Tämä on ongelma. Ei noilla kaikilla ole kuitenkaan silikoneja. Henk. koht. en koskisi pitkällä tikullakaan feikkeihin.
Otetaanko testi? Tuoppi vetoa että kosket!
Tämä on ongelma. Ei noilla kaikilla ole kuitenkaan silikoneja. Henk. koht. en koskisi pitkällä tikullakaan feikkeihin.
Mitenköhän tuon testaisi? Luomua en kannata, muuten kuin tässä asiassa, jossa olen suht tarkka. Tyröksit erikseen.
Juu, saattaa olla, että olen koskenut, mutta epäilen. No, yksi espoolainen oli ja niistä ei tiedä...
Edelleen isotissifani, mutta luomu.
ihastukseni: Sabrina Salerno. Aivan uskomaton pakkaushan tuo oli 90-luvun alkupuolella, mutta linkittämässäni videossa on Sabrina vuonna 2009.
Jos vanhoja muistellaan niin Teemalta tuli dokkari 1991 Miss Eurooppa -kisoista jossa Vienosen Tanja oli hehkeimmiillään. Oli kyllä veret seisauttava näky tuohon aikaan.
Nokitan samassa ohjelmassa olleella Viron kaunottarella Liis Tapolla. --- Muutkin likat oli tosi kivoja, mitä nyt Tanja Karpelasta en koskaan ole syttynyt.
Jen Aniston on ihan huikea pakkaus. Tuo nainen vaan miellyttää meikäläisen silmää ihan helvetisti.
Tämä Aniston on siitä mielenkiintoinen että paranee vaan vanhetessaan. Silloin kun Frendit alkoi niin en pitänyt Anistonia mitenkään erityisen kuumana mutta nyt näissä viime aikoina otetuissa kuvissa näyttää todella hyvältä.
Ettei vaan isommilla tisseillä olisi osuutta asiaan? ;)
Mutta jotain tuon Anistonin olemuksessa on tapahtunut kun vuosia on tullut lisää.
Täysin samaa mieltä. Ei kyllä sytytä yhtään ja kasvotkin on jotenkin tosi kulmikkaat ja maskuliiniset. Täysin tavis, mutta mikäs siinä jos jollekin kolisee.Olen yli vuosikymmenen ihmetellyt Jennifer Anistonin suosiota erilaisissa äänestyksissä. IMO kyseinen naikkonen on todella mitäänsanomattoman näköinen, ellei peräti ruma ja äänikin herättää samanlaisen reaktion kuin kynsien raapiminen liitutaulua pitkin.