Ei kannata ottaa kaikkea mitä asiakaspalvelija suoltaa minään totuutena. Veikkaan että hän sanoo juuri nyt sen millä saa asiakkaan nopeasti eteenpäin, koska tietää että asia tullaan käsittelemään syksyllä vielä uudemman kerran. En usko, että mitään virallista ohjeistusta vielä asiasta on annettu edes aspa-työntekijöille, kun pakettien sisällötkin ovat vielä auki.
Pyritään nyt menemään sinne vuokratyöfirmassa palvelevan collegehousuisen asiakaspalvelijan pään sisälle. Sitä enemmän tulee euroja, mitä useamman asiakkaan kerkeät palvelemaan per tunti.
Soneran kohdalla ei ainakaan kaapelitv-asiakkailla pitäisi olla ongelmia Viasat Sport -kanavapaketin kohdalla.
Itse olen sen verran paranoidi yksilö, että pistin Turun Sonerapisteen myyjän varmistamaan asian ennen kuin tein sopimuksen.
Minulla on siis tilaussopimus, johon on lisätty maininta että voin purkaa 12kk määräaikaisen sopimuksen kuluitta JOS Nelonen Pro kanavat poistuvat paketista.
Myyjä korosti, että oikeus purkuun on vain jos 4Pro kanavat poistuvat paketista, mutta jos kanavat jäävät mutta niiden ohjelmisto muuttuu, niin se on sitten vain kestettävä :-/
Myyjän puheista käsitin, että Soneralla on käytäntönä aina se, että jos kanavapaketin "sisältö" muuttuu, niin asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus.