Peli ei itsessään ole paskaa, ei vain saada paikoista sisään.Peli on aivan paskaa ja huutokauppa meni päin vittua! Vituttaa että päätä särkee!!
No kyllä se on. Välillä on sellaista selviytymistä ja kun päästään hyökkään niin ei sielä montaa oikeaa paikkaa ole mistä maaleja tehtäis.Peli ei itsessään ole paskaa, ei vain saada paikoista sisään.
Peli ei itsessään ole paskaa, ei vain saada paikoista sisään.
Heittoni koski lähinnä tätä iltaa.Ai ei ole vai?
Kyllä tuo melkosta ripulipaskaa on keskialueen ylityksen jälkeen. Niinkuin tossa joku ylempänä kirjoitti on matka yksittäisen ottelun voittoon helvetin pitkä - nyt tietysti vääräleuat tulee huutelemaan "maalin peli hei!", mutta karu totuus on että kerta tuolla on tasan yksi kaveri joka tällähetkellä kykenee maalintekoon on vastustajalle kohtalaisen helppo tehtävä pelata hänet pois.
Ensiksi pyöritään omissa. Sitten jotenkin kiekko pois omista ja vaihto, jonka jälkeen joko suoraan omiin taas pyörimään tai vetämään träppiä keskialueelle.No kyllä se on. Välillä on sellaista selviytymistä ja kun päästään hyökkään niin ei sielä montaa oikeaa paikkaa ole mistä maaleja tehtäis.
Katsotaan kyllä selkeästi aivan eri vinkkelistä hokia.Peli ei itsessään ole paskaa, ei vain saada paikoista sisään.
Puhuin edelleen lähinnä tämän illan matsista. Muutoin ollaan kyllä oltu aika huonoja kaikkinensa.Katsotaan kyllä selkeästi aivan eri vinkkelistä hokia.
Pelin perusteet toimivat, mutta
Toki jos hyvän pelin tason standardi on mukana roikkuminen ja hyökkäysalueaika ilman tekopaikkoja, niin hyvin menee.
- Ylivoima on umpisurkeaa
- AV:n taso laskee laskemistaam
- Luodut laadukkaat maalipaikat ovat vähissä
- Kerho tuntuu olevan kurittomampi kuin aiemmin (jäähyt ja oman pään lapsukset)
- Otteet pelin sisällä hyvin epätasaisia jopa huonoja joukkueita vastaan - selkeästi hallittuja otteluja ei tule mieleen, pl. toinen ottelu helmikuussa kriisi-Kärppiä vastaan
Tuo aiempi viestisi menikin ohi.Puhuin edelleen lähinnä tämän illan matsista. Muutoin ollaan kyllä oltu aika huonoja kaikkinensa.
Tuoppia tuijotellessa joku ajoi Leben maalin takana.
Pelli urheasti teki parhaansa näyttääkseen ettei noin tehdä.
Olisipa siinä olisi ollut paikalla Haapamäki, Astashenko, Honkanen, Mäkelä, O'Brien, Tulupov tai Karjalainen.
Olisi avattu ns.kuittivihko.
Taisi se Leben ajelija olla sama kaveri eli Roni Karvinen, joka teki myöhemmin SaiPalle 1-2 voittomaalin. Jos olisi kaveria vähän kurmuutettu, tiedä vaikka voittomaali olisi jäänyt tekemättä.Tuoppia tuijotellessa joku ajoi Leben maalin takana.
Pelli urheasti teki parhaansa näyttääkseen ettei noin tehdä.
Olisipa siinä olisi ollut paikalla Haapamäki, Astashenko, Honkanen, Mäkelä, O'Brien, Tulupov tai Karjalainen.
Olisi avattu ns.kuittivihko.
V*ttu sielä se utj nauraa partaansa pää märkänä ja lukee meidän panikointia jatkoajalta, kausi mennyt juuri niin kuin se strategiaan syksyllä kirjoitettiin...Mika summasi ennen kaudenalkua, että viimeisessä pelissä kerho nappaa paikan top6:sta. Pelottavan lähellä se näyttäisi olevan näin...
Onko oikeasti näin sanonut? Löytyykö se vielä jostain? Itse olen tykännyt Mikasta, ainoastaan se ihan kärkisentterin hankkimatta jättäminen vituttaa vieläkin. Torilla voin antaa anteeksi.V*ttu sielä se utj nauraa partaansa pää märkänä ja lukee meidän panikointia jatkoajalta, kausi mennyt juuri niin kuin se strategiaan syksyllä kirjoitettiin...
Onko oikeasti näin sanonut? Löytyykö se vielä jostain? Itse olen tykännyt Mikasta, ainoastaan se ihan kärkisentterin hankkimatta jättäminen vituttaa vieläkin. Torilla voin antaa anteeksi.
Nyt ei auennut? Saukkonen ainakin äänessä.Vitun Mertaranta...
Oho meni sekasin, mun piikkiin.Nyt ei auennut? Saukkonen ainakin äänessä.