Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Harvoin kyllä mikään urheilutapahtuma on näin hauska. Yhtä komiikkaa koko show
Semmoista se lätkä on. Hupiukkojen iloksi.
Harvoin kyllä mikään urheilutapahtuma on näin hauska. Yhtä komiikkaa koko show
Ai stana, ketju lukkoon!Mitä Susanna sanoi kun yritti liimata kiekon lavan kärkeen ja yrittää säbärankkaria kun pitäisi pistää kiekko maaliin?
Se on Tapani.
Nyt mä radikalisoidun täysin ja menen polttamaan savukkeen.
No ei mitään, eihän tuloksia koskaan peruta. Haluavat vaan valittaa.Mitä tarkoittaa käytännössä?
Näinhän se on. Tätä mieltä olen aina ollut ja joka kerta sylettää, kun isoissa kisoissa ratkotaan pudotuspeliotteluita rankkareilla.Rankkarit on mielestäni ala-arvoinen tapa ratkaista maailmanmestaruus. En syty ollenkaan. Järkyttävä antikliimaksi aina, kävi miten päin vaan.
Parempi jättää tämä epäilyksen varjo ikuisiksi ajoiksi, ottaa moraalinen mestaruus kuin hävitä huomenna 0-5Matsi pelataan huomenna uusiksi.
Ei olekaan, mutta tuomareiden kättelyn jättäisin ainakin itse väliin. Pelkkiä vihaisia katseita siihen suuntaan.
Tuosta Tapanin rankkarista voisi tehdä postimerkin.
Erittäin vahva sama tähän. Anteeksi naapureilleMää oon varmaan ihan hirveä ihminen, mutta repesin oikeasti ääneen tuon viimeisen rankkarin jälkeen. Erikoinen veto kovaan paikkaan. Ei huimaa hei.
Kanadasta.Kyllähän se hylkypäätös tuli jostain IIHF:n toimistosta =)
Kanadalaiset olisivat kyllä hyväksyneet maalin suorilta, joten tuskin siellä tehtiin päätöstä.Kanadasta.
Ne jotka täällä ovat Suomen protestia vastaan, niin kertokaa nyt tyhmälle, että miksi se Suomen maali hylättiin?
Vitutuksen määrä on maksimi.