Negatiivisuusketju

  • 761 414
  • 4 943

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
On täälläkin todellisen luokan faneja, kun runkosarjaa on pelattu nyt kokonaiset 14 ottelua.
Niin, yhtä peliä vaille 25 prosenttiaa runkosarjasta. siis aika merkittävä osuus kokonaisuudesta, Valmennukseen ja peljiin panosettu noin miljoona euroa enemmnän kuin viime vuotiseen joukkueeseen, Urheilullisesti saavutettu jopa vähemmän vastaavaan ajankohtaan verrattuna.
Kyllähän tulos on täysi fiasko. Käytännössä tuolla konttaamisella jo Lokakuun puolivälin tietämillä on menetetty hyvään runkosarja sijoitukseen. Edelleen on mahdollisuus taistella siitä sääli play off paikasta ja tekeminen on täysin omissa käsissä. Mutta se vaatii koko kaudella lähelle sitä 1,5 pisteen keskiarvoa ja siitä ollaan pahasti jäljessä. Päästäkseen runkosarjassa 1,5 pisteen tahtiin se vaatii tästä lähin 1,7 pisteen keskiarvoa mikä tarkoitanee että loppukaudella pitäisi olla TOP 5 tai 6 joukkue. Eli aika radikaali muutos pitäisi tapahtua. Aikaa on vielä, mutta ei hirveän paljon, Kyllä pukukopin ovi pitää alkaa käymään puoleen jos toiseenkin jos tätä kautta haluaa pelastaa.

Se jos haluaa välttää viimeisen sijan niin homma on vielä täysin omissa käsissä ja siihen on aikaa säättää, Mutta se tuskin oli kovinkaan monen ennsute JYPn runkosarja sijoitukseta että pyörii sijoilla 13-15. Liiga historia ei hirveästi tunne tilanteita että kun neljännes sarjasta on pelattu että noilta sijoita noustaisiin kovin korkealle. Eli kyllä JYPn ennuste 18.10 näyttää aika surkealta. Mutta miltä sen näyttää kun sarjaa pelattu 1/3 ja siihen ei ole enää pitkä aika.
 
Niin, yhtä peliä vaille 25 prosenttiaa runkosarjasta. siis aika merkittävä osuus kokonaisuudesta, Valmennukseen ja peljiin panosettu noin miljoona euroa enemmnän kuin viime vuotiseen joukkueeseen, Urheilullisesti saavutettu jopa vähemmän vastaavaan ajankohtaan verrattuna.
Kyllähän tulos on täysi fiasko. Käytännössä tuolla konttaamisella jo Lokakuun puolivälin tietämillä on menetetty hyvään runkosarja sijoitukseen. Edelleen on mahdollisuus taistella siitä sääli play off paikasta ja tekeminen on täysin omissa käsissä. Mutta se vaatii koko kaudella lähelle sitä 1,5 pisteen keskiarvoa ja siitä ollaan pahasti jäljessä. Päästäkseen runkosarjassa 1,5 pisteen tahtiin se vaatii tästä lähin 1,7 pisteen keskiarvoa mikä tarkoitanee että loppukaudella pitäisi olla TOP 5 tai 6 joukkue. Eli aika radikaali muutos pitäisi tapahtua. Aikaa on vielä, mutta ei hirveän paljon, Kyllä pukukopin ovi pitää alkaa käymään puoleen jos toiseenkin jos tätä kautta haluaa pelastaa.

Se jos haluaa välttää viimeisen sijan niin homma on vielä täysin omissa käsissä ja siihen on aikaa säättää, Mutta se tuskin oli kovinkaan monen ennsute JYPn runkosarja sijoitukseta että pyörii sijoilla 13-15. Liiga historia ei hirveästi tunne tilanteita että kun neljännes sarjasta on pelattu että noilta sijoita noustaisiin kovin korkealle. Eli kyllä JYPn ennuste 18.10 näyttää aika surkealta. Mutta miltä sen näyttää kun sarjaa pelattu 1/3 ja siihen ei ole enää pitkä aika.
Eikö edelliskaudella nähty oikein paraatipaikalta, miten pieni merkitys lokakuun runkosarjasijoituksella on keväällä?
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kyllä prosessiin näyttää kuuluvan, että tällä kaudella ei playoff-kiekkoa pelata.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaikeahan tästä on enää edes sinne 10. sijalle nousta mutta ihmeitä tapahtuu. Joku on voittanut joskus 90 miljoonaa euroa, joku joukkue nousi joskus alle minuutissa kolmen maalin takaa tasoihin ja voitti jatkoilla, Suomi on voittanut Kanadan naisten MM-kisojen välierissä ja mä oon saanut joskus ysi pilkku viis kokeesta. En tiedä oliks tää nyt negaketjun asiaa vai ei mut annetaan olla tääl.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Nyt mielestäni vähän nimimerkit @Nepi ja @markoman123 vetää sitten sinne toiseen äärilaitaan. Ei täällä nähdäkseni kukaan ole 60 voiton runkosarjaa odottanut. Se, että joukkue on 14 ottelun jälkeen sijalla 13 sarjassa pistekeskiarvolla 0.929 ja maalisuhteella -20 on monesta (minä ml.) huolestuttavaa. Vaikea tuota tulosta tähän saakka on hyväksi sanoa. Kirjoittelen tuossa 15 pelin jälkeen (voi mennä yli IFK-pelin) enempi pistekeskiarvoista, kunhan saan vähän niitä pyöriteltyä.
Viestini oli puhdasta huumoria, vaikka se osittain pitikin paikkaansa. Kyllä tuossa syyskuun lopussa kun ei oltu varmaan edes 10 peliä pelattu, eräät jo leimasivat joukkueen paskaksi ja puhuivat pudotuspeleistä poisjäämisestä.

Kyllä, olen itsekin huolestunut joukkueen alkukauden suorittamisesta ja sijoituksesta sarjataulukosta, mutta tiedostan runkosarjan kestävän vielä 46 pelin verran eli paljon pisteitä kerkeää vielä saada tähtien osuessa kohdalleen.

Minun ajattelutapaan joukkueen kannattajana kuuluu se, että niin kauan kuin on mahdollista nousta tuolta kuilusta huipulle, minä aion myös uskoa siihen nousuun. Kokisin olevani huono joukkueen fani, jos en uskoisi siihen. Ymmärrän toki sen, että muut suhtautuvat asiaan omalla tavallaan.
 

Mastari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö edelliskaudella nähty oikein paraatipaikalta, miten pieni merkitys lokakuun runkosarjasijoituksella on keväällä?
En tiedä mitä yrität kertoa, tai mitä siitä pitäisi arvioida, Mutta kyllä vuoren seinää on vaikeampi kiivetä ylöspäin kun pudota alas
Liekö tässä haetaan Jukureitten menestystarinaa viime kaudelta. Marraskuun alussa alkoi kiri ja siihen asti keikkuivat ihan samoilla sijoilla, kuin Jyp paraikaa. Lopulta pisteen päähän runkosarjan voitosta.

Toki Jukuri leirissä reagoitiin ja löydettiin puuttuvat palaset pelaajamateriaalista. Niin on tehtävä myös Jypin.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Viestini oli puhdasta huumoria, vaikka se osittain pitikin paikkaansa. Kyllä tuossa syyskuun lopussa kun ei oltu varmaan edes 10 peliä pelattu, eräät jo leimasivat joukkueen paskaksi ja puhuivat pudotuspeleistä poisjäämisestä.

Kyllä, olen itsekin huolestunut joukkueen alkukauden suorittamisesta ja sijoituksesta sarjataulukosta, mutta tiedostan runkosarjan kestävän vielä 46 pelin verran eli paljon pisteitä kerkeää vielä saada tähtien osuessa kohdalleen.

Minun ajattelutapaan joukkueen kannattajana kuuluu se, että niin kauan kuin on mahdollista nousta tuolta kuilusta huipulle, minä aion myös uskoa siihen nousuun. Kokisin olevani huono joukkueen fani, jos en uskoisi siihen. Ymmärrän toki sen, että muut suhtautuvat asiaan omalla tavallaan.

Itseä välillä vituttaa kun ei taho voittoja tulla ja tuntuu että on ihan paskaa kaikki mutta sitten jos isossa kuvassa mietitään niin se on vitun sama voittaako JYP koskaan yhtäkään peliä. Aina tulen tätä joukkuetta kannattamaan ja sitä ei muuta tappiot. Jos kannatat seuraasi niin silloin kannatustasi eniten tarvitaan kun menee heikosti. Jos pelkkien voittojen perässä ollaan niin suosittelen gloryhunting -ia. Toki samaan hengenvetoon sanottava että onhan se kivaa voittaa ja silloin elämä hymyilee.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Käykää nyt joku kysymässä miksi Parkkisen Niko ei vieläkään aloita ottelua?
Harmittaa nuoren miehen puolesta, mä voin vaikka tulla istumaan Nikon puolesta penkille, jos se on siitä kiinni. Pääsis sekin johonkin pelaamaan..
Sama millä penkillä sitä kaljaa kiskoo :) . Mutta asiaa kirjoitat.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jukuri ei ole JYPin sopimuspelaaja.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ihmettelen kyllä syvästi ja hartaasti että millaista kiekkoa JYP yrittää tällä hetkellä pelata. Jos viime viikkoon vertaa niin tuntuu että tekemisessä ei tällä hetkellä ole päätä eikä häntää eikä edes pelaajat itse tiedä mitä milloinkin pitäisi tehdä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Posit jo annoin, mutta olipa saamattoman näköistä peliä tänään vaikka voitto tulikin. Pari pelaajaa selvästi erottui edukseen, muut näyttivät enemmän siltä että pellaillaan nyt josko se Turkulainen tekis ne tarvittavat maalit. Negaan lisään vielä sen, että tilanne on prosessissa vieläkin siinä vaiheessa, että kun perus puolustuspeli ilman mitään sen kummosempia ihmeitä toimii, se on käytännössä juhlan paikka.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Vaihdetaanko Laurikaisen kanssa päikseen?
Ei kiitos. Laurikainen ei toki ole ollut godmodessa, mutta ei tuo nyt ole huonostikaan pelannut, jos katsotaan tilastojen taakse.

Mikäli Edi ehjänä säilyisi hieman paremmin, niin tullee nousemaan omalle loistavalle tasolleen. Ei tuo Jukuri liiemmen Lappeenrannassa vakuuttanut yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan. Kouvolassa oli toki hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Sori @jypinfani, mutta onneks mun jengissä ei ikinä ollut noin hermoheikkoa ukkoa kun sä. Siinä alkais kaikilla vähän kypärä tärisee jos yks äiä aina maalaa piruja seinälle. Tekis mieli heittää sut ekana ikinä ignoreen, mutta en laita koska luot sellasta myötähäpeä viihdettä.
Pahoittelut kun hyökkään persoonaasi kohtaan tällä tavalla, mutta ei vaan pysty ymmärtää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sori @jypinfani, mutta onneks mun jengissä ei ikinä ollut noin hermoheikkoa ukkoa kun sä. Siinä alkais kaikilla vähän kypärä tärisee jos yks äiä aina maalaa piruja seinälle. Tekis mieli heittää sut ekana ikinä ignoreen, mutta en laita koska luot sellasta myötähäpeä viihdettä.
Pahoittelut kun hyökkään persoonaasi kohtaan tällä tavalla, mutta ei vaan pysty ymmärtää.
Harvempi ymmärtää mut vielä vähemmän mä ymmärrän sitä, että miksei vaan voi ohittaa viestiä, joka ärsyttää? No tapansa kullakin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Harvempi ymmärtää mut vielä vähemmän mä ymmärrän sitä, että miksei vaan voi ohittaa viestiä, joka ärsyttää? No tapansa kullakin.
Sä laitat niitä sata illassa, kyllä ne sieltä vaan verkkokalvoille hyppää.

E: mut joo, sori vielä kerran. Et varmasti oo paha tyyppi, omalaatuinen vain. Ei ole tarkoitus kiusata.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Koska tämä on keskustelupalsta?
Näin, tietääkseni tämä ei ainakaan vielä ole jypinfanin blogi, vaikka itse ilmeisesti sellaiseksi luulee. Aina vasta väitteet on kiusaamista.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Edelleenkään niitä ei tarvitse lukea. Siellä on se ignore-nappi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös