No jo on sulle maut annettu...
.... Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.
Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.
Itse törmäsin Kataan joskus kun hän oli tarjoilijana keravalla tai saviolla sijainneessa jossain ihme huvipuistosysteemissä. Totesin hänet välittömästi aivan taviksen näköiseksi joita menee about 13 tusinaan. Veikkaanpa, että vuosi oli jotain 1993. Minä vuonna ne playboy kuvat oli?
Eikö ne olleet joskus 1985-86 tai niillä nurkilla? Itsehän olen kirjoittaja Van Halenin kanssa samaa mieltä Katan statuksesta suomalaisella kissakartalla. Legenda, edelleenkin.
No, omapahan on ongelmanne. Oma puolisoni on muuten Kataa 100 kertaa sexympi, mutta toisaalta itselläni on tässä suhteessa käynytkin keskivertokansalaista reilusti parempi säkä, varsinkin jos ottaa huomioon oman lärvin. Toisaalta luulen, että Kataa hotimpia vaimoja löytyy joka toiselta jatkoaikalaiselta, puhumattakaan jatkoajan kuumista naiskirjoittajista!
Kuulehan nyt Old Ray...jos yleensäkin nimimerkkisi mukaan vanha olet. Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.
Kata Kärkkäinen on toden totta eräs maamme upeimmista kisuista. Tosin tän neitosen pitäisi olla jo ihan käsite meille kaikille. Nuoremmat kirjoittajat tosin eivät muista näitä legendoja.
Joka tapauksessa mielummin Katan tapaisin kuin Kiira Korven. Korpi on niin vastenmielinen otus, että oksat pois.
Kata oli aikoinaan ylivoimaisesti kuumin kotimainen misu. Pääsi jopa poseeramaan Playboyhin ja tätä kuolasivat kaikki suomalaiset miehet. Nykyisin tämä ikikissa on ryhdistäytynyt myös kulttuurillisella saralla melko mallikkaasti eli älyäkin löytyy.
On ilmeisesti Mensan jäsen, joten älyäkin pitäisi olla.
Kiitos linkistä! Mun silmää erityisesti mielytti: Miss Turkki, Miss Suomi, Miss Islanti, Miss Guatemala, Miss Meksiko, Miss Bolivia, Miss Ukraina, Miss Ruotsi, Miss Filippiinit, Miss Indonesia, Miss Ecuador, Miss Curacao, Miss Belgia, Miss Albania, Miss Bolivia, Miss Guam, Miss Israel, Miss Intia, Miss Irlanti, Miss Kolumbia, Miss Kosovo, Miss Nigeria, Miss Ranska, Miss Tansania, Miss Sveitsi, Miss Thaimaa, Miss Sambia, Miss Venäjä, Miss Venezuela ja Miss Vietnam. Mutta oli ne muutkin ihan hyviä. ;)Minun silmääni miellyttivät eniten USA:n, Bolivian, Ukrainan, Belgian ja Sveitsin tyttöset.
Toinen on tää Shakira. Neitien duettovideo nostattaa Mini-Me:n eli Eevilin pahan pikkuveikan ihan joka run.. eiku näkemällä.Beyoncen musahan on melkoista kakkaa, mutta kun tuli äsken nähtyä neito esiintymässä MTV Music Awardsissa, ei siitä perseenpyörittämisestä vaan voi olla tykkäämättä. Huikee muija, joka ikävä kyllä hengaa jonkun säälittävän räppinepen kanssa.
No näinhän se meneepi. Sitä lanteiden lutkuttelua ja kinnerten kitkuttelua katsoo melkein mielellään. Rahamiähenä vois tilata dueton keikalle omiin kemuihin ja sanois vaan, että hinkatkaa enemmän ku koskaan, pitäkää turpanne kiinni ja pukeutukaa pelkkään IFK-paitaan.Toinen on tää Shakira. Neitien duettovideo nostattaa Mini-Me:n eli Eevilin pahan pikkuveikan ihan joka run.. eiku näkemällä.
Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että silikonitissit yli viisikymppisellä naisella näyttää lähinnä surulliselta, ei sensuellilta. Vaikka eipä ne sen puoleen minkään ikäisen tai näköisen naisen ulkonäköä paranna.Täytyy ihmetellä kyseistä 52-vuotiasta naista! On kyllä hehkessä kunnossa ja pieksee kropaltansakin 99% parikymppisistä. Ikä näkyy sensuellisestä olemuksesta, ei rypyistä. Täytyy kyllä ihailla naista suuresti, ei voi mitään.
Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että silikonitissit yli viisikymppisellä naisella näyttää lähinnä surulliselta, ei sensuellilta. Vaikka eipä ne sen puoleen minkään ikäisen tai näköisen naisen ulkonäköä paranna.