Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 266 538
  • 6 673

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kyllä urhon viimeinen matsi nähtiin lauantaina. Ei tuota pronssipeliä ole kyllä jokuseen vuoteen vissiin mistään näkynyt. Ellei muisti tee sitten itselle tepposia.

Kyllä mä viime keväänä katsoin pronssipelin telkkarista jälkilähetyksenä JIMiltä, että Nelonen on ne televisioinut.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tarkennetaan: veto koskee sitä, että SM-Liigan oikeuksien siirtyessä Neloselle, en usko, että NELONEN lähettää jokaisen kierroksen jokaisen ottelun netissä, kuten Urhon aikana on ollut.

Oma veikkaukseni on, että Nelonen lähettää 2-3 ottelua suorana/viikko ja mahdollisesti pari muuta ottelua netissä. En usko, että NELONEN roudaa kamojaan jokaiselle liigapaikkakunnalle jokaisen kierroksen kaikkin matseihin, kuten Urholla oli tapana. Syyksi sanon, että raha.

Olinkohan nyt riittävän selkeä? Pointtina se, että uskon Urhon Totaleineen tarjonneen lätkädiggareille enemmän kuin mitä Nelonen tulee ensi kaudella tarjoamaan. Ja olen erittäin mielelläni väärässä.

Eli jos itse uskon, että ensi kaudella jokainen liigapeli lähetetään vähintään netin kautta, olemme samalla kartalla? Ja minulla ei ole sisäpiirin tietoa asiasta, mutta jotenkin vaan olen kääntynyt siihen uskoon, että näin tulee tapahtumaan, koska Nelonen on testannut pleijarien aikana pelien lähettämistä netin yli ruutu.fi:ssa. Palvelun hintaa en lähde arvaamaan, mutta mikäli oikeasti panostavat tuotteeseen, uskoisin hinnankin olevan kohtuullinen. Eikä tuo tuotanto oikeasti niin kallista ole, koska pelit kuvataan joka tapauksessa.

Muutenkin URHOtv teki niin ison palveluksen kiekkoväelle, että Nelosella ei vaan ole varaa lähteä tässä asiassa kaventamaan tarjontaa. Jos saisi palvelun toimimaan jouhevasti, olisi vaan hyvä asia. Ja jos olen väärässä, menetän kyllä uskoni Neloseen aika totaalisesti.

Pakko kyllä lisätä, että nuo Nelosen "meillä näkyy finaalit, näkyykö teillä" -mainokset saa itseni näkemään punaista. Se, että sopimuksen porsaanreiän kautta kierretään vapailla kanavilla finaalien näyttämistä ja sillä vielä ilkutaan mainoksessa - tuo vaan ei sovi omaan käsitykseeni hyvästä mainonnan viestinnästä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oma veikkaukseni on, että Nelonen lähettää 2-3 ottelua suorana/viikko ja mahdollisesti pari muuta ottelua netissä.
Kyllä itse arvelisin, että Nelonen näyttää ainakin kahdelta maksukanavalta samaan aikaan pelin per kierros (eli Pro 1:ltä ja Pro 2:lta), ja sitten joskus myös ilmaiskanavilta. Näin uskon siis tällä hetkellä, syksyllähän sen näkee että tuleeko Neloselle sitten enemmän vielä kanavia jääkiekkoa varten.
 

Kiekkovelho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Selkeytykseksi vielä. Ainakin kahtena edellisenä kautena 4 pro on näyttänyt pronssipelit ja jälkilähetyksenä jimiltä, kuten muutkin pro:n pelit. Tällä kaudella muistaakseni myös pro näyttää pronssipelin ja jälkikäteen luonnollisesti jimiltä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kai NelonenPro näyttää pronssipelin, vaikka siirrettiinkin pelattavaksi jo tämän viikon perjantaille?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kai NelonenPro näyttää pronssipelin, vaikka siirrettiinkin pelattavaksi jo tämän viikon perjantaille?

Kylla se naemma nayttaa. Mutta ei nayta netissa. Se on tassa helvetin pitka miinus Urhoon verrattuna.
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Varmistin vielä asiakaspalvelusta, että mitään kuukauden tai kahden pakettia ei ole, tuo puoli vuotta on halvin vaihtoehto, jos HD valmius löytyy. Kun aikaisemmin omistan jo DNA Welho kortin ilmais-HD kanavia varten, pelkkä 3 min. puhelinsoitto riitti ja mukaviakin ehdittiin jutella. Nyt vaan odotellaan, että kanavat aukeaa. Helposti tuo hoitui ja hyvä mieli tuli.

Noh, kiva tietysti että on mennyt hienosti. Mutta pari kommenttia:

- Ei ainakaan meillä näy antennissa yhtään DNA:n tarjoamaa pro-kanavaa joka ei olisi HD. Pari muuta prota siellä näkyy mutta eivät aukea tolla kortilla.

- Ainakin mulla on selkeä soppari paketeista Antenni S + Nelonen pro ilman minkäänlaista määräaikaisuusklausuulia. Ja sillähän tietysti mennään mitä sopparissa lukee, että irtisanominen kuun loppuun kun ilmoittaa kuun 20. päivään mennessä. Tältä pohjalta siis itse kyllä selviän kuukauden maksulla. Saman näet DNA:n nettikaupasta että Antenni S ei ole määräaikainen eikä myöskään sen kylkeen tuleva pro-paketti. (Elleivät ole nyt muuttaneet sitä sen jälkeen kun hankin ton).
 

IHaD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ainakaan meillä näy antennissa yhtään DNA:n tarjoamaa pro-kanavaa joka ei olisi HD. Pari muuta prota siellä näkyy mutta eivät aukea tolla kortilla.

- Ainakin mulla on selkeä soppari paketeista Antenni S + Nelonen pro ilman minkäänlaista määräaikaisuusklausuulia. Ja sillähän tietysti mennään mitä sopparissa lukee, että irtisanominen kuun loppuun kun ilmoittaa kuun 20. päivään mennessä. Tältä pohjalta siis itse kyllä selviän kuukauden maksulla. Saman näet DNA:n nettikaupasta että Antenni S ei ole määräaikainen eikä myöskään sen kylkeen tuleva pro-paketti. (Elleivät ole nyt muuttaneet sitä sen jälkeen kun hankin ton).
Joo Antenni S ei ole määräaikainen, mutta eilen tuon "4 Pro" kohdalla luki 12 kk sopimus (ja samaa sanottiin sunnuntaina DNA mymälässä ja ma aamulla asiakaspalvelussa, nyt siis on jo tiistai) mutta eipä ole näköjään enää tuota mainintaa. "4 Paketti" on edelleen 6 kk. Ja nyt kun katson omalla osoitteellani saatavuuskyselyä ei minulle ole enää saatavilla 4 Pro:ta, pelkästään 4 Paketti, aikaisemmin oli molemmat, mutta päädyin tuohon 6 kuukauden määräaikaiseen.

DNA sivuilla 4 Pro paketin kanaviksi havainnekuvassa mainitaan Pro1 ja Pro2 ja samat HD:nä, siitä oletin että näkyisivät tavallisinakin.

Taitaa elää DNA:llakin nämä koko ajan, ettei nettisivut pysy perässä.
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttää siltä että ovat muuttaneet tuota, eli käytännössä tukkineet tuon mun käyttämäni tavan saada pro ei-määräaikaisena.

Ja siis niin minäkin oletin että sd-kanavat sieltä löytyis mutta ei löydy.
 

IHaD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin tai viikonloppuna se oli määräaikainen soppari, mutta enää ei ole. Sen sijaan alueellista saatavuutta on rajoitettu? Ei noista ota selvää. Taidan huomenna soittaa ja kysäistä tuota.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nelonen tulee satavarmasti näyttämään jokaisen kierroksen jokaisen matsin, tavalla tai toisella. Olen siitä ihan varma.

Paluuta entisiin "HockeyNight-aikoihin" ei siis enää ole, luojan kiitos!

Lyödäänkö pieni virtuaaliveto aiheesta, jos sopii? Ja nimenomaan niin, että kysymyksessä on ensi kausi, ei koko sopimusaika.

Mulla on niin paska karma, että jo pelkästään se, että uskon, ettei Nelonen näytä kaikkia kierroksen matseja, kallistaa vaakakuppia välittömästi vastapuolelle. Olen sen kanssa kuitenkin valmis elämään :).

Mites tämä nyt meni BOL? Mielestäni voitin vedon. Vai olenko ymmärtänyt sinut väärin, auta miestä mäessä!

Lainaus Nelosen tiedotteesta:

Tuleeko Nelonen tuottamaan ja tarjoamaan jatkossa SM-liigan kaikki pelit sisältävää tuotetta?

Kyllä. Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla! Kaikki pelit sisältävä tuote tulee myyntiin Nelosen Ruutu-palveluun. Kaikki pelit sisältävän tuotteen lanseeraaminen maksu-tv-operaattoreiden palveluvalikoimassa on kiinni operaattoreiden kanssa käytävistä neuvotteluista. Toteutuessaan kaikki pelit sisältävä maksu-tv-palvelu on tarjolla vain Nelonen Paketin tilaajille.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kylläpä jää muuten lätkät näkemättä jos SM-liigaa nähdäkseen pitää maksaa myös jostain paskoista elokuvista ja "viihteestä". Tuossa ei nähdäkseni kerrota mitää siitä, saako ostaa pelkästään jääkiekon.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuossa ei nähdäkseni kerrota mitää siitä, saako ostaa pelkästään jääkiekon.

Ota Viasat Sport. Nelonen Prot ja änärit päälle. Taitaa olla parikymppiä kuukaudessa. Tietenkään jos NHL ei kiinnosta, niin vähän tyyristähän se on.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kylläpä jää muuten lätkät näkemättä jos SM-liigaa nähdäkseen pitää maksaa myös jostain paskoista elokuvista ja "viihteestä". Tuossa ei nähdäkseni kerrota mitää siitä, saako ostaa pelkästään jääkiekon.

"Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla!"

Eikös se tuossa sanota, että voi tilata pelkästään Sm-liigan?
 

SjV

Jäsen
"Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla!"

Eikös se tuossa sanota, että voi tilata pelkästään Sm-liigaa?
Ei vaan sitä, että ei tarvitse tilata paketteja A+B+C operaattoreilta X+Y+Z, ensi kaudella tarvitse ostaa vain paketi D omalta jakeluoperaattorilta (jos ko. operaattori on päässyt sopimukseen), se mitä kaikkea lisätauhkaa paketissa D tulee mukana on eri juttu.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
"Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla!"

Eikös se tuossa sanota, että voi tilata pelkästään Sm-liigan?

Nähdäkseni yhdellä tuotteella tarkoitetaan tuossa, että ei tarvitse ottaa muita kanavapaketteja kuin Nelonen Paketti. Eli ei tarvita sekä Urhoa että Nelosta. Mutta Nelonen Paketin sisällöstä ei taas puhuta mitään eli luultavasti siihen on pakko ottaa muutama elokuvakanava ja pari naisten virkkauskanavaa mukaan.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Joo, siis netissä. Telkkariin ei ilmeisesti saa vastaavaa pakettia. Mutta kyllähän mulle tuo nettipuolikin kelpaa, jos hinta on järkevä ja yhteydet toimivat.

Siis kohta 5:

Nelonen kirjoitti:
5. Tuleeko Nelonen Media tuottamaan ja tarjoamaan jatkossa SM-liigan kaikki pelit sisältävää tuotetta?
a. Kyllä. Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla! Kaikki pelit sisältävä tuote tulee myyntiin Nelonen Median Ruutu-palveluun. Kaikki pelit sisältävän tuotteen lanseeraaminen maksu-tv-operaattoreiden palveluvalikoimassa on kiinni operaattoreiden kanssa käytävistä neuvotteluista. Toteutuessaan kaikki pelit sisältävä maksu-tv-palvelu on tarjolla vain Nelonen Paketin tilaajille.
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Kaikki SM-liiga-pelit koko kauden alusta loppuun voi ensimmäistä kertaa nähdä vain yhden tuotteen tilaamalla!"

Eikös se tuossa sanota, että voi tilata pelkästään Sm-liigan?
Ehkä tämä tarkoittaa sitä, että voit katsoa kaikki pelit tilaamalla vain yhden kanavapaketin (vrt. Urho + Nelonen Pro).
 

Noma

Jäsen
Kylläpä jää muuten lätkät näkemättä jos SM-liigaa nähdäkseen pitää maksaa myös jostain paskoista elokuvista ja "viihteestä". Tuossa ei nähdäkseni kerrota mitää siitä, saako ostaa pelkästään jääkiekon.

Ei niitä paskoja elokuvia ja "viihdettä" ole pakko katsoa. Käsittelet sen paketin vain mielessäsi niin, että maksat sen hinnan X SM-liigasta, ja jos se tyydyttää niin sitten maksat sen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ota Viasat Sport. Nelonen Prot ja änärit päälle.

Kai ne jotenkin vedättävät, että saavat vielä Nelonen Prot pois tuosta paketista. En kyllä tiedä, että onko tuo mahdollista saati kannattavaa, mutta kuitenkin. Nelonen pettää aina.

Paljon on Nelosen studiota parjattu, mutta haukun vielä lisää. Tuomas Grönman, mitä sinä teet? Kertoo vähän liikaa Nelonen Pron tasosta, että tällainen kaveri on pääkommentaattorina. Timo Jutila vol2, tosin Juti sentään oli tahattomasti hauska välillä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kai ne jotenkin vedättävät, että saavat vielä Nelonen Prot pois tuosta paketista. En kyllä tiedä, että onko tuo mahdollista saati kannattavaa, mutta kuitenkin. Nelonen pettää aina.
Tietysti on mahdollista ja näinhän tulee käymään. Itse ainakin tulkitsen tuon niin. No, toivottavasti saavat operaattoreiden kanssa nyt suunniteltua siten, että ainakin kaapelissa näkyis kaikki pelit ilman turhia puljauksia tai netin kanssa räpeltämistä.

Pettymyshän tuo on, että esim. Viasat Hockey menee nyt todennäköisesti erilleen, mutta oli toki tiedossa, että Nelonen pyrkii SM-liigalla rahastamaan kaikin mahdollisin tavoin.
 

Nessu

Jäsen
Noin kuukausi sitten puhenlinmyyjä soitti ja kertoi nykyisten Urho Totalin asiakkaiden olevan etuoikeutettuja tms. tarjoten mulle mahdollisuutta nähdä ens kaudella kaikki Sm-liiga pelit nelonen paketin kautta. Kyseiseen pakettiin kuuluvat viasatin urheilu kanavat, sekä nelonen prot. Hinta oli muistaakseni jotain 20e/kk (+ tietty soneran viihdepaketti ~40e/kk) ja voin varmistaa tämän tiedon kun ensimmäinen lasku tästä tuotteesta saapuu.

Mielenkiinnolla odotan tätä tulevaa hässäkkää. Mikäli nelonen myy maksukorttienkautta pelkät lätkäkanavat halvalla (n.20e), ei Soneran kotitv palvelu tarjoa käytännössä mitään, mistä 40e/kk maksaisi. (+ nelosen lätkät 20e/kk)

Nykyisin Soneran Kotitv + Urho Total ~60e/kk

Tulevaisuudessa Sonera Kotitv+ Nelonen lätkät ~60e/kk?

Onko kenelläkään tietoa, että pitääkö Nelosen lätkäpaketin katselemiseen olla 100-megainen nettiyhteys. (vrt. Sonera Kotitv, Elisa Viihdepaketti tms. jonka kylkeen puhelinmyyjä minullekkin paketin tyrkkäsi) Vai voiko kyseisen palvelun ostaa esim. maksukanavakorttina tai muunlaisena pakettina, jossa ei kylkeen tule kasaa turhaa sekä viihde-arvotonta kuraa?
 

Cockersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, New York Rangers
Kai ne jotenkin vedättävät, että saavat vielä Nelonen Prot pois tuosta paketista. En kyllä tiedä, että onko tuo mahdollista saati kannattavaa, mutta kuitenkin. Nelonen pettää aina.

Eikös tuolla lukenut, että Nelonen Prot yksinoikeudella vain Nelonen Paketissa. Liian hyvältä tuo NHL+SM-Liiga yhdellä paketilla kuulostikin. Toki siellä taitaa Prolta tulla jatkossakin muutama peli viikossa, mutta Viasatin kautta olen ite suurimman osan NHL-peleistä katsonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös