Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 271 963
  • 6 673

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli kävisi niin, että Jokerit suljettaisiin liigasta tulevalla kaudella, saa olla kova myyntitykki Elisan päässä jos saa mulle ujutettua mitään SM-Liigaan liittyvää. NHL on sitten asia erikseen.

Tänä kesänä on tapahtunut niin paljon kaikkea ja kaikki asiat levällään kun huoran römpsä, niin kai tässä vähemmästäkin flippaa?
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Muistanko nyt aivan väärin, mutta mun mielestä Nelonen pro teki NHL matsien kanssa 5 vuotisen sopimuksen tossa pari vuotta sitten? Mutta nyt viimeisen stanley cup finaalin jälkeen Antti Mäkinen sekä Jani Alkio sanoi, että "Kiitokset näistä vuosista nhl matsien parissa, syksyllä nähdään ehkä nhl pelien merkeissä". Muistaako joku monen vuoden sopimuksen nelonen pro teki nelonen median kanssa NHL peleistä?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Muistaako joku monen vuoden sopimuksen nelonen pro teki nelonen median kanssa NHL peleistä?
Ei tehnyt. Viime syksynä Viasat osti kaikki Suomen-oikeudet, jonka vuoksi Gamecenteriä ei saanut enää suoraan ostettua. Nelosen kanssa tekivät yhteistyötä, ja sen takia Pro-kanavat näyttivät osan peleistä.

edit
siis toissa syksynähän ne kai sen sopparin teki
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nelonen Paketti + Pro Extra + Viasat Sport. 3kk ilmainen ja sitten 39,90e/kk.

Tämänhän se innokas mimmi mulle puhelimessa toissapäivänä sitten kauppasi. Olin vakaasti aikonut jatkaa pelkällä Viasat Sportilla, mutta jotenkin tuli tuohon silti tartuttua. Katsotaan nyt vuoden ajan, että mitä Nelonen saa aikaiseksi ja arvioidaan sen jälkeen tilanne uudelleen.

Ei kyllä hajuakaan, että millaista ohjelmaa tulee niiltä Nelosen kanavilta jotka tuossa paketissa mulle pakkosyötettiin, mutta toisaalta, onko sillä niin väliä. Kiekkoa näkee ihan tarpeeksi ja se riittää mulle.

*edit*

Niin, Soneran kaapelista siis kysymys ja paketissa seuraavat kanavat:

Sonera kirjoitti:
Nelonen Paketti:

Nelonen Kino
Nelonen Perhe
Nelonen Maailma
Nelonen Pro 1 HD
Nelonen Pro 2 HD
Nelonen Pro 1 (Kaapeli-TV)
Nelonen Pro 2 (Kaapeli-TV)



Nelonen Pro Extra:

Nelonen Pro Extra -kanavat



Viasat Sport:

Viasat Hockey
Viasat Sport
Viasat Golf
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhuiko Soneran myynti B-jazz mitään tulevasta Viasat Finland Hockey kanavasta? Tuleeko kuulumaan tuohon ottamaasi pakettiin?

Elisan tilanne:

.....

___________________________

Itse olen katsellut näitä kanavapaketteja ja odottelen edelleen sitä sopivaa tarjousta, mutta tällä hetkellä näyttäisi siltä, että soneralla on tarjota paras paketti, johon sisältyy Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport ja näin ollen saisin tv:stä näkymään jääkiekon saralta sm-liigan, NHL:n ja Leijonien pelit, eli kaiken oleellisen. Toki Viasatilta näkyisi enemmän NHL:ää, mutta toisaalta MTV3 Sport paketin tarjoamat urheilutapahtumat kuten F1, talvilajien maailmancupit, Valioliiga ja Mestarien liiga kääntävät valinnan kyseiseen pakettiin. Hintaa kyseiselle paketille tulisi 39,90€ kuukaudessa[/URL]

No tämähän on aivan huikea tarjous! Tuollaisen kun Elisakin rykäisisi ilmoille niin varmaankin tarttuisin (Jokeritilanne pitää ensin selvitä). Toisaalta tuossa sitten jäisi NHL kokonaan pois joka taas on mulle se isompi juttu kuin esim. Valioliiga ja F1. Mömmö-kisat sitten tilaan erikseen kun sen aika on. Joten kyllä tässä pahat paikat vielä tulee kun valinnan aika koittaa. Ottaako SM-Liiga + NHL vai SM-Liiga + Valioliiga + F1 + MM-Kisat + Mestarien Liiga? Kieltämättä jälkimmäinen houkuttelee kohtuu kivasti...
 
Viimeksi muokattu:

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse olen katsellut näitä kanavapaketteja ja odottelen edelleen sitä sopivaa tarjousta, mutta tällä hetkellä näyttäisi siltä, että soneralla on tarjota paras paketti, johon sisältyy Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport ja näin ollen saisin tv:stä näkymään jääkiekon saralta sm-liigan, NHL:n ja Leijonien pelit, eli kaiken oleellisen. Toki Viasatilta näkyisi enemmän NHL:ää, mutta toisaalta MTV3 Sport paketin tarjoamat urheilutapahtumat kuten F1, talvilajien maailmancupit, Valioliiga ja Mestarien liiga kääntävät valinnan kyseiseen pakettiin. Hintaa kyseiselle paketille tulisi 39,90€ kuukaudessa, ainoa asia mikä on vähän ikävämpi puoli on se, että kanavat pitäisi tilata 12 kuukaudeksi. Viasat olisi kiva lisä, mutta kun mtv3 sport on ainoa joka näyttää mm-kisoja siinä määrin, että niihin pääsee jopa sisälle, joten pakkohan se on pakettiin sisällyttää. Mutta toki olen ymmärtänyt, että MTV3:n kanavat voi tilata "kuukaudeksi kerralla", jolloin voisi aina keväisin mm-kisojen lähestyessä tilata paketin kuukaudeksi tai pariksi. Mitäs mieltä muut palstaveljet ovat tämmöisestä kanavapaketista?


Tämä linkki vie soneran sivuille mainitsemani paketin tietoihin
 

Cockersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, New York Rangers
Puhuiko Soneran myynti B-jazz mitään tulevasta Viasat Finland Hockey kanavasta? Tuleeko kuulumaan tuohon ottamaasi pakettiin?


Ainakin minulle puhui ja sanoi että kuuluu. Tuolla setillä siis näkisi SM-Liigaa, NHL:ää ja KHL:ää. Itse en ole vieläkään päättänyt, että tartunko tuohon vai en. Eipä myyjäkään ole vielä uudestaan soitellut vaikka niin oli puhe. Ehkäpä huomenna sitten.

en1103: NHL ei ensi kaudella näy enää Nelosen kanavilta vaan sille tarvitaan Viasat. Liian helppoahan se olisi jos NHL näkyisi samalla setillä kuin SM-Liiga.
 
Viimeksi muokattu:

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miten on, onkos kenelläkään hajuakaan, että pystyykö soneran Viihteessä tilailemaan viime kauden tapaan vaan yhtä matsia kerrallaan ja maksaa siitä summan x? Vai oliko toi pelkästään Urhon kotkotuksia?
Ei huvittas sitoutua kanavapaketteihin, kun matsejakaan ei näe välttis edes joka viikko, vaan ostais aina sillon kun ehtii tsiigaamaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhuiko Soneran myynti B-jazz mitään tulevasta Viasat Finland Hockey kanavasta? Tuleeko kuulumaan tuohon ottamaasi pakettiin?

Ihan varmaksi en uskalla sanoa, mutta sellaiseen käsitykseen jäin, että tulee kuulumaan. Ainakin puhelun aikana mainitsi pariinkin kertaan, että "niin ja nyt sit vielä näkyy tää KHL" kun kerroin, että katselutottumukset vievät NHL:n suuntaan. Eikös sitä tuolla kanavalla ole tarkoitus näyttää?

Mulla alkoi ilmenemään taisteluväsymystä, kun joka viikko soittelevat samasta asiasta niin nyt sitten tosiaan nappasin koukkuun. Näkyy mitä näkyy, ajattelen sen niin, että sm-liiga + NHL = 30 e/kk = ei paha. Kaikki loput kanavat tulevat sitten bonuksena. Esim. KHL ei kiinnosta vähääkään, mutta jos kanavapaketissani on kanava, joka noita pelejä näyttää, niin saatanpa jonkun matsin katsoakin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
soneralla on tarjota paras paketti, johon sisältyy Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport ja näin ollen saisin tv:stä näkymään jääkiekon saralta sm-liigan, NHL:n ja Leijonien pelit, eli kaiken oleellisen.https://www4.sonera.fi/palvelu/laajakaista/nelonen-paketti-proextra-mtv3sport
Jos NHL on tärkeä, niin kannattaa miettiä vielä. NHL ei näy Nelonen Prolla. Oikeudet ovat Viasatilla ja nyt kun Nelonen sai SM-liigan, eivät näytä edes noita yksittäisiä matseja.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL ei näy Nelonen Prolla.

Jep. Kaveri oli ottanut tuollaisen paketin, josta en1103 kertoo. Melkein jopa suuttui minulle, kun olin sitä mieltä, että NHL ei enää Nelosella näy. Ymmärrän hyvin kyllä, että näitä sekaannuksia tulee, kun tilanne on tällainen. Eihän se vaadi kuin asioista pihalla olevan myyjän ja vahinko on tapahtunut. Ja niitä pihalla olevia löytyy sekä myyjistä, että meistä asiakkaista sankoin joukoin.

Kaveri sitten siitä samantien soittamaan Soneralle, asiallisesti käsi pystyyn virheen merkiksi ja sai ilman ongelmia päivitettyä MTV3 Sportin tilalle Viasat Sportin. Kyllähän tässä itsekin jotkut formulat voisi silloin tällöin katsella ja maajoukkuekiekkoakin tulisi varmaan katsottua, mutta eihän mulla ole varaa ottaa kaikkia mahdollisia kanavia, joten näillä mennään. Viasat Sport (NHL) > MTV3 Sport, mikäli minulta kysytään.
 

Wire

Jäsen
Kyllähän tässä itsekin jotkut formulat voisi silloin tällöin katsella ja maajoukkuekiekkoakin tulisi varmaan katsottua, mutta eihän mulla ole varaa ottaa kaikkia mahdollisia kanavia, joten näillä mennään. Viasat Sport (NHL) > MTV3 Sport, mikäli minulta kysytään.

Tällaisia satunnaisia katseluita varten kannattaa maksaa pari oravannahkaa katsomoon, pääsee paljon halvemmalla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
Jos NHL on tärkeä, niin kannattaa miettiä vielä. NHL ei näy Nelonen Prolla. Oikeudet ovat Viasatilla ja nyt kun Nelonen sai SM-liigan, eivät näytä edes noita yksittäisiä matseja.

Silti tuo Soneran tarjous kuulostaa kohtuulliselta. Itse harkitsen nykyisenä DNA:n laajakaista-asiakkkaana vaihtoa tuohon sekä tietysti Soneran viihdepakettia. Laskeskelin,että säästöä tulisi viime kaudella käytössä oleviin paketteihin reilu kolmekymppiä kun huomioisi laajakaistan tulevan Soneralta myös. Ja sitten vielä ekstrana mahdollisuus katsoa oman joukkueen kaikki ottelut kun viime kaudellakin tuli lisäksi pariin otteeseen ostettua Urhon 10-ottelun kortti. Edelleen kaipaisi kaikilta operaattoreilta sellaista pakettia jossa saisi valita pelkästään jääkiekon (NHL, SM-liiga, leijonat) eikä tarvisi maksaa mistään humpuukikanavista, joita ei kuitenkaan tule katsottua.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Jos NHL on tärkeä, niin kannattaa miettiä vielä. NHL ei näy Nelonen Prolla. Oikeudet ovat Viasatilla ja nyt kun Nelonen sai SM-liigan, eivät näytä edes noita yksittäisiä matseja.

No menipäs valinta sitten taas askeleen kimurantimmaksi. En sitten tiedä onko missään tarjolla pakettia, johon saisi nelonen prot ja viasatin antenniin fiksulla hinnalla. Menee kyllä liian kalliiksi hankkia siihen vielä MTV3 Sport, mutta mm-kisoihinhan voi ostaa sitten ainakin plustv:ltä paketin yhdeksi kuukaudeksi. Eli kyllä se NHL:kin olisi tärkeä. Vähän kyllä harmittaa, kun Formulatkin kiinnostaisi ja miksei myös U-20 kisat, eikä Valioliiga tai pohjoismaiset hiihtolajit olisi pahitteeksi, vaikka ei kaikki kisoja/pelejä katsoisikaan, kai se on jääkiekon ehdoilla mentävä. En vain voi käsittää miten markkinoilla ei ole pakettia, jossa olisi kaikki "urheilukanavat" mukana ja eivät jotkut ESPN:t jne. kanavat olisi pöllömpiä, mutta Suomi on toistaiseksi maksukanavien kehitysmaa.

Nelonenpro:n sivuilta vain kävin kattelemassa erittäin pikaisesti, ja siellä luki että näyttäisivät NHL:ää. Tosin näitäkin sivuja päivitellään kerran vuodessa, joten aika usein nelonenpro:n sivuilla kerrotut jutut eivät pidä paikkaansa tai yleensä ovat vanhaa tietoa.
 

rpeez

Jäsen
Kannattaa myös miettiä IPTV puolelta esimerkiksi Maxivision:ia jolla tuo Viasat Sport on 19,95/kk (+boxin hinta+peruskanavat) joka olisi hieman halvempaa kuin Viasat satelliitilla ja aika hyvä paketti silti.
Maxivsion siis näkyy ihan normaalilla nopeahkolla nettiyhteydellä, operaattorilla ei väliä.

Puutteena toistaiseksi Maxivisionissa ettei juuri Viasat Sportin kanavia saa tallentaa, mutta jostain näin että olisivat juuri testaamassa paikallistallentavaa boxia jolloin tallennus olis sallittua.

Harava-antenni plustv miehenä oli itsellekin järkytys huomata täältä eilen ettei NelonenPro enää näytä NHL:ää :-(.
Harava-antennin kautta ei siis saa mistään enää näkyviin NHL:ää edes rahalla!!
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Maxivsion siis näkyy ihan normaalilla nopeahkolla nettiyhteydellä, operaattorilla ei väliä.

Harava-antennin kautta ei siis saa mistään enää näkyviin NHL:ää edes rahalla!!

Mites sitten viaplay, kerta netinnopeus sulla näyttäis olevan riittävä.. Vai onko se pakko tulla antennin kautta?
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Useimmat eivät varmaan tajua, että KHL-TV:n (24h/7 KHL matsit suorana ja loput nauhoitettuna, teemaohjelmia, harjoituskauden turnaukset livenä, haastatteluita, maalikoosteet saman illan kierroksilta jne.) saa myös suomalaisiin koteihin, jos on perus-nopeahko nettiyhteys ja on valmis satsaamaan n.100eur iptv boxiin. Systeemissä on lisäksi kahden viikon nauhoitusarkisto kaikilta kanavilta mitä tuo n kautta voi katsoa. Niin ja pakettiin kuuluu myös useita pelkkää eurooppalaista jalkapalloa näyttäviä kanavia, myös HD:na. Jääkiekon mm-kisoista pääsee lisäksi seuraamaan ainakin kaikki Venäjän joukkueen matsit ja koko EHT:n.

Ja mitä maksaa? Olikohan se 17eur/kk muistaakseni.

Ei muuta kuin voimia teille, jotka suostutte maksamaan noita ihmehintoja.
 

rpeez

Jäsen
Mites sitten viaplay, kerta netinnopeus sulla näyttäis olevan riittävä.. Vai onko se pakko tulla antennin kautta?

Netinopeus on itseasiassa minulla aika alhainen (löytyy 6 ja risat yhteys), mutta lapset streamaa niin paljon ettei sen varaan voi laskea oikein mitään.
Viaplay katsoin vain vähän pinnallisesti, täytyisi tutustua paremmin.
Antennissa houkuttelee jo omistamani tallentava digiboksi johon olen niin ihastunut etten haluaisi siitä luopua.

Tällä hetkellä täytyy makustella tilannetta ja tyytyä netistä löytyviin NHL koosteisiin yms, kun en kuitenkaan ole varsinainen NHL friikki. Oli vaan kiva katsella 4pro1:n satunnaista tarjontaa silloin tällöin kohtuu hinnalla, ja nyt olen pettynyt kun jo saavutettu karkki otetaan pois.

Lisääntyvä (näin otaksun) SM-liiga hieman lohduttaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
KHL-TV:n (24h/7 KHL matsit suorana ja loput nauhoitettuna, teemaohjelmia, harjoituskauden turnaukset livenä, haastatteluita, maalikoosteet saman illan kierroksilta jne.) saa myös suomalaisiin koteihin, jos on perus-nopeahko nettiyhteys ja on valmis satsaamaan n.100eur iptv boxiin.

Nyt on ihan pakko kysyä, että suomeksiko ne siellä haastelevat, vai englanniksi? Jos vastaus on, että venäjäksihän nuo, niin enpä tuollaisella palvelulla tekisi mitään, vaikka ilmaiseksi saisin. Ja veikkaan, että moni muu on samaa mieltä.

Tosiaan Soneran mimmi jutteli, että mun tulevalla paketilla näkyy myös KHL-pelejä. Enpä tuosta edelleenkään ole kiinnostunut, mutta jos kerran pakettiin kuuluu, niin saattaahan tuota tulla joskus katsottuakin. Sikäli ei harmita, vaikka selostuskin olisi venäjäksi, aina saa töllön laitettua mutelle. Sitten taas teemaohjelmat, haastattelut yms. venäjäksi... homie don't play that.

*edit*
No nimenomaan. Kysymys oli tosiaan pääasiassa KHL:n vuoksi kanavapakettia hamuavista.
KHL-fanille tuo iptv:n kautta saatava KHL-kanava on varmaankin enemmän kuin tervetullut ja hienoa, että heille tuollainen kohtuuhintainen palvelu on olemassa.
 

Kiakkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Osaako kukaan neuvoo?

Eli olenko ymmärtänyt oikein, että Elisa alkaa myymään 4pro extra pakettia kaapelitalouksiin 1.9 hinnalla 29.90€/kk? Eli siis se mistä näkee jokaisen pelin Urho Total -tyyliin.

Nimittäin mikäli näin on, tulee tuommoinen hommattua. Jos joku tietää vastauksen kysymykseen, olen todella kiitollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös