Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 513
  • 5 434

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No jo on sulle maut annettu...

Kuulehan nyt Old Ray...jos yleensäkin nimimerkkisi mukaan vanha olet. Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.

Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.... Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.

Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.

No tämähän ei pidä lainkaan paikkaansa. Pääsi toki Playboyhin, mutta ettei vain johtuisi siitä, että Hugh-sedällä on olleet sormensa pelissä ja jotain muutakin.

Itse törmäsin Kataan joskus kun hän oli tarjoilijana keravalla tai saviolla sijainneessa jossain ihme huvipuistosysteemissä. Totesin hänet välittömästi aivan taviksen näköiseksi joita menee about 13 tusinaan. Veikkaanpa, että vuosi oli jotain 1993. Minä vuonna ne playboy kuvat oli?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse törmäsin Kataan joskus kun hän oli tarjoilijana keravalla tai saviolla sijainneessa jossain ihme huvipuistosysteemissä. Totesin hänet välittömästi aivan taviksen näköiseksi joita menee about 13 tusinaan. Veikkaanpa, että vuosi oli jotain 1993. Minä vuonna ne playboy kuvat oli?

Eikö ne olleet joskus 1985-86 tai niillä nurkilla? Itsehän olen kirjoittaja Van Halenin kanssa samaa mieltä Katan statuksesta suomalaisella kissakartalla. Legenda, edelleenkin.

EDIT: Korjataan, 1988.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ne olleet joskus 1985-86 tai niillä nurkilla? Itsehän olen kirjoittaja Van Halenin kanssa samaa mieltä Katan statuksesta suomalaisella kissakartalla. Legenda, edelleenkin.

No, omapahan on ongelmanne. Oma puolisoni on muuten Kataa 100 kertaa sexympi, mutta toisaalta itselläni on tässä suhteessa käynytkin keskivertokansalaista reilusti parempi säkä, varsinkin jos ottaa huomioon oman lärvin. Toisaalta luulen, että Kataa hotimpia vaimoja löytyy joka toiselta jatkoaikalaiselta, puhumattakaan jatkoajan kuumista naiskirjoittajista!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
No, omapahan on ongelmanne. Oma puolisoni on muuten Kataa 100 kertaa sexympi, mutta toisaalta itselläni on tässä suhteessa käynytkin keskivertokansalaista reilusti parempi säkä, varsinkin jos ottaa huomioon oman lärvin. Toisaalta luulen, että Kataa hotimpia vaimoja löytyy joka toiselta jatkoaikalaiselta, puhumattakaan jatkoajan kuumista naiskirjoittajista!

Kumma, miten ne eriävät mielipiteet pitää aina torpata aina niillä kuuluisilla omilla vaimoilla, Jatkoajan naiskirjoittajilla ja naapurin liisoilla. Omapa on ongelmanne. Tähän vielä hymiö, ettei tule paha mieli.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Kuulehan nyt Old Ray...jos yleensäkin nimimerkkisi mukaan vanha olet. Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.

Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.

Ensinnäkin en ole vanha. Nimimerkin syntyperä-ketjukin löytyy niin jätetäänpä se aihe omaan ketjuun.

"Aikoinaan", "Ennen vanhaan", "Sillon kun minä olin nuori". Hyvin kliseisiä lauseita. Kun se ulkonäkö nyt sattuu kuule muuttumaan vuosien saatossa. Tosin Kata ei ole nevö ollut kaunis. Saat listata tuohon niin pitkän listan kuvia nuoruusvuosiltaan kun haluat niin ei iske. On vaan kaukana naiskauneudesta.

Toki kyllähän karisma on heti 70% ulkonäöstä, ihan tosi. Mutta kun näitä vosuja tässä on vähän pakko kuvien perusteella tuomita ja eipä ole Katan haastattelut ja muut elämänsä suoritukset napannut niin en muuten tyyppiä tunne.

Lyödäänpä lisäksi yksi vosanderi, joka vie jalat alta. Jokaisen haastattelun on pakko katsoa ja vieläpä suomalaista kauneutta tästä mimmistä jos jostakin löytyy! On täällä varmasti monikin sanonut: KIIRA KORPI
 

scholl

Jäsen
Kata ei ole kyllä koskaan säväyttänyt. Vähän sellainen likainen muija. Tulee mieleen heti, että olisi amisjengiä. Eikä ollenkaan seksikäs. Tosin viime vuosina parantunut. Antti Piipon kirjasta välittyy aika positiivinen kuva Katasta. Voisin itsekin kuvitella lähteväni prätkäilemään jonkun lenkin niin, että Kata olisi mukana. Voisi olla ihan piristävää kuulla tarinaa siitä, ettei ole hyväksytty kirjailijaliittoon jne.

Joka tapauksessa mielummin Katan tapaisin kuin Kiira Korven. Korpi on niin vastenmielinen otus, että oksat pois.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.

Tähän on ihan pakko heittää pienoinen kommentti. Pakko tunnustaa, että ulkonäöllisesti en etenkään nuorempana digannut Kataa mutta nykyään hän miellyttää ulkonäöllisestikin silmää enemmän, vai saako tämän kaiken aikaan sen, että itse persoonana hän on äärimmäisen mielenkiintoinen - sellainen johon olisi mielenkiintoista tutustua ja jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, (turha haave koska tokkopa Kata Kärkkäinen edes vilkaisisi minuun jos juttuseurauksi tuppantuisin, tosin kohteliaasti luvan kysyen).

Ja kyllä, mielummin Kata Kärkkäinen kuin (epäilemättä) 90% tämän ketjun naisista.

vlad.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.

On ilmeisesti Mensan jäsen, joten älyäkin pitäisi olla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On ilmeisesti Mensan jäsen, joten älyäkin pitäisi olla.

Hän kyllä ansaitsi Mensan jäsenyyden 2006 mutta luopui siitä 2008, no eipä se luopuminen älykkyyteen kuinkaan vaikuttanut. Muistaakseni saavutti aikoinaan Mensan jäsenyyden hyvinkin helposti tai ylitti rajan varsin selkeästi.

vlad.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minun silmääni miellyttivät eniten USA:n, Bolivian, Ukrainan, Belgian ja Sveitsin tyttöset.
Kiitos linkistä! Mun silmää erityisesti mielytti: Miss Turkki, Miss Suomi, Miss Islanti, Miss Guatemala, Miss Meksiko, Miss Bolivia, Miss Ukraina, Miss Ruotsi, Miss Filippiinit, Miss Indonesia, Miss Ecuador, Miss Curacao, Miss Belgia, Miss Albania, Miss Bolivia, Miss Guam, Miss Israel, Miss Intia, Miss Irlanti, Miss Kolumbia, Miss Kosovo, Miss Nigeria, Miss Ranska, Miss Tansania, Miss Sveitsi, Miss Thaimaa, Miss Sambia, Miss Venäjä, Miss Venezuela ja Miss Vietnam. Mutta oli ne muutkin ihan hyviä. ;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Islanti, USA, Guatemala, Meksiko ja Bolivia, jos ihan ulkonäöllisesti noista kuvista parhaat noukin. Kauniita oli toki muitakin, itse asiassa Suomen typy ei häpeä monenkaan rinnalla. Rinnoista puheen ollen, Nigeria edustaa ko. osastoa ihan hyvin, eikä ole ollenkaan ruma naamastaankaan. Samoin Sambian pimu, hyvä Afrikka. Britti on varsin britti ja kiinalainen aineissa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Ketju kuolee. Ulkonäkö ei siis ole miehille kaikki kaikessa...

Kyllä se on tuo Belladonna, jota oli pakko lähteä tapaamaan ja halaamaan ihan Turcuun asti. Kerrassaan hurmaava ja kuuma nainen. Tosin huomattavasti pienempi kuin mitä olin kuvitellut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jalat alta tai ei, mutta erittäin mielelläni sekä katselen että kuuntelen Subin juontajaa Irinaa. Livenä juttelu kiinnostaisi kovasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Beyoncen musahan on melkoista kakkaa, mutta kun tuli äsken nähtyä neito esiintymässä MTV Music Awardsissa, ei siitä perseenpyörittämisestä vaan voi olla tykkäämättä. Huikee muija, joka ikävä kyllä hengaa jonkun säälittävän räppinepen kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Beyoncen musahan on melkoista kakkaa, mutta kun tuli äsken nähtyä neito esiintymässä MTV Music Awardsissa, ei siitä perseenpyörittämisestä vaan voi olla tykkäämättä. Huikee muija, joka ikävä kyllä hengaa jonkun säälittävän räppinepen kanssa.
Toinen on tää Shakira. Neitien duettovideo nostattaa Mini-Me:n eli Eevilin pahan pikkuveikan ihan joka run.. eiku näkemällä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen on tää Shakira. Neitien duettovideo nostattaa Mini-Me:n eli Eevilin pahan pikkuveikan ihan joka run.. eiku näkemällä.
No näinhän se meneepi. Sitä lanteiden lutkuttelua ja kinnerten kitkuttelua katsoo melkein mielellään. Rahamiähenä vois tilata dueton keikalle omiin kemuihin ja sanois vaan, että hinkatkaa enemmän ku koskaan, pitäkää turpanne kiinni ja pukeutukaa pelkkään IFK-paitaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei nyt varsinaisesti jalat alta, mutta pakko antaa erikoismaininta Helena Lindgrenille joka on taas poseerannut hienoissa kuvissa ja videossa. Täytyy ihmetellä kyseistä 52-vuotiasta naista! On kyllä hehkessä kunnossa ja pieksee kropaltansakin 99% parikymppisistä. Ikä näkyy sensuellisestä olemuksesta, ei rypyistä. Täytyy kyllä ihailla naista suuresti, ei voi mitään.

PS. Linkki vie Iltalehden uutiseen.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Indican Jonsu on omalla listallani ehdottomasti ykkönen. Lumoavan kaunis neito, joka eroaa piristävästi standardien mukaisista kauneusihanteista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täytyy ihmetellä kyseistä 52-vuotiasta naista! On kyllä hehkessä kunnossa ja pieksee kropaltansakin 99% parikymppisistä. Ikä näkyy sensuellisestä olemuksesta, ei rypyistä. Täytyy kyllä ihailla naista suuresti, ei voi mitään.
Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että silikonitissit yli viisikymppisellä naisella näyttää lähinnä surulliselta, ei sensuellilta. Vaikka eipä ne sen puoleen minkään ikäisen tai näköisen naisen ulkonäköä paranna.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että silikonitissit yli viisikymppisellä naisella näyttää lähinnä surulliselta, ei sensuellilta. Vaikka eipä ne sen puoleen minkään ikäisen tai näköisen naisen ulkonäköä paranna.

Se on vähän sama, jos laittaa Ladaan jalopuuratin. Onhan sitä ihan kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä mihinkään parane.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös