Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Suomalaisten NATO-kannatuksen osalta edessä taitaa olla vähän samanlainen juttu kuin mitä tapahtui Neuvostoliitolle ja itäblokille rapiat 30 vuotta sitten. Ei sitäkään moni Suomessa uskonut ikinä tapahtuvaksi. Väyrynenkin lähti 1980-luvun lopun väitöskirjassaan siitä, että Neuvostoliitto on ja pysyy, eikä kukaan laittanut silloin Väykkää tikun nokkaan tuon prognoosin takia.Minä luulin, että kannatus menis yli 50, kun ampuminen Ukrainassa alkaa. Näyttää pahalta että olen väärässä, sellaista vauhtia luvut muuttuu. Mun arvion aikaa ampumiseen on nyt vähintään viikko, max olympialaisten loppuun. Nyt voi mennä yli rajan myös ilman isoa höökimistä, jos Putella menee pupu pöksyyn.
Myönnän estottomasti, että silmien avautuminen tuottaa mielihyvää. Olen ollut avoimesti Suomen NATO-jäsenyyden kannattaja 1990-luvun alkupuolelta asti. Niihin aikoihin ja pitkään sen jälkeenkin minua pidettiin jonkinasteisena sotahulluna, ärsyttäjänä tai harhailijana, kun toin näkemyksiäni ilmi. Ihan joka paikassa ja seurassa ei kannattanut edes avautua. Sen sijaan viime vuosina tai vähintään noin 15 vuoden ajan on ollut kiihtyvää tarvetta NATO-myönteiselle kansanvalistustyölle.
Viimeksi muokattu: