Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 361 246
  • 5 434
Suosikkijoukkue
Arsenal
Varovasti, tuo on kuitenkin norjalainen hiihtäjä, joka Sporden mukaan on yhtä kuin doupattu. Dopingilla voi olla yllättäviä vaikutuksia. Itku tulee kun kolmas jalka paljastuu hääyönä ja aamulla huomaat partakoneen olevan tukossa lainauksen jäljiltä.

Ei tämä tyttö, ei millään. Minä en usko Theresestä mitään pahaa vaikka todisteet tuotaisiin hopeavadilla (siis doping-näyte vadilla hmm..). Sitä paitsi koen positiivisena sen, että karvoituksen vähentämisestä huolehditaan, ostan mielelläni Thereselle ikioman partakoneen sitä varten.

Sitten tuo kolmas jalka.. Se voi vähäksi aikaa tuoda ryppyjä rakkauteen, mutta kaikkeenhan tottuu paitsi jääpuikkoon persiissä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näin Facebookissa ollessani pari kuvaa Kirsi Ståhlberg-nimisestä naisesta, joka ilmeisesti näkyy kohtalaisen usein ruudussa jossain Salatut elämät-nimisessä rainassa. Koska häntä ei ole koskaan aiemmin mainittu tässä ketjussa, niin nyt mainitsen ja ihan vielä googlen kuvahaun tulosten kanssa.

Ei se pelkkä hymy, vaan se miten hän naiseutensa kantaa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ei se pelkkä hymy, vaan se miten hän naiseutensa kantaa.
On niissä kantamistakin.

Kohta alkavat ilmat lämmetä ja kukkamekot ilmestyä katukuvaan. Aurinkolasien käyttäminen pitäisi tosin kieltää, koska niiden jättimäisten mallien alle voi peittää koko naaman, mikä aiheuttaa myöhemmin ikäviä yllätyksiä joidenkin tapausten kohdalla.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Tähän väliin pitää todeta, että Kirsi on puristanut minua perseestä työskennellessäni hänen kanssaan samassa työpaikassa. En pahoittanut mieltäni.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tähän väliin pitää todeta, että Kirsi on puristanut minua perseestä työskennellessäni hänen kanssaan samassa työpaikassa. En pahoittanut mieltäni.

Törkeää seksuaalista häirintää työpaikalla!! Kai vastasit edes samalla mitalla?? Tuskin Kirsikään olisi pahoittanut mieltään.... :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vaihteeksi tuli vähän tuntemattomampi (ainakin itselleni) suomalainen vastaan, eli Luomu-Iida. Muutenkin tuossa Suomen seksikkäin kisassa oli pari ihan näpäkän näköistä mimmiä. Sääli jos Iida voittaa kyseisen skaban ja pilaa itsensä niillä vitun silikoneilla. Onko tässä seuraava turhajulkkis?

Linkki vie Iltalehden sivuille juttuun Iidasta.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihteeksi tuli vähän tuntemattomampi (ainakin itselleni) suomalainen vastaan, eli Luomu-Iida. Muutenkin tuossa Suomen seksikkäin kisassa oli pari ihan näpäkän näköistä mimmiä. Sääli jos Iida voittaa kyseisen skaban ja pilaa itsensä niillä vitun silikoneilla. Onko tässä seuraava turhajulkkis?

Linkki vie Iltalehden sivuille juttuun Iidasta.

Näin ne miesten naismaut vaihtelee. Omasta mielestäni toi Iida on aika osuva stereotypia ylimeikatusta ja vetyperoksidivärjätystä Onnela-horosta. Yäk.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Näin ne miesten naismaut vaihtelee. Omasta mielestäni toi Iida on aika osuva stereotypia ylimeikatusta ja vetyperoksidivärjätystä Onnela-horosta. Yäk.
Eikä kuvauksesi voisi paljoa lähemmäs osua. Tämä "Onnela-horo" pisti jopa hymyilyttämään, kun osui niin kohdalleen. Potentiaalia seuraavaksi turhaksi julkkikseksi, mutta vielä se "suuri Saavutus" puuttuu.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Näin ne miesten naismaut vaihtelee. Omasta mielestäni toi Iida on aika osuva stereotypia ylimeikatusta ja vetyperoksidivärjätystä Onnela-horosta. Yäk.

Osuit kyllä asian ytimeen :D Tässä kuitenki puhutaan puhtaasti seksuaalisesta jalkojen alta viemisestä. Tuskin tollasta "Onnela-horoa" kovin pitkään jaksais katella. En tiiä.. jostain syystä on aina kiehtonu tollaset idiootin oloset blondit.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen katsellut intensiivisesti Ylen Pirunpeltoa, jossa naispääosassa on Karoliina Blackburn. Ennen tätä vuotta en juurikaan tiennyt hänestä muuten kuin nimeltä, mutta nyt tiedän. Todella upea ilmestys ja erityisesti hänen takalistonsa on eräs parhaimmista mitä olen ruudussa päässyt näkemään. Nami-nami!
Lisään kuvalinkin myöhemmin.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Viime aikoina olen urakoinut Chuck-sarjaa DVD-bokseilta ja alkaa tuntua siltä, että siinä Ellie Bartowskia esittävä Sarah Lancaster on just eikä melkein. Tosin nyt se on Wikipedian mukaan mennyt naimisiin ja on paksuna. Pahus.

Joku kuva
Samasta sarjasta Yvonne Strahovski. Järkyttävän ihana nainen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ravi Shankarin, tuon kaikille niin kovin tutun intialaisen sitaristin, kaksi tytärtä eli Geethali Norah Jones ja hänen siskonsa Anushka ovat jo useamman vuoden ajan kuuluneet suurimpiin suosikkeihini eikä pelkästään musiikillisista syistä. Norahia olen kuunnellut liki kuuden vuoden ajan ja Anushkaakin lähes parin vuoden ajan.

(Norahin linkit vievät hänen epäviralliselle kotisivulleen ja Anushkan linkki googlen kuvahaun tuloksiin.)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onpahan taas kerran alwahlan mainitsemat naiset tässä ketjussa todellakin niin tavallisen näköisiä kuin voi olla. Ei se tietysti minulta ole mitään pois, jos alwahlalta lähtee jalat alta joka kerta, kun näkee naisen televisiossa tai internetissä. Ja jos kaikki saa alwahlalta jalat alta, niin ehkä sitten pitää vaan suoltaa kaikki tähän ketjuun.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Anna mun kaikki kestää. Epäilen vahvasti että kyseinen Kate Upton löytyy jo tästä ketjusta jonkun toisenkin runkkarin toimesta mut mitäs sitte? Linkki vie Youtubeen, jossa melkein näkyy useasti Kate Upton-nimisen mallin nännit.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anna mun kaikki kestää. Epäilen vahvasti että kyseinen Kate Upton löytyy jo tästä ketjusta jonkun toisenkin runkkarin toimesta mut mitäs sitte? Linkki vie Youtubeen, jossa melkein näkyy useasti Kate Upton-nimisen mallin nännit.

Nyt täytyy kyllä myöntää, että veisi jalat alta minultakin. 18-vuotias Kissa isolla K:lla.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hyvää viikonloppua kaikille, toivoo Chive ja Krystle Lina.

Mikä ettei, jos nyt joku sattuu tykkäämään isoista ja pyöreistä
silmistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös