Kyllähän se vaan niin on että Tuppuraisen ja Perrinin pistepörssin ensimmäinen ja toinen tila ei ole riittävä. Täytyy kuitenkin huomioida, että Perrin on tasapisteissä toisena ja Tuppurainen johtaa ainoastaan kahdella pisteellä. Kyllä minun mielestäni Jypin ratkaisupelaajien tulisi hallita suvereenisti pistepörssiä, eikä mitään pariin pisteen eroja. Hävettää ihan jätkien puolesta.
Jokohan se Seppänen ja kumppanit tajuaisi erota.
Tämä lienee osaltaan vittuilua minulle, eli vastataan tähän.
Kyse ei ole siitä etteikö Perrin tai Tuppurainen olisi tähän mennessä takonut loistavia tehoja. Kapean kärkimateriaalin pelaajien pitää motivoitua/heidät pitää motivoida illasta toiseen eikä eikä yksittäisiä lipsumisia suurempaan ole vain nyky-JYPissä varaa. Kaikki kun me oletettavasti suuntaamme katseita kevään peleihin(joihin omat epäilykseni olen osoittanut). Löfman on tällä hetkellä ilmeisesti hajalla ja tämä sotkee meidän tulisimman keihään kärkemme välittömästi. Perrinillä painaa ikä ja hän ei ole jaksanut tällä kaudella alkuunkaan esimerkiksi tuplapäivän pelejä(voi toki tänään painaa hirmutehot ja suolata minut).
Se on kuitenkin kovin hassua ettei täällä olla ymmärretty mitä esimerkiksi minä tarkoitan sillä kun vaadin meidän kovimmilta tulosjätkiltä kovaa tulosta jatkuvasti. Tämä ei tarkoita pelkkiä pisteitä vaan myös sitä asennetta millä osoitetaan nuorille jätkille että "hei, me liidaamme ja kaikilta osin". Tokihan Hännikäinen ja Ikonen voivat pudotuspeleissä olla silkkaa timanttia, mutta heihin ei voi peruskiveä rakentaa kun taistellaan pakkovoitoista. Perriniin ja Tuppuraiseen voi. Siksi itse olen ladannut heihin ehkä jopa kohtuuttomiakin odotuksia jo runkosarjan aikana.
Ja lopuksi: Tason tulee nousta monellakin kokeneella konkarilla, mutta tällä hetkellä emme voi nojata alisuorittajien mahdolliseen nousuun. Pitää nojata siihen joka toimii NYT ja on toiminut historiassakin. Eki ja Allu toimii/on toiminut!