Itse asiassa, se, että jotkut ei olleet samaa mieltä kanssasi ja haastoivat on juurikin okei. Oleellista on se, kuinka opit itse käsittelemään ja suhtautumaan siihen. Meistä jokainen, ainakin melkein, on saanut ja saa rapaa eri mieltä olevilta, mutta miksi sen pitäisi tuntua itsestä loukkaavalta?
Kokemuksesta tiedän, vaikka rauhallinen vesseli olenkin, että toki syntyy sama ilmiö hetkeksi, kuin kaukalossa ollessa, se silmitön kuittaamisen tarve, vaikka tuomari on jo asian kuitannut. Jälkikäteen sitten ihmettelee, että mikä muhun meni, kuin noin reagoin.
Meillä on täällä tuomarit (modet) jotka laittaa väärin tekijän jäähylle, mutta sanoilla me täällä taklataan ja koukitaan toisiamme minkä sielu sietää, jotkut menee tuomareilta ohi ja joitain ei tarvitsekaan viheltää, mutta peli jatkuu, täälläkin.
Niinpä en toivota, että muutu tai muuta itseäsi täällä, mutta kasvata pallejasi kestämään tökkimiset ja vedä edelleen linjallasi, muista, että koirat haukkuu kun karavaani kulkee.
Muiden puolesta en voi tietenkään sanoa sitä tai tätä, mutta ihan tähän kaukaloon kuulut siinä missä me muutkin. Olen monesta kommentistasi tykännyt ja vähintään yhtä monesta ollut eri mieltä, niin kuin on varmaan muiden silmissä minunkin kohdallani.
Jos olet optimisti niin jäyhällä ilmeellä kohti tyrskyjä, jos pessimisti, niin leuka rinnassa kohti pettymyksiä, mutta aina omana itsenä, niin ei satuta lopulta niin paljon, kun ymmärtää.
Sekavan sepustuksen kiteytys on siis, että sinulla on työkalut ja kyky ottaa asiat täälläkin haltuun, eli itsestä kiinni, ne muut "kiusaajat" ym. on vaan taklaajia ja tökkijöitä samassa kaukalossa. Kyllä se siitä, mukavaa päivää sinne.