Kesä on tullut! Ja mistä päättelin näin tapahtuneen?
No, naapurin ison autonvuokrausfirman pomon toinen tytär on taas päästetty jynssäämään ja puhdistamaan pihalla seisovia pakuja ja henkilöautoja. Viime kesänä sain monta kymmentä kertaa ihailla tätä noin parikymppistä, ehkä vähän itseäni nuorempaa kaunotarta, joka päättäväisesti puhdisti työpisteeni ikkunan edessä pakettiautoa. Tällä nimenomaisella tyttärellä on todella hyvä runko ja koska viime kesä oli niin helvetin kuuma, pääsin häntä näkemään tosi usein varsin vähissä (mutta silti asiallisissa) kuteissa.
Tänään minulle selvisi, että tämä kyseinen tytär röyhyttää kohtalaisen paljon. Ei minua itsessään röökaaminen haittaa, mutta kyllä tämä paljastus laski vähän pisteitä. Toivuttuani noin kolme sekunnin tuhannesosaa myöhemmin järkytyksestä seurasin todella tarkkaavaisesti, kuinka tämä blondi paineli valkoisessa topissaan koeajossani olleen Alfa Romeo Giuliettan etuikkunan edestä. Mikä olento!
Btw, olen hyvissä väleissä tyttären isukin kanssa, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole mieleeni tullut käyttää hyväksi tätä mahdollisuutta. Nautin vain maisemista.