en millään muista kaikkien HMV joukkueiden pelaajia.

Innolla odotan nelosen lähetyksiä. Varmasti parantavat vielä Urhostakin, jolloin olen vielä entistä tyytyväisempi.
 

Noma

Jäsen
Onko kellään kokemusta, että miten tuollainen ruutua vastaava palvelu toimii mokkulalla tai känny-yhteydellä ottelunkattomiskäytössä..?

Jos se on toteutettu hyvin, niin kyllä se toimii. Ainakin keväällä Ruutu.fi:n testilähetykset finaaleista näkyivät heikohkon yhteyden päästä Mustanmeren rannallakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös