Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 360 110
  • 5 434

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin eilen Ellipsin eli Haloo Helsingistä tutun Ellin keikalla. Aina olen häntä fanittanut mutta nyt kun ekaa kertaa näki livenä, niin huhhuh. Uskomaton lavakarisma ja esiintyjänä ihan huippu. Cool-sanan kohdalla sanakirjassa on Ellin kuva. Vei totaalisesti jalat alta!

Elli on hyvä laulaja ja hyvä esiintyjä, siitä ei kahta sanaa. Mutta en tiedä, onko hän varsinaisesti cool. Tämä nyt on pilkunnussimista, mutta minusta cool ihminen on karismaattisuutensa lisäksi vähän sellainen kaukainen, arvoituksellinen ja vaikeasti lähestyttävä, ehkä myös hieman vähäeleinen.

Elli on yhtä cool kuin Mike Monroe. Vähän liian räiskyvä ollakseen cool. Nehän ovat ihan samannäköisiäkin. Mutta toki tässä voi olla kyse siitäkin, miten itse kukin sanan cool mieltää.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Elli on hyvä laulaja ja hyvä esiintyjä, siitä ei kahta sanaa. Mutta en tiedä, onko hän varsinaisesti cool. Tämä nyt on pilkunnussimista, mutta minusta cool ihminen on karismaattisuutensa lisäksi vähän sellainen kaukainen, arvoituksellinen ja vaikeasti lähestyttävä, ehkä myös hieman vähäeleinen.

Elli on yhtä cool kuin Mike Monroe. Vähän liian räiskyvä ollakseen cool. Nehän ovat ihan samannäköisiäkin. Mutta toki tässä voi olla kyse siitäkin, miten itse kukin sanan cool mieltää.
Kyllähän Elli on mielestäni tarpeeksi mystinen ollakseen cool. Ei paljon itsestään ole avannut julkisuuteen eikä oo pyöriny missään TV-ohjelmissa. Hänen oikea nimikin on pysynyt salassa tai "salassa" viime vuoteen asti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistaako joku, että oliko juuri Nina Autio, joka tähditti yhtä vanhaa S- tai K-kaupan pitkähköä joulumainosta (silloisessa MTV3:ssa? Tonttulakki päässä ja niukahko asu yllänsä? Mainoksen lopussa heitti lentopusun.

Khyyyyllä mä vähän samaa muistelen! Oli siinä pienellä miehenalulla ihmeteltävää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän Elli on mielestäni tarpeeksi mystinen ollakseen cool. Ei paljon itsestään ole avannut julkisuuteen eikä oo pyöriny missään TV-ohjelmissa. Hänen oikea nimikin on pysynyt salassa tai "salassa" viime vuoteen asti.

No tässä on sitten kyse siitä, että sinun mielestäsi sana cool tarkoittaa ehkä eri asioita kuin minun mielestäni.

Ellin oikea nimi on ollut kyllä tiedossa jo vuosia, vaikkei sitä ole mediassa ennen viime vuotta kerrottukaan. Tämäkään ei liene niinkään salaperäisyyttä, vaan sitä, että tunnetut nuoret naiset eivät aina halua hulluja kotiovelleen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ylen Rosa Kettumäki on hurmaava.

linkki: Naisen IG-tili

Nyt kyllä kävi niin, että Slenkon varastomiesten kaffeporukassa ei Rosa herättänyt innostusta lainkaan. Sori siitä.

Palaan vielä muistoihin eli tietysti Nina Autioon, hän näytti teeveessä sekä lehdissä ihanalta ja upealta yhtäaikaa.
Muistan vieläkin missikisat (!!!) joihin osallistui: hän kuulosti fiksuimmalta porukasta. Tanja ex-kansanedustaja muuten voitti.

En olisi pystynyt häntä tanssiin pyytämään, jalat eivät olisi kantaneet.
Toisaalta en ollut nuorempanakaan mikään parkettien skalpelli.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ylen Rosa Kettumäki on hurmaava.

linkki: Naisen IG-tili
Mun miälestä tolla on sellanen kaappihullun palo silmissä. Treffit menis alkuun ihan lepposasti ja rauhallisesti kunnes se ujuttais tyrmäystippoja sun mehuun. Kun heräät niin löydät ittes köytettynä johonkin rituaalialttariin, Rosa valuttaa tulikuumaa steariinia sun kiveksille ja nyppii munankarvoja pinseteillä. Se on pukeutunu semmoseen kaapuun ja manaa jotain loitsuja kielellä jota et ymmärrä.
 
Muistaakseni Nina Autio oli missiks aika povekas eikä mikään laiha luikku ja naamastaan kaunis kun mikä. Noh, makuasioitahan nämä.
Voin vahvistaa tämän Ninan missivuoden jälkeiseltä ajalta. Cotton clubilla hitaita tanssiessa "puskurit", jotka hammerin rintakehää vasten olivat, herättivät teinipojassa kunnioitusta ja vähän muutakin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mun miälestä tolla on sellanen kaappihullun palo silmissä. Treffit menis alkuun ihan lepposasti ja rauhallisesti kunnes se ujuttais tyrmäystippoja sun mehuun. Kun heräät niin löydät ittes köytettynä johonkin rituaalialttariin, Rosa valuttaa tulikuumaa steariinia sun kiveksille ja nyppii munankarvoja pinseteillä. Se on pukeutunu semmoseen kaapuun ja manaa jotain loitsuja kielellä jota et ymmärrä.

Ja tämä kuvailemasi tapahtumasarja olisi huono, koska...? :P
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Anne Hathaway 2+10 min vastustajan mailasta kiinnipitäminen
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voin vahvistaa tämän Ninan missivuoden jälkeiseltä ajalta. Cotton clubilla hitaita tanssiessa "puskurit", jotka hammerin rintakehää vasten olivat, herättivät teinipojassa kunnioitusta ja vähän muutakin.

Siis mitä.

Ensinnäkin Jatkoajassa on Maisa Torppaa pannut jäsen (!) ja lisäksi Nina Aution kanssa hitaita tanssinut. Mitä seuraavaksi? Nimimerkillä ididittoo S. Niinistö tulee kertomaan siitä, kun Tanjan kanssa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siis mitä.

Ensinnäkin Jatkoajassa on Maisa Torppaa pannut jäsen (!) ja lisäksi Nina Aution kanssa hitaita tanssinut. Mitä seuraavaksi? Nimimerkillä ididittoo S. Niinistö tulee kertomaan siitä, kun Tanjan kanssa.

Joskus jos palstalle moinen nimimerkki ilmaantuu, palaan tänne raportoimaan lainaamani viestin. Ja laitan toki sut ignoreen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta silloin mun ei enää kannatakaan raportoida, kun kyseessä ei ole sääntörikkomus, kun olet henkilöllisyyden itse paljastanut...

Ignoreen saatat silti päätyä.

Mä oon ignoroinut sut jo kymmenesti, vähintään, sinutkin. Veliseni. Ahaa! Vihjaanko nyt, että olet veljeni? Onko minulla veljeä? Modet asiaa selvittävät.

Tykkään, raportoin, ignoroin, yyveitsen, lähetän sähköpostia FASlapselle.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun miälestä tolla on sellanen kaappihullun palo silmissä. Treffit menis alkuun ihan lepposasti ja rauhallisesti kunnes se ujuttais tyrmäystippoja sun mehuun. Kun heräät niin löydät ittes köytettynä johonkin rituaalialttariin, Rosa valuttaa tulikuumaa steariinia sun kiveksille ja nyppii munankarvoja pinseteillä. Se on pukeutunu semmoseen kaapuun ja manaa jotain loitsuja kielellä jota et ymmärrä.


Mistäs tän mirrin löytää? Haluan päästä tonne rituaalialttarille. Vaikkei ihan kuvankaunis kimuli ollutkaan, niin aivan helvetin hyvännäkönen silti meikäläisen standardeilla. Kroppa näyttää hyvältä, mutta kasvoissa vähän jokin tökkii.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Siis mitä.

Ensinnäkin Jatkoajassa on Maisa Torppaa pannut jäsen (!) ja lisäksi Nina Aution kanssa hitaita tanssinut. Mitä seuraavaksi? Nimimerkillä ididittoo S. Niinistö tulee kertomaan siitä, kun Tanjan kanssa.

Mä olen tanssinut Helena Ahti-Halbergin kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei toi ny muuten mitenkään ihmeellinen oo, mutta uutisissa paraikaa ainakin näyttäs kun Pasasen Piitulla näpsöttimet nöpsöttäis oikein terhakkaasti. Oikein tekis miäli tarttua kuvaruudun läpi kiinni hakee taajuudet paikalleen! Haloo, haloo, kuuleeko Jerevan, täälä Tampere!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei toi ny muuten mitenkään ihmeellinen oo, mutta uutisissa paraikaa ainakin näyttäs kun Pasasen Piitulla näpsöttimet nöpsöttäis oikein terhakkaasti.
Ei ne nännit ole vaan jotkut sauman päät tms. Ei kyllä ihan onnistunut jakku kun siihen tuollaiset ulokkeen jäänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös