Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Romina Lopez ja Westy... Aika inkereitä molemmat, voisi varmaan jopa tulla erektio noiden kanssa peuhatessa..:)
1) Tämä on kuvaketju, jossa on tarkoitus katsella kuvia! Kun tähän ketjuun kirjoitetaan, niin pistetään kuva mukaan!Romina Lopez ja Westy... Aika inkereitä molemmat, voisi varmaan jopa tulla erektio noiden kanssa peuhatessa..:)
Indican Jonsu on omalla listallani ehdottomasti ykkönen. Lumoavan kaunis neito, joka eroaa piristävästi standardien mukaisista kauneusihanteista.
No huh huh. Niin kauan kuin minulla on naama, löytyy tuolle neitoselle paikka missä istua.Laulajaneito Alesha Dixon. Tunnettaneen parhaiten erittäin ärsyttävästä renkutuksesta 'The Boy Does Nothing', jossa on kyllä herkullinen musavideo.
Sorry vaan, Pahis, lärvillesi löytyy käyttöä vasta kun meikäläisen naama on loppuun istuttu. Ja ettei vallan sivuraiteille mennä itse asiasta, niin tulipa nähtyä kotimaisen laulajavosun, Chisun, tuore musavideo 'Baden-Baden'. Ei biisistä sen enempää tässä ketjussa, mutta kyllä Chisukin näyttäisi olevan aika kisu, kun esittelee parhaita puoliaan vanhassa sporassa pyöriessään. Linkit jäävät nyt linkittämättä, koska eihän Chisu sentäs Aleshalle pärjää.No huh huh. Niin kauan kuin minulla on naama, löytyy tuolle neitoselle paikka missä istua.
Chisun, tuore musavideo 'Baden-Baden'. Ei biisistä sen enempää tässä ketjussa, mutta kyllä Chisukin näyttäisi olevan aika kisu, kun esittelee parhaita puoliaan vanhassa sporassa pyöriessään. Linkit jäävät nyt linkittämättä, koska eihän Chisu sentäs Aleshalle pärjää.
Pre-depression Mischa Barton.
TweetyLeaf antoi paljon materiaalia, ja pitää kyllä miettiä miten eri mieltä voi olla. Ainoastaan Neve nyt on luonnollisesti kiehtova tapaus, mutta muuten kyllä käsittämättömiä valintoja. Drew Barrymore, oikeesti? Tuli toteen, että naismakuja on yhtä paljon kuin miehiä. Silti, ryhdistäydy saatana.
Pfeifferin tyylitajuisesta seksikkyydestä olisi varmasti jääty kauas.
30 Rockissa vieraileva Salma Hayek hehkuu mukavasti punaisissaan. Jotkut asiat ne vaan paranee "vanhetessaan".