Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 361 225
  • 5 434

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä! Tosin pelkästään kuvien perusteella (olkoonkin uskomaton paketti) ei vielä vie täydellisesti jalkoja alta, mutta kun mukaan lisätään tytön vaatimaton persoona lähtee kaksi jalkaa alta ja yksi ylös.

Eli mulkku pystyssä halvaantuneena latialla. Seksikäs näky.

Katselin eilen elokuvan Age of the Dragons ja siinä näytellyt neitonen...Sofia Pernas vei ainakin henkisesti raajat alta. Alla linkki tuon akan kuvaan. Ai niin...leffa oli muuten aivan paska.

http://st.kinopoisk.ru/im/kadr/6/5/9/kinopoisk.ru-Sofia-Pernas-659711.jpg
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikuttaa nykyisin, tai ainakin vaikutti päättyvällä kaudella, Tapparan chiippareissa.

Juti hommannu ittensä näkösen muijan tanssijaksi ja rilli kaveriksi.

Tuon ex-HPK Satun lisäksi Sparkling stars on käynyt ryöstöretkellä ainakin Joensuussa. Tämä Christina on ollut jo jonkin aikaa kaunistamassa Hakametsää.
Linkki vie jokipoikien sivustolla olevaan esittelykuvaan.

No tuon takia kannattaa piipahtaa Tapsunkin peleissä!

Olen tainnut postata tähän ketjuun ainakin kolmasti, viimeksi Gisele Bundchenista: (linkki kuvaan)
http://images.paraorkut.com/img/pics/images/g/gisele_bundchen-5280.jpg

Miten tollanen ruma luikku voi viedä kenenkään jalkoja alta? No jos tykkää pikkupojan pyllystä niin käyhän toikin.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jenni Pääskysaari. A i v a n u s k o m a t o n.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jelena Dokić(Wikimedia). Noin vuosikymmen sitten sai teinipojan viisarin iskemään kellonlasista läpi. Ja on kyllä näin "aikuisen" silmiinkiin poikkeuksellisen puoleensavetävä ilmestys.
 

nikozwan

Jäsen
Tsekkasin viikonloppuna Brittiläisen Wild Target-leffan ja kyseisen pätkän seksikkään kaunis pääneitonen Emily Blunt vei jalat kyllä alta. Tosin olin kyllä myös kuumeessa, mutta kuitenkin. Pari kuvaa alla kyseisestä tapauksesta:

1

2

3
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pamela Tola. Yleensä en blondeista perusta, mutta kun tuo enkeli hymyilee, niin tämä poika on sulaa vahaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vaikka suomenruotsalaisista en paljoa perusta, niin Matilda Gyllenberg. Katson hänen takiaan Min Morgonia. No, okei, onhan Sonjakin kaunis nainen mutta ei vedä vertoja Matildalle. Tänäänkin oli niin kaunis tiarassaan, että..
 

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En ihan koko ketjua jaksanut selailla läpi josko joku muukin diggailis tästä, mutta itse tykkään syystä tai toisestakin tästä taitoluistelijatar Elene Gedevanishvilistä.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tänään telkkarissa näin Eva Wahlströmin ja upea nainen siellä oli. Ei tässä iässä enää jalat alta lähde, mutta jos joltain pataan ottaisin, niin en panisi pahakseni Evalta saada.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kesä on tullut! Ja mistä päättelin näin tapahtuneen?

No, naapurin ison autonvuokrausfirman pomon toinen tytär on taas päästetty jynssäämään ja puhdistamaan pihalla seisovia pakuja ja henkilöautoja. Viime kesänä sain monta kymmentä kertaa ihailla tätä noin parikymppistä, ehkä vähän itseäni nuorempaa kaunotarta, joka päättäväisesti puhdisti työpisteeni ikkunan edessä pakettiautoa. Tällä nimenomaisella tyttärellä on todella hyvä runko ja koska viime kesä oli niin helvetin kuuma, pääsin häntä näkemään tosi usein varsin vähissä (mutta silti asiallisissa) kuteissa.
Tänään minulle selvisi, että tämä kyseinen tytär röyhyttää kohtalaisen paljon. Ei minua itsessään röökaaminen haittaa, mutta kyllä tämä paljastus laski vähän pisteitä. Toivuttuani noin kolme sekunnin tuhannesosaa myöhemmin järkytyksestä seurasin todella tarkkaavaisesti, kuinka tämä blondi paineli valkoisessa topissaan koeajossani olleen Alfa Romeo Giuliettan etuikkunan edestä. Mikä olento!

Btw, olen hyvissä väleissä tyttären isukin kanssa, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole mieleeni tullut käyttää hyväksi tätä mahdollisuutta. Nautin vain maisemista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime aikoina on tullu noteerattua Eeva Vilkkumaa. Sen verran on kädet laiskana kaiken runkkailun jäljiltä, etten jaksa linkkejä heitellä. Mutta Eeva on ihana ilmestys, toisin kuin siskonsa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viime aikoina on tullu noteerattua Eeva Vilkkumaa. Sen verran on kädet laiskana kaiken runkkailun jäljiltä, etten jaksa linkkejä heitellä. Mutta Eeva on ihana ilmestys, toisin kuin siskonsa.

Itse puolestani pidän molemmista. Eevasta erityisesti ulkoisista syistä, Maijasta musiikillisista sekä toisinaan myös ulkoisista syistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös