Negatiivisuusketju – täällä kokoontuu vittuuntuneiden kerho

  • 386 902
  • 1 944

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missä vitussa oli yleisö hallilta?? Kerho kaipaa tukea ja ehdottomasti taloudellista. Rajoitukset purettu ja korona alkaa olemaan kuin nuha!!
No missähän sen luulis olevan? Kotona tai jossain tekemässä jotain mielekästä tai ihan mitä vaan.

Satunnais katsojat ovat unohtaneet ikinä käyneensäkään peleissä. Sitten on koronalla säikytetyt, jotka eivät varmaan liiku vuoteen mihinkään vaikka koronaa ei edes mainittaisi missään.

Lisäksi kotipelejä on viiteen päivään neljä(!) peliä, joten on sanomattakin selvää, että ihmiset tekee valintoja mihin peliin mennä. Varsinkaan, kun ei edes lipun hinnoissa tultu vastaan.

Niin, että vieläkö ihmetyttää miksei enempää yleisöä ollut?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
No missähän sen luulis olevan? Kotona tai jossain tekemässä jotain mielekästä tai ihan mitä vaan.

Satunnais katsojat ovat unohtaneet ikinä käyneensäkään peleissä. Sitten on koronalla säikytetyt, jotka eivät varmaan liiku vuoteen mihinkään vaikka koronaa ei edes mainittaisi missään.

Lisäksi kotipelejä on viiteen päivään neljä(!) peliä, joten on sanomattakin selvää, että ihmiset tekee valintoja mihin peliin mennä. Varsinkaan, kun ei edes lipun hinnoissa tultu vastaan.

Niin, että vieläkö ihmetyttää miksei enempää yleisöä ollut?
Kyllä ihmetyttää. Mentiin aika pitkään että halliin edes päässyt tai mihinkään muualle niin luulis jo kaipaavan jotain muuta kuin kotia.

Lisäksi kerho taistelee hyvistä sijoista eikä lätkä muistuta masan sekoilua!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mäkin olin jo miettinyt tulevani molempiin Kärppä peleihin, lauantaina vielä perheen kanssa mutta on kyllä niin tehokkaasti seura antanut homman lässähtää että ei enää kiinnosta. Käytän rahani ja vapaa-aikana muuhun hiihtoloma aktiviteetteihin. Ketä ja minkälaista peliä siellä tällä hetkellä pelaa? Äijiä puuttuu ihan vitusti, ja ketään ei hankita tilalle. Peli on lässähtänyt koronan, peliruuhkan ja loukkaantumisten myötä. Tähän kaikkeen olisi voinut varautua jo viikkoja sitten, kun olisi ollut riittävästi leveyttä, ja kärki, niin ei korona, ja pelin taso olisi niin paljon tippunut. Tää on vain, ja ainoastaan itse joukkueen kokoamisesta vastaavien aiheuttama tilanne.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Ehkä siellä odotellaan että toimisto näyttää hankinnoilla, että edes he uskovat joukkueeseen.

Toki vaikuttaa varmasti tottuminen tv:stä katsomiseen, koronan pelko, huono markkinointi, erittäin huono markkinointi ja vielä huonompi markkinointi.

Ei olisi ollut parempaa viikkoa johon panostaa kunnolla markkinointiin, paketti tarjouksiin, että uusien hankintojen julkaisuihin peleissä (mikäli olisi julkaistavaa).

"Tällä viikolla jokaiseen peliin 2,5 pelin hinnalla! Lisä herkkuna, jokaisen pelin ensimmäisellä erätauolla julkaistaan uusi pelaaja sopimus, sekä jatkosopimus!"
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Toki vaikuttaa varmasti tottuminen tv:stä katsomiseen, koronan pelko, huono markkinointi, erittäin huono markkinointi ja vielä huonompi markkinointi.

Ei olisi ollut parempaa viikkoa johon panostaa kunnolla markkinointiin, paketti tarjouksiin, että uusien hankintojen julkaisuihin peleissä (mikäli olisi julkaistavaa).

Minkälaista markkinointia olisit kaivannut tämän viikon markkinointiin? Mikä olisi ollut tuo "kunnolla"?

Että silleen...
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Minkälaista markkinointia olisit kaivannut tämän viikon markkinointiin? Mikä olisi ollut tuo "kunnolla"?

Että silleen...
Panostusta.

Pitäisi herättää yleisö takaisin halliin. Digi mainontaa, somessa muutakin kuin kalenterista kuvaa, jalkautumista, ja niinkuin tuossa jo kävin läpi, että paketti tarjousta ymsyms.

En tiedä miksi sinulle pitää tästä listas tehdä, ellet sitten ole kerholla markkinoinnissa ja tarvitse apua sen suhteen. Toki silloin mielummin voidaan jutella vaikka sähköpostitse.

Että silleen...
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hämeenlinnassa on nyt vähän unohtunut jääkiekkopelin olevan tuote ja se, että tuotetta kuuluu myös myydä. Liikaa tuudittaudutaan siihen, että kyllä se väki hallille tulee lumikaaoksesta tai räntäsateesta huolimatta jotain "jyppejä" ja "kalpoja" vastaan pelkällä somemarkkinoinnilla.

HPK on siis vähän kuin ravintola joka tarjoilee illasta toiseen listalla ainoastaan nakkia ja muusia. Kyllä sillä annoksella nälkänsä asiakas hoitaa ja nakkien lihaan sekä muusien perunoihin on kyllä panostettu eli asiakas tietää tilatessaan saavan laadukkaan aterian. Välillä olisi toki mukava asiakkaidenkin mielestä saada annoksesta alennusta tai jopa saada siihen annoksen kylkeen jonkun kastikkeen tai edes parit suolakurkut.

Kovin harvalla on innostusta käydä täysin muuttumatonta laatuannosta syömässä neljää kertaa viikossa ja vielä maksaa siitä täyden ravintolakokemuksen hintaa.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Hämeenlinnassa on nyt vähän unohtunut jääkiekkopelin olevan tuote ja se, että tuotetta kuuluu myös myydä. Liikaa tuudittaudutaan siihen, että kyllä se väki hallille tulee lumikaaoksesta tai räntäsateesta huolimatta jotain "jyppejä" ja "kalpoja" vastaan pelkällä somemarkkinoinnilla.

HPK on siis vähän kuin ravintola joka tarjoilee illasta toiseen listalla ainoastaan nakkia ja muusia. Kyllä sillä annoksella nälkänsä asiakas hoitaa ja nakkien lihaan sekä muusien perunoihin on kyllä panostettu eli asiakas tietää tilatessaan saavan laadukkaan aterian. Välillä olisi toki mukava asiakkaidenkin mielestä saada annoksesta alennusta tai jopa saada siihen annoksen kylkeen jonkun kastikkeen tai edes parit suolakurkut.

Kovin harvalla tosin on innostusta käydä täysin muuttumatonta laatuannosta syömässä neljää kertaa viikossa ja vielä maksaa siitä täyden ravintolakokemuksen hintaa.
Hyvin sanottu.

Mielestäni kerhon markkinointi on ollut hyvällä tasolla viimeksi ennen finaaleja 2019. Mielestäni se ei pitäisi olla näin.

Kyllähän markkinointi pitäisi olla jatkuvaa, sekä tälläisellä viikolla kun on neljä peliä kotona, siihen pitäisi reagoida ja yrittää saada kävijät jokaiseen peliin, esim mini kausarilla tai jonkin näköisellä pakettina.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Panostusta.

Pitäisi herättää yleisö takaisin halliin. Digi mainontaa, somessa muutakin kuin kalenterista kuvaa, jalkautumista, ja niinkuin tuossa jo kävin läpi, että paketti tarjousta ymsyms.

En tiedä miksi sinulle pitää tästä listas tehdä, ellet sitten ole kerholla markkinoinnissa ja tarvitse apua sen suhteen. Toki silloin mielummin voidaan jutella vaikka sähköpostitse.

Että silleen...

Minua vaan aina kiinnosta se toisten keskustelijoiden näkökanta, että mikä on se vaadittu taso markkinoinnille, jos se ei avaudu heti ensimmäisestä viestistä.

Nyt tätä viikkoa on mainostettu ja nostettu runsaasti eri tavoin eri somealustoilla, lehdissä sekä kaupungilla. Kiinnostaa, ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta, että mikä jonkun mielestä on tuohon se ratkaiseva lisä, joka saa väen vyörymään hallille.

Että silleen...
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Minua vaan aina kiinnosta se toisten keskustelijoiden näkökanta, että mikä on se vaadittu taso markkinoinnille, jos se ei avaudu heti ensimmäisestä viestistä.

Nyt tätä viikkoa on mainostettu ja nostettu runsaasti eri tavoin eri somealustoilla, lehdissä sekä kaupungilla. Kiinnostaa, ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta, että mikä jonkun mielestä on tuohon se ratkaiseva lisä, joka saa väen vyörymään hallille.

Että silleen...
Selvä, hyvä vastaus, kiitos.

No tuossa niitä esimerkkejä oli, joita itse olisin lähtenyt tekemään.

Maraton viikko ja sehän pitäisi olla oikein juhla aikaa!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minua vaan aina kiinnosta se toisten keskustelijoiden näkökanta, että mikä on se vaadittu taso markkinoinnille, jos se ei avaudu heti ensimmäisestä viestistä.

Nyt tätä viikkoa on mainostettu ja nostettu runsaasti eri tavoin eri somealustoilla, lehdissä sekä kaupungilla. Kiinnostaa, ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta, että mikä jonkun mielestä on tuohon se ratkaiseva lisä, joka saa väen vyörymään hallille.

Että silleen...
Nämä nyt on niitä ihan ihan minimi juttuja, perusasioita, joita nyt on ihan pakko tehdä. Mutta minkäänlaista innovatiivista yritystä saada katsojia peleihin ei ole ollut, ei hinnoiteltu kuin perhepeli. Toivon että joukkueen palkkalistoilla ei ajatella samalla lailla kuin sinä, että onhan tässä jo vaikka mitä tehty ja silti, katsojia ei vaan tule?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Nämä nyt on niitä ihan ihan minimi juttuja, perusasioita, joita nyt on ihan pakko tehdä. Mutta minkäänlaista innovatiivista yritystä saada katsojia peleihin ei ole ollut, ei hinnoiteltu kuin perhepeli. Toivon että joukkueen palkkalistoilla ei ajatella samalla lailla kuin sinä, että onhan tässä jo vaikka mitä tehty ja silti, katsojia ei vaan tule?

Tokkopa niin ajattelevatkaan. Itseäni vain kiinnostaa aina, että mikä se riittävä määrä on verraten itse näkemääni. Sekä toki se, että mikä sitten mahtaisi olla se sallittu kustannus, jota voitaisiin sijoittaa siihen markkinointiin.

Siellä on kuitenkin kohtuullisen monta liikkuvaa osaa tuollaisen miettimisessä, niin se on aina mukava kuulla toisten perusteltuja näkemyksiä tarkennuksineen.

Että silleen...
 

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Tokkopa niin ajattelevatkaan. Itseäni vain kiinnostaa aina, että mikä se riittävä määrä on verraten itse näkemääni. Sekä toki se, että mikä sitten mahtaisi olla se sallittu kustannus, jota voitaisiin sijoittaa siihen markkinointiin.

Siellä on kuitenkin kohtuullisen monta liikkuvaa osaa tuollaisen miettimisessä, niin se on aina mukava kuulla toisten perusteltuja näkemyksiä tarkennuksineen.

Että silleen...
Muutama oma huomio Kerhon markkinoinnista alla.

Kehitettävää:
  • Sisältömarkkinoinnin puute - someen tuotetaan aktiivisesti materiaalia, mutta se on pääosin ilmoituksia tai raportteja
  • Liian vähän liikkuvaa kuvaa
  • Some ei osallista seuraajia riittävästi (sitoo edellisenä kohtaan)
  • Kohdennettu mainonta - kiekkojengeillä on toki poikkeuksellisen paljon orgaanista seuraajakuntaa, mutta tärkeää on tavoittaa myös niitä, jotka eivät tuotetta aktiivisesti seuraa
    • Mahdollistaisi myös tehokkaan "reman" (uudelleenmarkkinointi) esim. fan shopin, ottelulippujen ja muiden alasivujen kohdalla​
    • Tätä saattaa toki jo olla, mutta en ole itse törmännyt maksettuun mainontaan Kerholla​
  • Pelaajien hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Sisällön tuottaminen lapsille ja nuorille oikeissa kanavissa (TikTok ja Snapchat) --> tulevaisuuden fanit
  • Aiempi kohta sitoo yleisesti monikanavaisuuteen - YouTube, LinkedIn, TikTok jne.
  • Yhteistyökumppaneiden hyödyntäminen markkinoinnissa varsinkin ottelutapahtumien suhteen
  • Verkkosivut tulisi uudistaa isosti
Posia:

  • Aktiivisuus somessa
  • Oranssi alue on loistava "slogan" ja osa brändiä
  • Oranssin esiin tuominen vahvasti brändi-identiteetissä
  • Fanituotteet ovat parantuneet TODELLA paljon viimeisen muutaman vuoden aikana
  • Hyviä tempauksia (mm. Ikuisesti Oranssi)

Siinä muutamia omia ajatuksia.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Muutama oma huomio Kerhon markkinoinnista alla.

Kehitettävää:
  • Sisältömarkkinoinnin puute - someen tuotetaan aktiivisesti materiaalia, mutta se on pääosin ilmoituksia tai raportteja
  • Liian vähän liikkuvaa kuvaa
  • Some ei osallista seuraajia riittävästi (sitoo edellisenä kohtaan)
  • Kohdennettu mainonta - kiekkojengeillä on toki poikkeuksellisen paljon orgaanista seuraajakuntaa, mutta tärkeää on tavoittaa myös niitä, jotka eivät tuotetta aktiivisesti seuraa
    • Mahdollistaisi myös tehokkaan "reman" (uudelleenmarkkinointi) esim. fan shopin, ottelulippujen ja muiden alasivujen kohdalla​
    • Tätä saattaa toki jo olla, mutta en ole itse törmännyt maksettuun mainontaan Kerholla​
  • Pelaajien hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Sisällön tuottaminen lapsille ja nuorille oikeissa kanavissa (TikTok ja Snapchat) --> tulevaisuuden fanit
  • Aiempi kohta sitoo yleisesti monikanavaisuuteen - YouTube, LinkedIn, TikTok jne.
  • Yhteistyökumppaneiden hyödyntäminen markkinoinnissa varsinkin ottelutapahtumien suhteen
  • Verkkosivut tulisi uudistaa isosti
Posia:

  • Aktiivisuus somessa
  • Oranssi alue on loistava "slogan" ja osa brändiä
  • Oranssin esiin tuominen vahvasti brändi-identiteetissä
  • Fanituotteet ovat parantuneet TODELLA paljon viimeisen muutaman vuoden aikana
  • Hyviä tempauksia (mm. Ikuisesti Oranssi)

Siinä muutamia omia ajatuksia.
Siinä on hyvä lista toimistolle. Antaa vastauksia kysymykseen Mitä? Sen jälkeen alkaakin markkinoinnin sisällön suunnittelu (vastaa kysymykseen miten, millaisina nuo toteutetaan?)

Kyllähän HPK pontentiaali brändin kehittämiseen on valtava. Hyvä selkeä visualisointi ja oranssi on valmiina. Nykyinen PowerPoint-ilme ei mene läpi edes retrona. Kunnon korskuva, hikinen, raskas keskiaikameininki ja siihen kylkeen pikkupeltejään kalisteleva pikkuritari penskoille ja lapsenmielisille katsomoon ja koulukiertueille jne. Tuota lähtisin itse tutkimaan. Kerholla ei tarvitse olla mitään muovista päälleliimattua. Kaupungin pitkä historia ja HPKn mahtavat tarinat riittävät, ja markkinoinnin kärkenä itse peli ja joukkue ja tuo hiki, keskiaika jne. Vaikka Hämeenlinnasta tullaan niin sitä ei tarvitse korostaa. HPKsta tykätään, siinä ei ole ”inhokkifaktoreita” edes Lahessa.
 

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Siinä on hyvä lista toimistolle. Antaa vastauksia kysymykseen Mitä? Sen jälkeen alkaakin markkinoinnin sisällön suunnittelu (vastaa kysymykseen miten, millaisina nuo toteutetaan?)

Kyllähän HPK pontentiaali brändin kehittämiseen on valtava. Hyvä selkeä visualisointi ja oranssi on valmiina. Nykyinen PowerPoint-ilme ei mene läpi edes retrona. Kunnon korskuva, hikinen, raskas keskiaikameininki ja siihen kylkeen pikkupeltejään kalisteleva pikkuritari penskoille ja lapsenmielisille katsomoon ja koulukiertueille jne. Tuota lähtisin itse tutkimaan. Kerholla ei tarvitse olla mitään muovista päälleliimattua. Kaupungin pitkä historia ja HPKn mahtavat tarinat riittävät, ja markkinoinnin kärkenä itse peli ja joukkue ja tuo hiki, keskiaika jne. Vaikka Hämeenlinnasta tullaan niin sitä ei tarvitse korostaa. HPKsta tykätään, siinä ei ole ”inhokkifaktoreita” edes Lahessa.
Kyllä. Juuri ritaria pitäisi käyttää markkinoinnissa, vaikka vanhaan logoon palaaminen oli oikea päätös.

Ritarilogo on hyvä maskotti ja sekondäärinen logo - tyylikäs ja sitoo seutuhistoriaan.

En ymmärrä, miksei meillä ole vieläkään ritarimaskottia hallissa, animaatioissa jne.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saatanan paskat lihapiirakat mitkä oli jotenkin onnistuttu polttamaan koppuraksi, sisällä prinssinakkiakin pienempi nakki, ja sitten paskaa mössöä sisus täynnä ja tarjoilivat sitten kylmänä kaiken lisäksi. Hyi helvetti.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä. Juuri ritaria pitäisi käyttää markkinoinnissa, vaikka vanhaan logoon palaaminen oli oikea päätös.

Ritarilogo on hyvä maskotti ja sekondäärinen logo - tyylikäs ja sitoo seutuhistoriaan.

En ymmärrä, miksei meillä ole vieläkään ritarimaskottia hallissa, animaatioissa jne.
En kannata. Kun Hämeen linnaan on aikoinaan hyökätty, kaikki lähtivät aina karkuun. Noloa. Se niistä urheista ritareista.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Minä olen ihmetellyt mihin on otteluennakosta videohaastattelut kadonneet ja muutenkin. Onko kamerasta patteri loppu? Siellä kuitenkin aika monta haastateltavaa pelaajissa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Muutama oma huomio Kerhon markkinoinnista alla.

Kehitettävää:
  • Sisältömarkkinoinnin puute - someen tuotetaan aktiivisesti materiaalia, mutta se on pääosin ilmoituksia tai raportteja
  • Liian vähän liikkuvaa kuvaa
  • Some ei osallista seuraajia riittävästi (sitoo edellisenä kohtaan)
  • Kohdennettu mainonta - kiekkojengeillä on toki poikkeuksellisen paljon orgaanista seuraajakuntaa, mutta tärkeää on tavoittaa myös niitä, jotka eivät tuotetta aktiivisesti seuraa
    • Mahdollistaisi myös tehokkaan "reman" (uudelleenmarkkinointi) esim. fan shopin, ottelulippujen ja muiden alasivujen kohdalla​
    • Tätä saattaa toki jo olla, mutta en ole itse törmännyt maksettuun mainontaan Kerholla​
  • Pelaajien hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Sisällön tuottaminen lapsille ja nuorille oikeissa kanavissa (TikTok ja Snapchat) --> tulevaisuuden fanit
  • Aiempi kohta sitoo yleisesti monikanavaisuuteen - YouTube, LinkedIn, TikTok jne.
  • Yhteistyökumppaneiden hyödyntäminen markkinoinnissa varsinkin ottelutapahtumien suhteen
  • Verkkosivut tulisi uudistaa isosti
Posia:

  • Aktiivisuus somessa
  • Oranssi alue on loistava "slogan" ja osa brändiä
  • Oranssin esiin tuominen vahvasti brändi-identiteetissä
  • Fanituotteet ovat parantuneet TODELLA paljon viimeisen muutaman vuoden aikana
  • Hyviä tempauksia (mm. Ikuisesti Oranssi)

Siinä muutamia omia ajatuksia.
Tässä on periaatteessa niitä asioita mihin seurakin reagoi hakemalla tuota sisällöntuottajaa jokunen aika sitten. Olisi vaan kiva tietää, että onko tuohon myös valittu joku.

Nettisivut piti uudistaa kauden 19-20 jälkeen ja budjettiin oli muutenkin käsittääkseni annettu varoja materiaalin tuotantoon, mutta nuo rahat säästettiin, koska korona. Joten nyt mennään sen suhteen niillä mitä on.
Kyllä. Juuri ritaria pitäisi käyttää markkinoinnissa, vaikka vanhaan logoon palaaminen oli oikea päätös.

Ritarilogo on hyvä maskotti ja sekondäärinen logo - tyylikäs ja sitoo seutuhistoriaan.

En ymmärrä, miksei meillä ole vieläkään ritarimaskottia hallissa, animaatioissa jne.
Ei helvetissä mitään ritareja takaisin. Kauhulla tuli katseltua aikanaan kuinka joukkue toisensa perään lähti muuttamaan alkuperäisiä logojaan aika teennäiseen ja muoviseen suuntaan ja yritettiin olla kuten isossa maailmassa. Perinteet kunniaan.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Olisihan tuo todella vaikeeta toteuttaa materiaalia vaikkapa some-kanaviin... Jenkki tyyliin myydä varsinkin tälläistä ajankohtaa kun halliin saa ottaa väkeä ja jengi pelaa 4 kotiottelua samallaviikolla, vieläpä tälläiseen ajankohtaan kun taistelu poffi paikoista käy kuumana ja kevättäkohti mennään kovaa vauhtia.

Alkuun vähän surullista musiikkia ja videokuvaa tyhjistä katsomoista, siihen vähän videota kun omissa soi ja kerhon jätkät laukoo tolppiin ja pelaajat ovat päät alhaalla ja katseet tyhjyyteen, sitten blackout ja rokki alkaa soimaan. Kuvataan riehuvia faneja, teksti "tervetuloa takaisin" videota kun kerho hassuttelee, taklaa, juhlii ja tuulettaa. Pelaajat hymyilee ja lyö ylävitosia, muutama isokoppi Lebeltä ja Eetulta. Tuulettava Julli ehdottomasti sekä fistpumbia heiluttava Pike myös mukaan kuviin. Ottelut pamahtelee näyttöön ja siihen joku haippi teksti loppuun.

Muttakun ei... tuntuu olevan parastapa olla tekemättä mitään. Ei hankita ketään, ei hypetetä, ei edes tiisailla faneille että "Perjantaina tärähtää, HPK ilmoittaa hankinnasta/hankinnoista. Graafikkokin on hiljentynyt täysin...

Vituttaahan se
 

Kotiluola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eilinen peli oli ensimmäinen pitkään aikaan, kun laitoin television kiinni. Tuli sellainen olo, että ei jaksa katsoa, kun peli itsessään ei sytyttänyt ja lisää pelejä on tulossa nopealla aikataululla.

Pelipäivän odottaminen on aivan erilaista, kun pelejä on harvemmin. Eihän tämä joukkueen vika ole. Nyt vaan tarvitaan niitä vahvistuksia, että saadaan lisää mielenkiintoa ja tunnetta loppukauteen. Ettei vaan suoriteta pelejä pois ja katsota mihin se riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös