Mainos

Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

• 3 415 939
  • 5 485

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ivy Doomkitty

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ivy Doomkitty

Ai stana, nyt on kyllä kätzi mun makuun. Voisin ottaa tosta kyllä kesäkissan mutta sillä ehdolla pukeutuu ihan niinku muutkin sluttikset, eli kireisiin persehousuihin ja tissitoppeihin/paitoihin ja jättää noi helevetin cosplay skeidat japseille ja muille friikeille.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei mene muodokkaampien tyttöjen kategoriaan, mutta toi Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ylipäätään jalkaa alta vie raidalliset asusteet kun niissä muodot korostuu aivan äläsdeemäisesti. Pitkät raidalliset sukat... mmmm... Ei vedä vertoja mitkään tyhmät pitsihepeneet tällaisille toteutuksille. Housuissa pystyraidat... aijaijai... kun ne raidat kaareutuu siinä muotojen mukana ja ohjaa silmän väkisin ytimeen. Loppujen lopuksi sama kuka näihin kutimiin tungettais.. Tai olisi kiva jos se olis kiva ja söpö ja fiksu.
Jätkä on ihan selvästi vanha venkula! Prison bitchit vaan vilkkuu silmissä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei mene muodokkaampien tyttöjen kategoriaan, mutta toi Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.

Välillä meni A-Studiossa kysymysasettelunsa minua ärsyttävään painotukseen, mutta kestin kyllä koska hän ei ole tyhmä ja käyttää reilusti korkokenkiä. Hän on myös rodullisesti positiivisesti painotettu eli romaniverinen, eikös olekin jännää.

Olen muuten aikoinani tehnyt kai elämäni suurimman virheen aikalailla saman verenperintöisen fiksun naisen hylätessäni.
Minua naurettavan vähän vanhempi nainen kosi ja pakenin.

Tyhmä olen ollut monesti mutta tämä näin ikämiehenä analysoiden oli se suurin.

Ja jotkut romaniverenperintöiset ovat todella kasvaneet suomalaiseen yhteiskuntaan. Tietysti mikäli esi-isä on tullut maahamme ruotsalaisen sotajoukon mukana 1700-luvulla tai 1800-luvun alussa, niin onhan siinä sukupolvia siinnyt, myös jossain välissä roturajoja joku ylittänyt eli jossain suvuissa geenipoolista löytyy selkeä miksaus valtaväestöön.
Oli muuten ruskeasilmäinen nainen hän, välillä hyvin tunteellinenkin kyllä.
Minä olen ollut aina viehättynyt ruskeasilmäisiin naisiin, en tajua miksi.
Olisiko siinä kuitenkin jokin atavistinen halutarve miksata sukuun eli jälkeläisiin uutta verenperintöä?
No, minä olen pelini munannut, c'est la vie.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hän on myös rodullisesti positiivisesti painotettu eli romaniverinen, eikös olekin jännää.
Älä saatana, ettes puijaa? Kyllä tämä vanhaa natsia järkyttää nyt tosissan! Donnerwetter! Saatana, jos tästä viestistäni kiirii sana Braunes Hausiin, niin lähtee jäsenkirja ja uus duuni löytyy leirikeskukselta.
Minä olen ollut aina viehättynyt ruskeasilmäisiin naisiin, en tajua miksi.
Olisiko siinä kuitenkin jokin atavistinen halutarve miksata sukuun eli jälkeläisiin uutta verenperintöä?
Himmel! Wenn Sie Blut mischen, erzeugen Sie unreines Blut!

Kyä mää pansin silti...

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.
No tuota on Hymy-lehden mukaan 53-vuotias. En varsinaisesti stalkannut, kirjoitin googleen "susanne päivärinta ikä" ja sain vastauksen ekaan tulokseen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tuota on Hymy-lehden mukaan 53-vuotias. En varsinaisesti stalkannut, kirjoitin googleen "susanne päivärinta ikä" ja sain vastauksen ekaan tulokseen.
Ei tullu osumia iästä mulle sillon kun stalkkasin. Kai internetsi rajottaa meirän pervojen hakutuloksia.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä saatana, ettes puijaa? Kyllä tämä vanhaa natsia järkyttää nyt tosissan! Donnerwetter! Saatana, jos tästä viestistäni kiirii sana Braunes Hausiin, niin lähtee jäsenkirja ja uus duuni löytyy leirikeskukselta.

Himmel! Wenn Sie Blut mischen, erzeugen Sie unreines Blut!

Kyä mää pansin silti...

Jees sitten vaan puhelua Oberstdorfiin, mutta älä mankeloi kravatti kaulassa sitten mitään samalla.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Brittiläinen tv-juontaja Rachel Riley. Olin katsellu Youtubesta Jimmy Carrin esityksiä joten se rupesi sitten tarjomaan brittiläisestä tv-visailuohejlmasta "Countdown" jota Carr isännöi ja jossa Riley on mukana. Kaunis, fiksu ja huumorintajuinen nainen. Sitten kun noi Countdown ohjelman klipit on ollu ihan hauskoja niin niitä on tullu aika paljon tuijoteltua.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Brittiläinen tv-juontaja Rachel Riley. Olin katsellu Youtubesta Jimmy Carrin esityksiä joten se rupesi sitten tarjomaan brittiläisestä tv-visailuohejlmasta "Countdown" jota Carr isännöi ja jossa Riley on mukana. Kaunis, fiksu ja huumorintajuinen nainen. Sitten kun noi Countdown ohjelman klipit on ollu ihan hauskoja niin niitä on tullu aika paljon tuijoteltua.
Rachel on tosiaan yksi parhaista.

Ja turhana tarkennuksena, Jimmy Carr ei juonna Countdownia, vaan 8 Out of 10 Cats Does Countdownia. Countdown on vuosikymmeniä BBC:llä pyörinyt visailu, 8 Out of 10 Cats Carrin juontama komediavisa ja 8 Out of 10 Cats Does Countdown näiden kahden ristisiitos, joka alkoi yksittäisestä spesiaalijaksosta ja kun katsojat tykkäsivät, paisui jatkuvaksi sarjaksi.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jimmy Carr tosiaan jossain standup -setissään kertoi, että ihmiset kovasti kyselevät millaista on työskennellä kuuman Rachel Rileyn kanssa? Jimmy siihen totesi, että kyllä työkaveristakin pitäisi voida sanoa, jos se on hyvän näköinen, vaikka tämä onkin yleensä työyhteisöissä tabu.

Ja ilmaisi itseään seuraavasti.

I would ride her like a stolen bike.

Ja seuraava taisi olla.

I would crawl on broken glass to suck the cock of the last man that fucked her.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy