Mäkisen Antilla on vähän tuo mertarantasyndrooma, vaikka on joskus väärässäkin, niin taikalasit peilaavat sen aina samlla lailla väärin takaisin. Antilla ehkä sitten piilolinssit.
No joo, Mäkisen Antti, oli niin saatanan paska selostaessaan ensimmäisiä matsejaan aikanaan JP:n tuuraajana 957:lla, että ehkä vanhat mielikuvat haittaa. On toki parantanut saatanasti, ei siinä mitään.
Jalossa mua vituttaa se puheääni, tuntuu kuin mies huutaisi koko ajan. Rasittavaa. Mulle paras suomikiekon selostaja on Ritari, jumalauta, suomalainen jääkiekkoselostaja, joka osaa säännöt!
En tiedä vituttiko mua enemmän nuo mainokset eilen kun joutui nelosta katsomaan, vaan kuvan laatua lukuunottamatta, kaipasin Urhon lähetystä. Ehkä kaikkiin, Saukkosta ja Mertarantaa lukuunottamatta, pystyy tottumaan, kun sen oikean suodattimen saa päälle.
Mulle periaatteessa toimii ruåtsiksi jossain MM-höntsyissä Kaj Kunnas & Ilkka Sinisalo parivaljakko. Siinä on BBC-mäistö kommentaattria eikä nimiä luettelevaa selostamista.
Johon voi jatkaa, että oikeasti kaipaan niitä BBC:n valioliigailtapäiviä Englannin vuosiltani, on se TV-toteutus siellä vähän jotain muuta.
On täällä toki joku vuosikymmen vielä aikaa harjoitella, malliahan ei tietenkään voi käydä hakemassa.
t. hanu