Negatiivisuusketju

  • 761 913
  • 4 943

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mä oon ite ollu siinä uskossa, ettei JYP pelaa tässä lokakuun alussa lainkaan rallien vuoksi. Koska rallit on niin iso osa (keski-)suomalaista urheilua, niin ihan turhaa edes yrittää istuttaa JYPin ja rallien otteita samaan ajankohtaan kilpailemaan toisiaan vastaan seuraajista.

Tämä ei kuitenkaan poista sitä, etteikö nuo Liigan otteluohjelmat olisi tehty ihan päin prinkkalaa. Kenties se kaikista suurin koistinen nähtiin U20-kotikisoissa 2016, kun Hartwallilla pelattavan finaalin kanssa laitettiin samaan aikaan myös Bluesin kotipeli. Ketään tuskin yllätti, että Suomen mentyä finaaliin 99% lätkän seuraajista katsoi mieluummin U20-peliä :D
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ei tätä sarjaohjelmaa taida ymmärtää kukaan muu kuin laatija itse. Eihän tuossa ole järjen häivyyttä, Tampereen pelien osalta jotain ymmärrystä tulee kun Hakametsä oli sarjan alusta poissa pelissä lenttisturnauksen vuoksi. mutta ei tämä sekasatku ole millään tavalla selitettävissä.
Sitten esin huomenna Jukurit pelaa 7. runkosarja ottelunsa ja se on jo 3. KalPaa vastaan. Sarjaa pelattu kolmisen viikkoa TPS pelannut 9 ottelua Jukurien 6 vastaan. No joku viisas väittää että kauden aikana tasottuu, joo jos korona ei sotke enempää niin maaliskuussa jokainen on pelannut 60 ottelua.
Jos nämä perkeleen joukkueet ei tykkää pelata keskellä viikkoa pelejä niin pelaisivat sitten pe-su vaikka pari peliä päivässä jos pakko tahkota 30 kotiottelua, tai sitten joukkuemäärä pudotettava vanhan ajan kymmeneen niin ei tule ruuhkaa.
Turha sitä on selittää että homma tasottuu, kun keskellä kautta joukkueet kohtaavat täysin eri rytmissä. ja lähtökohdat ei ole reilut.
täydet 7 ottelun kierrokset ke, pe, la/su, ja sitten ne epäkohdat noihin väleihin ti, to ja la/su niin ei luulisi olevan vaikeaa.

Joskus on sanottu että ennen asiat oli paremin niin tässä tapauksessa se todellakin pitää paikkansa, ennen oli reilumpi sarjaohjelma ja selkeät pelipäivät jolloin kaikki pelasi.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mä oon ite ollu siinä uskossa, ettei JYP pelaa tässä lokakuun alussa lainkaan rallien vuoksi. Koska rallit on niin iso osa (keski-)suomalaista urheilua, niin ihan turhaa edes yrittää istuttaa JYPin ja rallien otteita samaan ajankohtaan kilpailemaan toisiaan vastaan seuraajista.
Sen ymmärtää että JYP ei pelaa kotipelejä nyt loppu viikosta. Rallin aikataulua en ole vielä edes katsonut mutta liikenteellisesti se olisi varmasti haaste. Se että pelaajat tekee työtään ralleista riippumatta ja Rovanperää tekee omaa työtään JYPn peleistä huolimatta, en tiedä onko viime vuosina edes tuttu näky hallissa, Kankkunen kumminkin oman uran aikana kävi usenkin pelin katsomassa. tosin rallikalenteri oli löysempi silloin. Se että jypin pelejä käy katsomassa 2000-2700 henkilöä, niin ei se varmaan suuri otos kuka näistä rämpisi tuolla syysmetsässä jos vettä sattuu satamaan.
Selitellähän aina voi miksi sarjaohjelma on tuollainen täysi fiasko. SE miksi se on tollainen seurojen toimistollahan nuo hyväksytään jonkaisen joukkueen kohdalla, mutta täytyisi se seurajohdonkin tajuta että 60 ottelun runkosarjaa ei voi pelata jos haluaa pelata ainoastaan perjantai iltana. tai sitten mestaruus jaettaisi pelkästään joka kolmas vuosi jos halutaan pitää kesälomakin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun en enää ole nuori varsa, töissäkin pitää käydä ja kaljakin maistuu, niin ymmärrän hyvin pe-la painon ohjelmassa. Aika monta kymppiä enemmän meikäläiseltä jää noina päivinä halliin verrattuna peleihin, joita seuraa työpäivä. Negaketjun kamaa on se, ettei tähän ikään mennessä ole keksinyt mitään sellaista, jolla taloudellinen riippumattomuus olisi saavutettu ja voisi juoda kaljaa joka pelissä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mä oon ite ollu siinä uskossa, ettei JYP pelaa tässä lokakuun alussa lainkaan rallien vuoksi. Koska rallit on niin iso osa (keski-)suomalaista urheilua, niin ihan turhaa edes yrittää istuttaa JYPin ja rallien otteita samaan ajankohtaan kilpailemaan toisiaan vastaan seuraajista.

Tämä ei kuitenkaan poista sitä, etteikö nuo Liigan otteluohjelmat olisi tehty ihan päin prinkkalaa. Kenties se kaikista suurin koistinen nähtiin U20-kotikisoissa 2016, kun Hartwallilla pelattavan finaalin kanssa laitettiin samaan aikaan myös Bluesin kotipeli. Ketään tuskin yllätti, että Suomen mentyä finaaliin 99% lätkän seuraajista katsoi mieluummin U20-peliä :D

Pilkkopimeälle, kylmälle ja märälle lokakuiselle Harjulle miljoonan muun kanssa katsomaan kun helvetin kovaääniset autot vilahtaa näkökentässä pari sekuntia vai jäähallille kuivin jaloin ja veri kropassa kiertäen nauttimaan pari huurteista seisomakatsomoon ja katsomaan kun Suomen kovin lätkätalentti ellei kaksikin dominoi.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Pilkkopimeälle, kylmälle ja märälle lokakuiselle Harjulle miljoonan muun kanssa katsomaan kun helvetin kovaääniset autot vilahtaa näkökentässä pari sekuntia vai jäähallille kuivin jaloin ja veri kropassa kiertäen nauttimaan pari huurteista seisomakatsomoon ja katsomaan kun Suomen kovin lätkätalentti ellei kaksikin dominoi.

Sitä paitsi siitä harjun lystistä saa pulittaa 25 euroa. Paviljongille ei yleisöllä ole asiaa, toisaalta sitten joutuisi ostamaan rallipassin (90 euroa) kun sinne pääsy olisi niin kallista kuitenkin. Ei ole persaukisten huvia tuo rallisirkus, varsinkin jos sinne meinaa viedä jälkikasvuaankin. Eihän toki lätkän seuraaminenkaan mitään halpaa ole.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä oon ite ollu siinä uskossa, ettei JYP pelaa tässä lokakuun alussa lainkaan rallien vuoksi. Koska rallit on niin iso osa (keski-)suomalaista urheilua, niin ihan turhaa edes yrittää istuttaa JYPin ja rallien otteita samaan ajankohtaan kilpailemaan toisiaan vastaan seuraajista.
Olette aivan oikeassa. Ja myönnän itsekin täältä yöparkista et mmralliviikonloppuna ei puhettakaan että harkitsisin pelin katsomista. Etenkin kun viime vuonna oli välivuosi.

(Ei mitään käryä missä Vetomiehien huolto on mutta joskus lähivuosina muistan sen olleen jopa Hippoksen hiekkaparkin läheisyydessä.)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon ite ollu siinä uskossa, ettei JYP pelaa tässä lokakuun alussa lainkaan rallien vuoksi. Koska rallit on niin iso osa (keski-)suomalaista urheilua, niin ihan turhaa edes yrittää istuttaa JYPin ja rallien otteita samaan ajankohtaan kilpailemaan toisiaan vastaan seuraajista.

Itse tavallaan näkisin että tuo voisi olla jopa jonkinlainen mahdollisuus olla osa ralleja, iltapelit käyntiin harjun jälkeen ja jonkinlaiset karnevaalit pystyyn, ei liikaa tapahdu kuitenkaan kaupungissa itse rallien jälkeen. Tosin ymmärtää hyvin että varmasti esimerkiksi vapaehtoisten saanti on vaikeaa joten ei taida olla toteuttavissa ja varmaan vähän heikot kokemukset siitä omasta turnauksesta aikoinaan, olisiko ollut juuri Vatasen debyyttikausi kun rallien aikaan pelattiin turnaus Jyväskylässä, meni aika pahasti rallien päälle ja yleisö ei löytänyt.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos tämä pitää paikkansa niin yksi Ässien maalintekijä on jo selvillä.
Juhola tulee haastattelun perusteella takaisin huomenna kokoonpanoon. Jouka kuulosti kyllä suhteellisen räkäiseltä edelleen.
 

Coutinho

Jäsen
Peltolalta kyllä todella kaksijakoista peliä. Hyökkäyspäässä ihan hyvää tekemistä, mutta omissa todella pulassa vähän väliä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP ei saa koskaan kiekkoa tyhjiin. Marcus-setä on hyvin hyvin vihainen!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Pelottaa huominen peli, koska Jukurit otti nokkaan murskalukemin. Toivottavasti huono peli ei johtunut vain HPK: n valmentajan vaihdosta!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa muuten OJ:lta aika suoraa puhetta ottelun jälkeisessä pressissä. Harvemmin kuulee, että pv kertoo vapaamatkustajien lukumäärän ottelussa.
Oli joo. Saapa nähdä, kuinka kauan tuota linjaa voi vetää. Aikamoinen kontrasti Jusun esiintymiseen, joka ei ole kyllä negaketjun kamaa ollenkaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli joo. Saapa nähdä, kuinka kauan tuota linjaa voi vetää. Aikamoinen kontrasti Jusun esiintymiseen, joka ei ole kyllä negaketjun kamaa ollenkaan.

Niin kokenut ja kova pelaaja kuin OJ olikin niin päävalmentajana täysin aloittelija. Osa opista tulee myös erehdysten kautta, mutta tuosta tuli enemmän mieleen NHL:n vanhan liiton valmentajat. Aika näyttää miten tämä tyyli toimii ja miten kauan.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa muuten OJ:lta aika suoraa puhetta ottelun jälkeisessä pressissä. Harvemmin kuulee, että pv kertoo vapaamatkustajien lukumäärän ottelussa.

En näe mitään väärää, että kerrotaan tuollai lukuja, mutta sitten kun aletaan nimeltä huutelemaan ja heitetään täysin bussin alle niin asia olisi eri.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
En näe mitään väärää, että kerrotaan tuollai lukuja, mutta sitten kun aletaan nimeltä huutelemaan ja heitetään täysin bussin alle niin asia olisi eri.

Juu ei OJ ruvennut niitä julkisesti nimeämään medialle ainakaan torstain pelin ennakoissa. Sanoi että jokainen pelaaja sen itse tietää ja joukkueessa pidetään rehellinen ilmapiiri.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP U20 voittoputki katkesi selvästi heikompaa joukkuetta vastaan. Mutta nämä on näitä, vaikka hieman harmittaakin.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Monesko kerta oli kahden kauden sisään, kun Ottavainen pyyhkäisee lumet kiekon päältä? Ei tuolla tasolla enää saisi tulla noita virheitä tätä tahtia.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Joo tuosta juuri pääsi kalpa AV:lla läpi ja maali.

Saisko tämän käännettyä mitenkään myönteiseksi?.. Ilman kiekosta ohi pyyhkäisyä historiallinen kolmen maalin kiri olisi ollut "vain" kahden maalin kiri.. Niitähän nyt sattuu harvase päivä.

Virheitä tulee nuorille pelaajille. Niin tuli peli sankarillekin. Pääasia, että hyvässä hengessä käyvät niitä läpi ja kehittyvät.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Saisko tämän käännettyä mitenkään myönteiseksi?.. Ilman kiekosta ohi pyyhkäisyä historiallinen kolmen maalin kiri olisi ollut "vain" kahden maalin kiri.. Niitähän nyt sattuu harvase päivä.

Virheitä tulee nuorille pelaajille. Niin tuli peli sankarillekin. Pääasia, että hyvässä hengessä käyvät niitä läpi ja kehittyvät.
Myönteistähän tuo ilta oli minunkin mielestäni, siitä tänne mm. kirjoittanutkin. Tuo tilanne vain tuli mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös