Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 134
  • 5 433

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Eipä ole yhtään hullumpi tää Mäkäräinenkään,just Arto Nybergissä.Timmi kroppa myös ja kivat nahkahousut:)
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Brandi Passante realitysarjasta Storage Wars, siinä naisessa on jotain mikä vie jalat alta, käytös tosin kyllä ainakin tuossa sarjassa on sellaista että ei hänen seurassaan varmaan pitkään viihtyisi. Kunnon kuvaa ei oikein tunnu löytyvän, tässä jonkinlainen: Brandi
 

Lohipoika

Jäsen
Tätä ketjua seuratessa olen huomannut, että kauneus todellakin on katsojan silmässä, sillä moni tällä palstalla esitellyistä ei saa minussa pienintäkään värettä aikaan. Sitten itse asiaan.

Jo nuorena miehenalkuna vuosituhannen alkupuolella tämä kyseinen neito vei minut mennessään niin pahasti, että vieläkin tänä päivänä lähtisin hänen mukaansa siltä istumalta: Janina Frostell, nykyään Fry.

Kuva 1, kuva 2, kuva 3, kuva 4 ja kuva 5.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kunnon kuvaa ei oikein tunnu löytyvän, tässä jonkinlainen: Brandi

Tuo vie jalkasi alta...? Nooh, onhan se nainen jne.

Makuasioitahan nämä on mutta pitää ihmetellä joidenkin valintoja. Henkilökohtaistahan nämä mutta joskus ihmetyttää...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tätä ketjua seuratessa olen huomannut, että kauneus todellakin on katsojan silmässä, sillä moni tällä palstalla esitellyistä ei saa minussa pienintäkään värettä aikaan.

Niinpä. Itseäni huvittaa aina tämä kun urheiluruutuun satutaan saamaan joku naisurheilija joka viitsinyt ajaa viiksensä, niin eikö viidessä minuutissa tämä ketju täyty. Toinen asia joka ihmetyttää on tämän Idols-Hennariikan hehkutus, mutta kun hehkutusta tekee samat kaverit, jotka naisasiat ketjussa itkee naisen puutettaan, niin voi sanoa ettei se ainakaan siitä ole kiinni että rima olisi laitettu liian korkealle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Niinpä. Itseäni huvittaa aina tämä kun urheiluruutuun satutaan saamaan joku naisurheilija joka viitsinyt ajaa viiksensä, niin eikö viidessä minuutissa tämä ketju täyty. Toinen asia joka ihmetyttää on tämän Idols-Hennariikan hehkutus, mutta kun hehkutusta tekee samat kaverit, jotka naisasiat ketjussa itkee naisen puutettaan, niin voi sanoa ettei se ainakaan siitä ole kiinni että rima olisi laitettu liian korkealle.
Mutta parastahan tässä ketjussa lienee nämä avautujat, vailla esimerkkejä. Tässähän edelleen kirjoitellaan naisväestöstä, jotka veisivät jalat kyseisen viestin kirjoittajan alta (toimii toki yksikössäkin).

Kerros nyt Major Jölli, mikäs se otus onkaan, joka ne jalat altasi veisi?

Oma ehdotukseni on kypsää osastoa nimeltään Julianne Moore. TOIMHUOMHOXKOHU: ei mitään photoshopattua tai poseerattua paskaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mutta parastahan tässä ketjussa lienee nämä avautujat, vailla esimerkkejä. Tässähän edelleen kirjoitellaan naisväestöstä, jotka veisivät jalat kyseisen viestin kirjoittajan alta (toimii toki yksikössäkin).

Kerros nyt Major Jölli, mikäs se otus onkaan, joka ne jalat altasi veisi?

Oma ehdotukseni on kypsää osastoa nimeltään Julianne Moore. TOIMHUOMHOXKOHU: ei mitään photoshopattua tai poseerattua paskaa.

Olen tainnut postata tähän ketjuun ainakin kolmasti, viimeksi Gisele Bundchenista: (linkki kuvaan)

http://images.paraorkut.com/img/pics/images/g/gisele_bundchen-5280.jpg
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
HKT:n henkilökunnan järjestämästä "Parhaat Palat"-esityksestä kotiuduttu ja täytyy kyllä sanoa, että on siinä Vuokko Hovatassa jotain... Ei mikään "panisitko"-mimmi vaan kaunista ja karismaattista, upea lauluääni!

Eipä sillä, Maria Ylipää on kyllä myös aikamoinen ilmestys ja Emilia Nymanin tissit keräsivät ansaitsemaansa huomiota. Esiintyvät taiteilijat vaan jotenkin "kantaa itsensä" upeasti!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Voi vittu, Eini oli tänään aamutelkkarissa ja on se vieläkin sellainen ristipierijä, ettei paremmasta väliä. Ja kyllä, minä olen milf ja mature-osaston miehiä. Just Einin, Kiken, Satu Silvon ym.. kanssa kun pääsisi peuhaamaan, niin voi kureliivi sentään!

Jumalauta, kääntyisin heti muslimiksi ja ajaisin C-4:sella täytetyn välikoppa-Eskortin välittömästi johonkin Jenkkien suurlähetystöön, jos luvattaisiin 70 omavalintaista maturea, niiden neitsyiden sijaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös