Voin vahvistaa tämän Ninan missivuoden jälkeiseltä ajalta. Cotton clubilla hitaita tanssiessa "puskurit", jotka hammerin rintakehää vasten olivat, herättivät teinipojassa kunnioitusta ja vähän muutakin.
Siis mitä.
Ensinnäkin Jatkoajassa on Maisa Torppaa pannut jäsen (!) ja lisäksi Nina Aution kanssa hitaita tanssinut. Mitä seuraavaksi? Nimimerkillä ididittoo S. Niinistö tulee kertomaan siitä, kun Tanjan kanssa.
Joskus jos palstalle moinen nimimerkki ilmaantuu, palaan tänne raportoimaan lainaamani viestin. Ja laitan toki sut ignoreen.
Minä lähetän myös yyveen ja tykkään.
Saatan vaihtaa nimimerkkini kyseiseksi, miettikääpä sitä, veljet.
Mutta silloin mun ei enää kannatakaan raportoida, kun kyseessä ei ole sääntörikkomus, kun olet henkilöllisyyden itse paljastanut...
Ignoreen saatat silti päätyä.
Mun miälestä tolla on sellanen kaappihullun palo silmissä. Treffit menis alkuun ihan lepposasti ja rauhallisesti kunnes se ujuttais tyrmäystippoja sun mehuun. Kun heräät niin löydät ittes köytettynä johonkin rituaalialttariin, Rosa valuttaa tulikuumaa steariinia sun kiveksille ja nyppii munankarvoja pinseteillä. Se on pukeutunu semmoseen kaapuun ja manaa jotain loitsuja kielellä jota et ymmärrä.
Se on Ylellä hommissa niin kokeile jostain vegekahviloista tai hippien mielenosotuksista.Mistäs tän mirrin löytää?
Siis mitä.
Ensinnäkin Jatkoajassa on Maisa Torppaa pannut jäsen (!) ja lisäksi Nina Aution kanssa hitaita tanssinut. Mitä seuraavaksi? Nimimerkillä ididittoo S. Niinistö tulee kertomaan siitä, kun Tanjan kanssa.
Siinä upea daami varustettuna melko hyvän kokoisilla kannuilla :)Mä olen tanssinut Helena Ahti-Halbergin kanssa...
Ei ne nännit ole vaan jotkut sauman päät tms. Ei kyllä ihan onnistunut jakku kun siihen tuollaiset ulokkeen jäänyt.Ei toi ny muuten mitenkään ihmeellinen oo, mutta uutisissa paraikaa ainakin näyttäs kun Pasasen Piitulla näpsöttimet nöpsöttäis oikein terhakkaasti.
Miks piti tuhota toisen illuusiot...!? Onko ny hyvä miäli...?Ei ne nännit ole vaan jotkut sauman päät tms. Ei kyllä ihan onnistunut jakku kun siihen tuollaiset ulokkeen jäänyt.
Miks piti tuhota toisen illuusiot...!?
No olen tunnettu siitä että lauon totuuksia kun en tajua että se voi tuntua toisista kurjalta. Täytyy kyllä sanoa että tämä keissi ei vaikuta mielialaani erityisesti mutta ei muutenkaan juuri nyt ole hyvä mieli... Eli ei tuo "paljastus" nyt mieltä parantanut. Tilanne oli minun silmään niin selvä että... No tulipahan sanottua. Sorry...Miks piti tuhota toisen illuusiot...!? Onko ny hyvä miäli...?
Ei toi ny muuten mitenkään ihmeellinen oo, mutta uutisissa paraikaa ainakin näyttäs kun Pasasen Piitulla näpsöttimet nöpsöttäis oikein terhakkaasti. Oikein tekis miäli tarttua kuvaruudun läpi kiinni hakee taajuudet paikalleen! Haloo, haloo, kuuleeko Jerevan, täälä Tampere!
Anne Hathaway 2+10 min vastustajan mailasta kiinnipitäminen
Saisi ottaa koska vaan mun mailasta kiinni, ilman rangaistusta. Tai no voisin rangaistakin toki jos hän niin haluaisi.
Madeleine Stowe on myös yksi kenelle mielellään tuomitsisi pienen käytöskympin. Toki Maddella alkaa olla ikää mutta tuossa 2000-luvun alkupuolella ykköskorin kamaa.
Rosamund Pike on myös sellainen joka saa pientä innostusta täällä.
Annelle soisin pikkurikkeet, mutta Kate Beckinsale saisi vaikka polttaa koko sääntökirjan. Saattaisin kyllä sen jälkeen syyllistyä itsekin keihästykseen.
Rosamunda sai kieltämättä Bond-tyttönä aikaan kummallisia tuntemuksia nuoressa DTremensissä.
Ei anneta ensivaikutelmien haitata. Kaikki me ollaan samoja ihmisiä!Vaikka toveri Sämppäri vaikuttaa hyvin erilaiselta kuin minä niin naismaku tuntuu olevan kuitenkin kohdallaan.
Sama. Marjossa on sitä jotain. Lyhyttukkanen petite mature. Aiii prrrrrkele.Jonninmoinen hehku multa tonne Ylen uutisiin ja siis ei niin nuoriin, siis Marjo Rein. Nam.