Eli sinun mielestä joukkue on hyvin rakennettu vaikka olen 100varma ettei yksikään liigan palkkakärkijoukkueista ole kiinnostunut saamaan ensi kauden riviinsä kuin 1-2 IFKn nykypelaajista. Ja joukkue on hyvin valmennettu kun tiedämme ettei Peltonen tällä hetkellä saisi duunia yhdessäkään muussa liigajengissä.
Missä mä olen sanonut, että joukkue olisi hyvin rakennettu? Puutteita on, mutta ei kovinkaan paljon, eikä missään nimessä sellaisia, etteikö niitä olisi mahdollista tällä kaudella paikata. Mitä tulee sun satavarmaan tietoon, sallinet sitä epäiltävän. Jo pelkästään meidän ykkösketju varmasti on sellainen, jonka jokainen jengi mielellään ottaisi vastaan. Olettaisin myös Marleaun, Kiviharjun, Martinin ja Sundin olevan kiinnostavia pelaajia jokaisen liigajengin kannalta. Lindbohmkin sellainen olisi ilman tuota kauden päättänyttä loukkaantumista.
Ja, ettei nyt harhauduta liian kauas totuudesta, suosittelen, että luet viestini vielä uudelleen. Tämän kauden joukkue ei missään nimessä ole huonoin 60 vuoden otannalla. Sieltä löytyy Penan omia poikia, Raadon maturenaturehockeytä, puhumattakaan 90-luvun rakennelmista ennen kautta 97-98.
Mistäs me muuten tiedämme, että Peltonen ei saisi duunia mistään muusta joukkueesta? Ei toki ole saanut, kun ei ole tarvinnut etsiä. Kuitenkin ihan julkisista lähteistä löytyy useitakin viitteitä siitä, että jääkiekon ammattilaiset (pelaajat, valmentajat ja asiantuntijat) pitävät Peltosta hyvänä valmentajana.
Ja Pesonen todellakin on aloitteleva UTJ jonka osaaminen on sen mukainen.
Aloittelija ja amatööri eivät ole synonyymeja.
Ja koskien "kannattaa olla hiljaa" niin tietääko Rio Grande Cola mitä tarkoittaa "sananvapaus"?
Hyvä Friedchickenskin, tiedän hyvin mitä sananvapaus tarkoittaa. Sinä et kuitenkaan taida täysin ymmärtää tuon oikeuden sisältöä, kun vedät sen mukaan tähän keskusteluun. Mikään tuossa toteamuksessani ei rajoita kenenkään sananvapautta millään tavalla. Se kytkeytyy enemmän kritiikin uskottavuuteen ja sitä kautta vaikuttavuuteen.