Hotsikahella
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK ja Rautiaisen Teemu
Vahva sama.vittu mä en ihan oikeesti jaksa
Vahva sama.vittu mä en ihan oikeesti jaksa
Ihan vitun se ja sama.Sama.
Ei mitään jakoa niitä vastaan. Oma ennustus on, että kerho tekee sääleissä yhden maalin. Joko omiin tai sitten erätauolla.Kaiken paskan lisäks Lukko vastaan sääleissä. Vittumainen vastustaja se
Pikkuritarit tehny enemmän maaleja kun kerho maaliskuussa...Ei mitään jakoa niitä vastaan. Oma ennustus on, että kerho tekee sääleissä yhden maalin. Joko omiin tai sitten erätauolla.
Jotenkin haluasin nähdä kerhon pelaavan tyhjälle hallille ton säälihommansa. Ite en varmasti mene paikalle...
Vittu niin menen minäkin vaikka nyt just vituttaa koko laji aika saatanasti. Jos ei nyt muuta, niin kengän ajattelin heittää kentälle ja juoda itteni hengiltä KerhoravintolassaEi pelaa. Mä menen ainakin paikalle.
Ei mitään jakoa niitä vastaan. Oma ennustus on, että kerho tekee sääleissä yhden maalin. Joko omiin tai sitten erätauolla.
Olisko syytä perustaa "Tyttöystävälle potkut" -ketju?Vittu kun vituttaa.. Eikö tämä ole se ketju jossa saa purkaa itseänsä? Tytskäkin silitti olkapäätä ja virnuili vaan ja lässytti jotain paskaa päälle.. Ihan just lähtee..
Kerho on tehnyt 16 maalia viimeiseen kalenterivuoteen.No jos jotain vastaan tuo puukäsien all stars joukkue maalin tekee niin se on juurikin Lukkoa vastaan.
Siellä on kanssa aivan jäätävän reikäinen maalivahti ja puolustus.
Päästäneet 16 maalia kolmeen viime peliin.
Tavallaan houkuttavaa, mutta kerho on tehnyt kans 16 maalia viimeiseen kolmeentuhanteen peliin.No jos jotain vastaan tuo puukäsien all stars joukkue maalin tekee niin se on juurikin Lukkoa vastaan.
Laitoin sen jo ronttipuvussa ja motivaatiopallo suussa istumaan kellariin.Olisko syytä perustaa "Tyttöystävälle potkut" -ketju?
No jos jotain vastaan tuo puukäsien all stars joukkue maalin tekee niin se on juurikin Lukkoa vastaan.
Mullekin vaimo soitti, 2 min loppumisen jälkeen… ”miten menee?”Vittu kun vituttaa.. Eikö tämä ole se ketju jossa saa purkaa itseänsä? Tytskäkin silitti olkapäätä ja virnuili vaan ja lässytti jotain paskaa päälle.. Ihan just lähtee..