Picture, or it didn`t happen!
http://www.egotastic.com/entertainment/celebrities/lena-meyerlandrut/
Linkissä kuvia perseestä, mutta käsittääkseni ne on Saksan karsinnoista, ei finaalista.
Picture, or it didn`t happen!
http://www.egotastic.com/entertainment/celebrities/lena-meyerlandrut/
Linkissä kuvia perseestä, mutta käsittääkseni ne on Saksan karsinnoista, ei finaalista.
Näyttää mun mielestäni vähän liikaa Drew Barrymorelta, mitä en pidä kovinkaan hyvänä ominaisuutena.Margarita Levieva
Ou mama!
Englantia puhuvista näyttelijöistä on näin muunkieliselle vaikea sanoa, onko näyttelijä hyvä vai salkkarihuono, mutta Ellen Pompeosta minäkin pystyn sanomaan, että ei se häävi ole. Jos slangisanakirjassa olisi kuva "hömelön" kohdalla, siinä olisi Ellenin kuva. Hahmonsa Meredith Grey on aina huulet törröllään sama tyhjä tuijotus naamalla vinkumassa että ketä taas panin, miksen mcdreamyä, ja miksi äiti on äiti.
Näin Vanha Len -tyyliin tuli tämä nyt tyrmättyä.
Holly Valance on aika suloinen tapaus..
Olen tässä parin viikon ajan katsellut Supernaturalin ekaa kautta ja pari naista on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen: pilotissa esiintynyt Sarah Shahi (johon "tutustuin" ekan kerran jo tuossa viitisen vuotta sitten)
Amatöörit. Sarah Shahi on mainittu tässä ketjussa jo moneen kertaan, tietenkin. Meikäläisen suosikki yhdessä Freida Pinton kanssa.Shahi on kyllä jees, Life-sarjasta tuttu.
Amatöörit. Sarah Shahi on mainittu tässä ketjussa jo moneen kertaan, tietenkin. Meikäläisen suosikki yhdessä Freida Pinton kanssa.
Jokainen voisi halutessaan laittaa saman toteamuksen erinäisten naisten nimien perään, joita on tässä ketjussa mainittu. Sen verran tarvii jaksaa, että linkittää niitä vosujen fotoja tänne. Siitäs sait, tää on nääs mun ketju.Netistä löytyy kuvia vaikka millä mitalla.
Näyttää ihan Harry Potterin siskolta. Tai vaihtoehtoisesti transu-Harrylta.Andrea Zuckerman never forget.
Bridget Fonda elokuvassa Rakkauden arpa näyttää naiselta, joka voisi saada jalat alta. Huih.
Pari muuta kuvaa
Kaikenmoisia tännekin on listailtu aikojen saatossa, mutta en muista tätä mm. Bond-tyttönä tunnettua kaunokaista mainitun ainakaan riittävän useasti.
Olga Kurylenko olkaa hyvät. Google tarjoaa lisää tätä herkkua.
Minun silmä lepää, enkä usko polvien kannattelevan enää, mikäli tuo naikkonen joskus silmätysten tulisi tavattua.