Tilasin tässä NHL-kauden alla Viasat Sport + Nelonen Pro 1 & 2 kanavapaketin n. 20€/kk hintaan, josta toki neljä ensimmäistä kuukautta -50%, MUTTA se mikä tässä nyt askarruttaa, niin se, että riistetäänkö minulta Viasat tai Prot syksyllä perustellen jotta kanavapaketit uudistuu ja tämä nykyinen systeemi ei enää ole mahdollista esim. toteuttaa vai saanko nauttia NHL:stä ja SM-Liigasta tammikuun puoliväliin saakka vuonna 2014? Ja jos saan niin pysyykö mulla nyt tämä nykyinen paketti samana niinkaun kun irtisanon sen 12kk jälkeen? Operaattorina toimii Elisa.
Itse mietin 2013 tammikuussa samoja asioita, tosin minulla kaapelitv-operaattori on Sonera.
Kysyin asiasta 12kk sopimusta tehdessäni, ja vastaus oli seuraava:
- Sonera ei takaa että syksyllä 2013 Viasat Sportissa näkyvät myös Nelonen Pro 1 & 2
- varmaa on vain se, että Viasat Sportin hinta on tuon 12kk 19.95€ kk:ssa, ja asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus, jos kanavapakettiin tulee merkittäviä muutoksia
eli: jos Nelonen Pro kanavat poistuvat VS paketista asiakas voi purkaa sopimuksen kesken määräaikaisuuden
Meikäläistä palvellut asiakaspalvelija totesi myös, että todennäköisesti Sonera tarjoaa syksyllä Viasat Sport asiakkaille mahdollisuuden vaihtaa toiseen kanavapakettiin "ale"-hinnalla, jos Nelosen urheilukanavat katoavat Viasat Sport paketista.