Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 990
  • 5 434

Viljuri

Jäsen
Useampikin tuossa urheilijoiden listassa näyttäisi siltä, että kirjaimellisesti saisi "jalat alta". Tiedä sitten miten lopulta kävisi, mutta taistelulajit eivät välttämättä paras käyntikortti myöskään siihen "sisäiseen" puoleen ole.

Tuoden keskusteluun tieteellistä näkemystä, niin pitäisi painottaa, että vain käytännön kokeilla ja ja toistamalla kokeita tarvittavan pitkään voisi sanoa juurikaan mitään siihen, että menisikö koehenkilöltä kaikenpuolisessa kanssakäymisessä "jalat alta vai ei", ja siis tässä tapauksessa ei tarkoiteta vain tuota ilmaisun kirjaimellista tulkintaa.

Valitsisin kyllä hieman erilaisen "samplen" kuin mitä tuossa ylläolevassa listasta on, mutta eiköhän tuoltakin pohjalta ihan hyvät koejärjestelyt onnistuisi kehittämään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mitenköhän tuon testaisi? Luomua en kannata, muuten kuin tässä asiassa, jossa olen suht tarkka. Tyröksit erikseen.

Juu, saattaa olla, että olen koskenut, mutta epäilen. No, yksi espoolainen oli ja niistä ei tiedä...

Edelleen isotissifani, mutta luomu.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mitenköhän tuon testaisi? Luomua en kannata, muuten kuin tässä asiassa, jossa olen suht tarkka. Tyröksit erikseen.

Juu, saattaa olla, että olen koskenut, mutta epäilen. No, yksi espoolainen oli ja niistä ei tiedä...

Edelleen isotissifani, mutta luomu.

Privaatti strippaus/sylitanssi, puolen tunnin sessio, nätit silikoni kannut muijalla. Lupa koskea.

Tolleinha se testataan. :D

Itsekin kyllä olen pitkälti luomujen kannalla, toisaalta kyllä silikonitkin menee jos ne on järkevissä mittasuhteissa.

Kyllähä tässä pitäis kohta jotku jatkoajan "perverssien" illanistujaiset järjestää? Alan miehet kokoontuu ja jakaa mielipiteensä, joku hämärä strippariklubi?
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Kyllä näin maanantaiaamuna Jennifer Aniston vei tällä kuvalla jalat alta. Vaikka ikää jo hänellekin alkaa tulla, on hän silti erittäin kuuma tapaus.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Jos vanhoja muistellaan niin Teemalta tuli dokkari 1991 Miss Eurooppa -kisoista jossa Vienosen Tanja oli hehkeimmiillään. Oli kyllä veret seisauttava näky tuohon aikaan.
 

ditrim

Jäsen
Jos vanhoja muistellaan niin Teemalta tuli dokkari 1991 Miss Eurooppa -kisoista jossa Vienosen Tanja oli hehkeimmiillään. Oli kyllä veret seisauttava näky tuohon aikaan.

Nokitan samassa ohjelmassa olleella Viron kaunottarella Liis Tapolla. Vaikutti kivasti sellaiselta nöyräksi hakatulta. Vitsit vitsinä, jotenkin hänen silmistään paistoi sellainen puhdas kauneus. Muutkin likat oli tosi kivoja, mitä nyt Tanja Karpelasta en koskaan ole syttynyt.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Nokitan samassa ohjelmassa olleella Viron kaunottarella Liis Tapolla. --- Muutkin likat oli tosi kivoja, mitä nyt Tanja Karpelasta en koskaan ole syttynyt.

Joo eihän tuo paha ollut Tappokaan. Kisan voittaja taisi muuten oikeasti mennä sopimuksen mukaan, ei millään pysty ymmärtämään tuota päätöstä. Kansanedustaja-Karpela onkin ihan eri juttu kuin 20v. Vienonen. Livenä varsinkin.

Mainittu ohjelma Shanghai´d in Senegal tulee muuten uusintana pe iltapäivällä 15:42 Teemalta.

Äskeisen Fulham-Atletico -matsin ruskeasilmäinen blondi katsomossa oli ottelun kohokohta. Söpö kuin sika pienenä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äsken tuli televisiosta vanha elokuva Minkkiturkki, jonka kesken osuin kanavalle. Filmissä näytellyt Elina Salo sai kyllä liimautumaan silmät tapillaan ruutuun. Suloinen oman aikansa tyttönen. Filmin ilmestymishetkellä oli 24-vuotias.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aiemmin mainitsemani Elixian personal trainer Petra ei ole enää sinkkukinkku, vaan huseeraa nykyään jonkun hepun kanssa. Maailma on julma paikka.
 

Sambody

Jäsen
Näitähän on vaikka kuinka.

Jen Aniston on ihan huikea pakkaus. Tuo nainen vaan miellyttää meikäläisen silmää ihan helvetisti.

Elisha Cuthbert vie totta kai jalat kuin jalat alta. Dion "Averyn jälkiliukkaille" Phaneuf on perkeleen onnekas mies.

Marissa Miller myös on aika kuuma, ehkä jopa osastoa 'too hot to handle'.

Myös Blake Lively on nam.

Näin muutaman mainitakseni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jen Aniston on ihan huikea pakkaus. Tuo nainen vaan miellyttää meikäläisen silmää ihan helvetisti.

Tämä Aniston on siitä mielenkiintoinen että paranee vaan vanhetessaan. Silloin kun Frendit alkoi niin en pitänyt Anistonia mitenkään erityisen kuumana mutta nyt näissä viime aikoina otetuissa kuvissa näyttää todella hyvältä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä Aniston on siitä mielenkiintoinen että paranee vaan vanhetessaan. Silloin kun Frendit alkoi niin en pitänyt Anistonia mitenkään erityisen kuumana mutta nyt näissä viime aikoina otetuissa kuvissa näyttää todella hyvältä.

Ettei vaan isommilla tisseillä olisi osuutta asiaan? ;)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ettei vaan isommilla tisseillä olisi osuutta asiaan? ;)

En minä usko, minä kun pidän tisseistä ihan kaikissa saatavissa olevissa kokovaihtoehdoissa ja malleissa. Mutta jotain tuon Anistonin olemuksessa on tapahtunut kun vuosia on tullut lisää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen yli vuosikymmenen ihmetellyt Jennifer Anistonin suosiota erilaisissa äänestyksissä. IMO kyseinen naikkonen on todella mitäänsanomattoman näköinen, ellei peräti ruma ja äänikin herättää samanlaisen reaktion kuin kynsien raapiminen liitutaulua pitkin.

Frendeissä oikeastaan ainoa nainen, joka todella oli kuuma kaikin kuviteltavin tavoin, oli Courtney Cox. Siinä vasta nainen minun makuuni. Hän näyttää vielä tänäkin päivänä lähes yhtä hyvältä kuin silloin aikoinaan.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Mutta jotain tuon Anistonin olemuksessa on tapahtunut kun vuosia on tullut lisää.

Omien kuviensa käytön tiukka valvominen ja photoshoppauksen kehittyminen vuosien aikaina. Tämä koskee myös Elisha Cuthbertia.

Ennen frendejä kävi läpi useita kauneusleikkauksia, joten onhan tietysti mahdollista, että myös tuo on jatkunut vuosien kuluessa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen yli vuosikymmenen ihmetellyt Jennifer Anistonin suosiota erilaisissa äänestyksissä. IMO kyseinen naikkonen on todella mitäänsanomattoman näköinen, ellei peräti ruma ja äänikin herättää samanlaisen reaktion kuin kynsien raapiminen liitutaulua pitkin.
Täysin samaa mieltä. Ei kyllä sytytä yhtään ja kasvotkin on jotenkin tosi kulmikkaat ja maskuliiniset. Täysin tavis, mutta mikäs siinä jos jollekin kolisee.

Eikä kyllä oikein sytytä nuo muutkaan photaroidut silikonimammat joita Sambody linkitti.
 

M10

Jäsen
Penelope Cruz elokuvassa Volver (tuli eilen ykköseltä).

Tästä kuvakulmasta näkee valitettavan heikosti Penelopen kauniit suuret silmät, mutta en parempaakaan löytänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös