täytyy kyllä antaa jälleen täydet pinnat Soneran asiakaspalvelun joustavuudelle.
Itsellä määräaikainen sopimus Viasat Sport paketista 26.9 saakka.
Sovittiin että lopetetaan tuo Viasat sport ja sen tilalle vaihdetaan Nelonen-paketti + Extra kanavat hintaan 29.90/kk 12kk sopimus ja kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi.
Kiitos Sonera =)
Saako nää kanavat satelliittiin?
Mites Elisa? Onko siellä edistystä vai nostavatko paperilaskujen hintoja?
Eipä ainakaan myöntänyt tietävänsä asiakaspalvelija, että ois muita tarjouksia tulossa..
Toivottavasti ei sit kanssa tulekaan..
Joo, ei tietenkään kerrota mahdollisista tulevista tarjouksista (esim. soneran myyjä on päivää ennen kuin tarjous alkoi myynyt kovemmalla hinnalla yhtä pakettia, vaikka myyjä aivan varmasti tiesi, että kohta julkaistaan tarjous).Ei varmasti myöntänyt, mutta mikäli hinnat ovat todella edellä esittetyjen kaltaisia, niin ei kyllä ole tunkua noiden myyntitiskeille. Itsellä oli Soneran Koti-TV:n kautta pari viime talvea Urho Total ja maksoin syksyn tarjouksien perusteella ~20 euroa/kk puolen vuoden märäaikaisesta setistä.
Eilen DNA:n asiakaspalveluun yhteydessä olleena voin kertoa, että määräaikaisuuden saa purettua ja vaihdettua Nelonen Pakettiin. Pro Extrasta ei ollut vielä mitään virallista tietoa.Saas nähdä miten suhtautuvat tuohon määräaikaisen lopettamiseen 1.9. alkaen tuon Viasat Sportin suhteen. Toivottavasti nyt saavat sen Extran sinne...
Itse maksoin viime kaudesta 99e kausarin (ja jostain syystä urpotv näkyy vieläkin) ja sitä edellisellä kaudella muistaakseni ~6e/kk (6kk sopimus). Joten minä kyllä ainakin odottelen syksyn tarjouksia (disclaimer nillittäjille: en odota ihan noin kovia tarjouksia nyt mutta mitään 300e en todellakaan maksa, en lähellekään).
Onko mahdollista saada kaikki pelit näkymään jotenkin antenissa?
Kone kiinni töllöön. Tavallinen hdmi-piuha riittää, tai jos tietsikka on vanhempaa vuosikertaa niin adapteri vaan väliin.
Onko siis edelleen saatavilla nettiotteluita, kuten Urho niitä tarjosi? Jos näin, niin hyvä. Itse en tarvitse lisää kanavapaketteja ja nuo muut Nelosen kanavat eivät kiinnosta. Haluan vaan tilata HPKn otteluita silloin, kun en hallille pääse / ehdi. Jos tähän on jatkossakin mahdollisuus, olen tyytyväinen.Paljonkohan tulee hintaa, jos tilaa pelit tosiaan tietokoneen kautta? Ei ainakaan tarvitse alkaa makselemaan mitään 12kk soppareita, vaan voi itse valita haluamansa pelit.
Ennen kauden alkua täytynee hakea tuo AppleTv, jotta saan kuvan padilta telkkariin.
Onko siis edelleen saatavilla nettiotteluita, kuten Urho niitä tarjosi? Jos näin, niin hyvä. Itse en tarvitse lisää kanavapaketteja ja nuo muut Nelosen kanavat eivät kiinnosta. Haluan vaan tilata HPKn otteluita silloin, kun en hallille pääse / ehdi. Jos tähän on jatkossakin mahdollisuus, olen tyytyväinen.
Kiitokset vastauksesta ja tiedosta. Tuo on erittäin hyvä asia kyllä.Ruutu tarjoaa 12.9. alkaen ilta illan perään SM-liigaa. Kaikki ottelut ovat katsottavissa suorana ja HD-tasoisina – voit siis katsoa oman joukkueesi joka ikisen ottelun halutessasi.
Ei ehdi hirveästi selailla kaikkia ketjuja kun on uhmaikäinen ja 5v jatkuvasti kimpussa. Joskus oli aikaa perehtyä tämän sivuston tarjontaan kunnolla. Oi niitä aikoija. Ja olen kyllä aiemmin tätä tietoa yrittänyt täältä poimia, mutta ei ole osunut kohdalle.Kannattaisi varmaan hakea sitä tietoa itse? Varsinkaan jos ei kiinnosta lukea/seurata tätä ketjua edes paria sivua. Nelosen sivuilla varmaan kerrotaan jos jotain on (jo) tarjolla.
Joo kyllähän tuo lätkän katsominen ensi kaudellakin maksaa kivasti (39.90e netti + 29.90e Nelonen paketti) 70e/kk. Täytyy toivoa, että vielä tulee joku kiva tarjous ennen kauden alkua...
Netti sulla tosin varmaan olisi muutenkin?