Tee, toveri Johannes, kanavahaku uusiksi. Auttoi itsellä, kuten muutamalla muullakin, kun DNA:n omalta foorumilta asiaa tutkaili.
Nyt olisi hyvin vielä erätauko aikaa.
Oletko harkinnut antennivahvistinta?Ainakin Lahdessa DNA Welho:lla on kanavat PRO 3-6 niin paskoilla taajuuksilla, että ovat helvetin tarkkoja antennijohdosta. Aina välillä joutuu tekemään antennijohtojumppaa ja kanavahakuja.
1, 2, 7 ja 8 näkyvät täällä aina myös silloin, kun 3-6 pimeänä. Ehkä Tsadissa on tuo kasi paskalla taajuudella?
Nimim. syksyn kolmas antennijohto menossa.
Tein jo pari kertaa ja se ei auttanut. Kiitos neuvosta.
Edit. Kolmas kerta toden sanoi. Nyt löytyi 250.
Pakkohan tässä on olla P.Sihvosen kanssa samaa mieltä siinä, että tuo studio Nelosella on kyllä liian paljon tuollaista diipadaapaa, vissiin viihteeksi sanotaan tuota.
Jeps, näinpä. Itsekin olen Valavuorta kritisoinut aiemmin tässä ketjussa nimenomaan siitä, ettei miehellä tunnu olevan ollenkaan aikaa/viitseliäisyyttä/kykyä ottaa selvää näistä pienistä perusasioista joita jääkiekkoon liittyy. Jos nyt verrataan vaikka toiseen isäntään eli Petteri Ahomaahan, niin eipä se Ahomaakaan varmaan erityisen asiantunteva studioisäntä ole, mutta Ahomaa osaa pysyä roolissaan ja osaa hyvällä tavalla viedä studion keskusteluita eteenpäin. Ei lähde esittämään mitään, vaan kyselee asiantuntijoilta yksinkertaisia kysymyksiä. Valavuorelta tätä on nähnyt hyvin vähän. Tai no kyseihän se Osku Grönmanilta että kävikö Anaheimin yössä Sakun ja Teemun kanssa.Sadannen kerran: ei ongelma ole konsepti eikä kaikilta osin edes se, keitä studiossa on (paitsi tietysti niille, ketkä eivät ihkuun telkkaruutuun loputtomalla tyrkkyilylläkään pääse, ihan itse aiheutetuista syistä). Ongelmia tulee, jos ei ole a)aikaa b)viitseliäisyyttä c)kykyä ottaa selvää asioista eli tehdä sitä journalismissa kiellettäväksikin "vaadittua" taustatyötä ennen lähetyksiä.
Tee, toveri Johannes, kanavahaku uusiksi. Auttoi itsellä, kuten muutamalla muullakin, kun DNA:n omalta foorumilta asiaa tutkaili.
Pelin aikana Valavuori oli 90%:sti twitterissä tai muuten pläräsi kännykkäänsä. Itse peliä mies ei seurannut laisinkaan. Usein lähti pukukoppikäytävälle näpyttämään kännykkäänsä.
Pelin aikana Valavuori oli 90%:sti twitterissä tai muuten pläräsi kännykkäänsä. Itse peliä mies ei seurannut laisinkaan. Usein lähti pukukoppikäytävälle näpyttämään kännykkäänsä.
Valavuorelta turha odottaa enempää. Miestä ei jääkiekko lajina kiinnosta, mutta varmasti eri ilmiöt lajin parissa kyllä.
Tuolla tämäniltaisella(kaan) ryhmityksellä ei ollut mitään mahdollisuuksia puhua pelistä. Valavuori on täysi turisti kiekkostudiossa. Ei mitään ymmärrystä peliä kohtaan, eikä tunnu olevan isompaa kiinnostustakaan. Studio isännän ei välttämättä tarttis aivan hirveästi itse pelistä ymmärtääkään, kun olis hyvät asiantuntijat ja osaisi käyttää niitä hyväkseen pysytellen itse taka-alalla keskustelun johdattelijana.Kylläpä kävi näin KalPan värilaseilla kuultuna ärsyttämään TPS-KalPa ottelun lähetyksessä kun studiossa ei mitään muuta puhuttu kuin voivoteltiin tepsin surkeaa tilaa. Joku jo mainitsi että varmaan kohta keräystilin numero ilmestyy ruutuun.
Kaikki sen tietää että Turussa hommat kusee, mutta kai siitä pelistäkin voisi vähän puhua.
Syyskauden katselleena voi vain todeta, että Valavuori on mielestäni ylivoimaisesti huonoin studioisäntä, jonka koskaan olen nähnyt.