Negatiivisuusketju

  • 761 816
  • 4 943

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Edelleenkään niitä ei tarvitse lukea. Siellä on se ignore-nappi.
Edelleen tämä on KESKUSTELUpalsta ja mielellään sitä vastakkaisia näkemyksiä lukee, kun ne on perusteltuja ja argumentoituja.

Sinulle kun asiasta huomauttaa ja pyytää perustelemaan, niitä ei tule. Sanot vain että tämä on sinun mielipide, mikäli tätä haastaa tai huomauttaa vielä, niin sitten sinua kuulemma jo kiusataan. Olet kyllä melkoinen keskustelija, itse en ignorea laita, mutta jos sinua meidän muiden viestit häiritsee laita toki sinä meidät muut ignoreen, niin emme voi "kiusata" sinua enää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voitokkaan pelin jälkeen näköjään yksi käyttäjä saa myrkytettyä mielipiteillään 10 muuta JYPin kannattajaa ja pelistä keskustellaan enemmän negatiivissävytteisissä ketjuissa vaikka aihetta posiinkin oisi. Uuh aah, heelvetin hyvin menee...

YV kuntoon ja vetopaikkoihin tarkkuutta, kiitos. Nytkin oli sellaisia paikkoja jotka oisivat toimineet, vielä kun niistä oltaisiin tehty. Muuten ihan ok peli vaikka 1-0 - tilanteessa peruuttelu ei ookkaan ihan sellaista jääkiekkoa jota itse nautin katsella.
 

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Otsikon mukaan, tänne saa kirjoitella niitä ei onnistumisia...Jocke ja heikoin lenkki. Sitä oli jälleen tarjolla. Pitäsköhän poika laittaa hetkeksi poppareille, voisi joukkueelle pelaaminen alkaa maistua...
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Koska on keskusteltupalsta niin silloinhan mulla on tietääkseni oikeus mielipiteisiin, myös ilman perusteluja (ja vaikka perustelisin niin sekään ei joillekin kelpaa). Näin pitkään kiusattuna tuntuu ihan helvetin pahalle, että pienikin negatiivinen viesti niin saan hirveästi ilkeitä viestejä… Koskaan en ole saanut mielipidettäni sanoa, oli se sit millainen tahansa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Koska on keskusteltupalsta niin silloinhan mulla on tietääkseni oikeus mielipiteisiin, myös ilman perusteluja
On toki oikeus, mutta silloin on perseen vain kestettävä se merivesi joka tuosta ratkaisusta tulee, eikä heittäytyä marttyyriksi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Koska on keskusteltupalsta niin silloinhan mulla on tietääkseni oikeus mielipiteisiin, myös ilman perusteluja (ja vaikka perustelisin niin sekään ei joillekin kelpaa). Näin pitkään kiusattuna tuntuu ihan helvetin pahalle, että pienikin negatiivinen viesti niin saan hirveästi ilkeitä viestejä… Koskaan en ole saanut mielipidettäni sanoa, oli se sit millainen tahansa.
Aika rakentavaan sävyyn sulle on tänään sanottu, katso peiliin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Voitokkaan pelin jälkeen näköjään yksi käyttäjä saa myrkytettyä mielipiteillään 10 muuta JYPin kannattajaa ja pelistä keskustellaan enemmän negatiivissävytteisissä ketjuissa vaikka aihetta posiinkin oisi. Uuh aah, heelvetin hyvin menee...

Tämä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Otsikon mukaan, tänne saa kirjoitella niitä ei onnistumisia...Jocke ja heikoin lenkki. Sitä oli jälleen tarjolla. Pitäsköhän poika laittaa hetkeksi poppareille, voisi joukkueelle pelaaminen alkaa maistua...

Itse koen että Jokelle tekee juuri nyt hyvää vain pelata toisteisesti valmennuksen pelisysteemiä takaraivoon. Uskon että kun hän saa "yleispelin" takaraivoon, alkaa näkymään yksilön vahvuudetkin.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otsikon mukaan, tänne saa kirjoitella niitä ei onnistumisia...Jocke ja heikoin lenkki. Sitä oli jälleen tarjolla. Pitäsköhän poika laittaa hetkeksi poppareille, voisi joukkueelle pelaaminen alkaa maistua...
Joo eipä Kemellistä näillä esityksillä JYPille juuri hyötyä ole. On kentällisessään jotenkin niinkuin yksinäinen susi eikä pääse samalle aaltopituudelle muiden kanssa.
Tietenkin riippuu suuresti myös siitä minkätyyppisen sentterin ja laiturin kanssa pelaa, joilla ei siis ajatus natsaa yhteen Joken kanssa, eikä siten negapalloa voi siis yksin Joken päälle heittää!
Itse vaihtaisin Lassilan Kemellin sentteriksi Vidgrenin paikalle kun heiltä kerran aiempaakin yhteispelihistoriaa löytyy...
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä eilen pelissä sanoin että oikein toivon että Kemell ois saanu sen maalin tehtyä, pelas mun mielestä eilen (pitkästä aikaa) hyvällä asenteella, taklas, risti kiekkoja ja teki hommia. Olis varmaan tehny hyvää kun ois saanu "palkinnon" tuosta työnteosta ja ehkä ois muistuttanut että kun tekee täysillä hommia myös ilman kiekkoo ni myös kiekollisia onnistumisia tulee paremmin.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edelleenkään niitä ei tarvitse lukea. Siellä on se ignore-nappi.
Parahin palstaveli,

Uskon, että 95%+ tämän palstan JYP-henkisistä toivoo sinulle vain parasta.

Niin minäkin.

Tämä ei varmasti tapahdu täällä eli ei meillä muilla ole mahdollisuuksia vaikuttaa mielenmaisemaasi, vaikka kuinka yrittäisimme.

Siksi vilpittömästi suosittelen, että ne mielenmaisemakeskustelut käyt ennemmin tämän palstan ulkopuolella.

Peace & love!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Parahin palstaveli,

Uskon, että 95%+ tämän palstan JYP-henkisistä toivoo sinulle vain parasta.

Niin minäkin.

Tämä ei varmasti tapahdu täällä eli ei meillä muilla ole mahdollisuuksia vaikuttaa mielenmaisemaasi, vaikka kuinka yrittäisimme.

Siksi vilpittömästi suosittelen, että ne mielenmaisemakeskustelut käyt ennemmin tämän palstan ulkopuolella.

Peace & love!
Jokainenhan voi toki kuvitella mitä haluaa… Mut eipä mulla mitään ongelmaa ole. Paitsi tietysti se, että saan nykyään paskaa niskaan kaikesta ja liioitellaan mun sanomisia.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo eipä Kemellistä näillä esityksillä JYPille juuri hyötyä ole. On kentällisessään jotenkin niinkuin yksinäinen susi eikä pääse samalle aaltopituudelle muiden kanssa.
Tietenkin riippuu suuresti myös siitä minkätyyppisen sentterin ja laiturin kanssa pelaa, joilla ei siis ajatus natsaa yhteen Joken kanssa, eikä siten negapalloa voi siis yksin Joken päälle heittää!
Itse vaihtaisin Lassilan Kemellin sentteriksi Vidgrenin paikalle kun heiltä kerran aiempaakin yhteispelihistoriaa löytyy...

Kemell valahtanut tehotilastossa lukemaan -10 ja tekemisessä ylipäänsä on paljon parantamisen varaa. Ylivoimalla veto on vaarallinen mutta kokonaisvaltaisessa 5vs5 pelissä on kovasti tekemistä. Toisaalta edelleen oletusarvoisesti Jypillä pitäisi laitahyökkääjistöstä löytyä tulivoimaa eikä Kemellin harteilla pitäisi olla liikaa paineita joukkueen menestymiseen - ellei sitten mies itse luo niitä paineita liikaa. Luottoa kuitenkin löytyy että Rautakorven & co. johdolla parempaa on vielä luvassa myös Kemelliltä.

Se yksi peliä tekevä kokonaisvaltainen sentteri tekisi kyllä edelleen gutaa ja toisi tasapainoa hyökkäykseen ja viisikoihin, samalla vapauttaisi Vidgrenin takaisin laituriksi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokainenhan voi toki kuvitella mitä haluaa… Mut eipä mulla mitään ongelmaa ole. Paitsi tietysti se, että saan nykyään paskaa niskaan kaikesta ja liioitellaan mun sanomisia.
Iso osa JYPin kannattajista on 'paskaa' ja 'roskasakkia', ja he voisivat painua muutamaa poikkeusta lukuunottamatta helvettiin, mutta sinulla ei ole ongelmaa.

Tälläisten kommenttien vuoksi en ihmettele, että paluupostisi ei ole järin kannustavaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Iso osa JYPin kannattajista on 'paskaa' ja 'roskasakkia', ja he voisivat painua muutamaa poikkeusta lukuunottamatta helvettiin, mutta sinulla ei ole ongelmaa.

Tälläisten kommenttien vuoksi en ihmettele, että paluupostisi ei ole järin kannustavaa.
Mitä sä nyt tällä meinaat? Sitäkö, että mun vaan pitäisi kestää nuo ”hyökkäykset” ja se, että kaikkia mun sanomisia liioitellaan (esim ’ei yllätä’ kun sanon ettei erä ollut hyvä). Ja en nyt täällä tietenkään voi levitellä oikeasti todella törkeitä viestejä mitä oon joskus muualla somessa saanut… Eli kyllä, jotkut JYPin fanit on oikeasti todella ilkeitä. Mutta onneksi useampi osaa kuitenkin käyttäytyä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä sä nyt tällä meinaat? Sitäkö, että mun vaan pitäisi kestää nuo ”hyökkäykset” ja se, että kaikkia mun sanomisia liioitellaan (esim ’ei yllätä’ kun sanon ettei erä ollut hyvä).
Kun joku haastaa sinun mielipiteesi, ei kyse ole tällöin kiusaamisesta. Eikä kyse ole myöskään siitä, etteikö sinulla saisi olla omaa mielipidettäsi. Varsinkin tämän jälkimmäisen kortin taakse menet todella usein. Valtaosa on esimerkiksi eri mieltä kanssasi JYPin eilisestä suorituksesta, kuten myös minä. JYP pelasi oikein mallikkaan pelin pl. viimeisen kympin totaalista passivoituminen, mikä maksoikin pisteen.

Jälkimmäisessä kyse on yksinkertaisesti siitä, että pessimistisyytesi on ylittänyt sen pisteen, missä negatiiviset kommentit hyvistäkin suorituksista eivät enää yllätä ketään.

Ja en nyt täällä tietenkään voi levitellä oikeasti todella törkeitä viestejä mitä oon joskus muualla somessa saanut… Eli kyllä, jotkut JYPin fanit on oikeasti todella ilkeitä. Mutta onneksi useampi osaa kuitenkin käyttäytyä.
Tähän on vaikea vastata mitään, sillä en ole näitä 'törkyviestejä' nähnyt. Laita vaikka yksityisviestillä tulemaan, jos siltä tuntuu. Viimeisestä lauseesta sen verran, että itsereflektiolle saattaisi olla tässä tapauksessa tarvetta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kun joku haastaa sinun mielipiteesi, ei kyse ole tällöin kiusaamisesta. Eikä kyse ole myöskään siitä, etteikö sinulla saisi olla omaa mielipidettäsi. Varsinkin tämän jälkimmäisen kortin taakse menet todella usein. Valtaosa on esimerkiksi eri mieltä kanssasi JYPin eilisestä suorituksesta, kuten myös minä. JYP pelasi oikein mallikkaan pelin pl. viimeisen kympin totaalista passivoituminen, mikä maksoikin pisteen.

Jälkimmäisessä kyse on yksinkertaisesti siitä, että pessimistisyytesi on ylittänyt sen pisteen, missä negatiiviset kommentit hyvistäkin suorituksista eivät enää yllätä ketään.

Tähän on vaikea vastata mitään, sillä en ole näitä 'törkyviestejä' nähnyt. Laita vaikka yksityisviestillä tulemaan, jos siltä tuntuu. Viimeisestä lauseesta sen verran, että itsereflektiolle saattaisi olla tässä tapauksessa tarvetta.
Jos muut antaisi mun olla sitä mieltä mitä oon niin eihän tässä ole mitään ongelmaa mut eilenkin pari tuli huutelemaan mulle, kun en ollut samaa mieltä esim. ekasta erästä. Onko se muka okei? Pitäisikö jatkossa olla samaa mieltä, jotta en saisi huuteluja?

Millä tavalla? Tuskin ihan huvikseen pelien aikana on ”löysemmät” säännöt. Kertoo siitä, että silloin asiat tuntuu suuremmilta kuin ne on. Jos et ymmärrä sitä niin sitten se on vaan voi voi.

Ja jos nyt meinaat, että pitäisin itseäni fiksuna fanina niin ei, en ole. Eikä mulla nyt ole tarvetta jutella sun kanssa näistä ilkeistä viesteistä. Mutta sen voin sanoa, että kyseisille ihmisille en tule antamaan ikinä anteeksi ja on suurin syy sille etten mene mistään hinnasta yksin peliin, ikinä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos muut antaisi mun olla sitä mieltä mitä oon niin eihän tässä ole mitään ongelmaa mut eilenkin pari tuli huutelemaan mulle, kun en ollut samaa mieltä esim. ekasta erästä. Onko se muka okei? Pitäisikö jatkossa olla samaa mieltä, jotta en saisi huuteluja?
Kyseessä on keskustelupalsta. Jos heität tänne valtavirrasta eriävän mielipiteen, niin voit olla varma siitä, että siihen myös tartutaan. Eli kyllä, se on täysin 'okei'.

On vain valheellista väittää, että JYP olisi pelannut eilen huonosti. Lopun sulaminen turhauttaa varmasti, eikä sitä ota kukaan sinulta pois. JYP pelasi eilen ensimmäiset kaksi erää hyvin, mutta tehottomasti. Vastustajan mainiolla veskarilla oli tähän toki osansa. JYPin maaliodottama oli eilen 4,2, mikä on varsin hyvä lukema.

Itse suosittelisin väitteiden perustelemista. Eilen esimerkiksi väitit ensimmäisen erän jälkeen, että JYP ei pelannut kovinkaan hyvin. Miten se ilmeni? Missä oli parannettavaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös