Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 478
  • 5 433

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olen löytänyt Spice Girlsin uudelleen. Edellisistä kuuntelukerroista on muutamia hajakokeiluja lukuunottamatta ehtinyt vierähtää n. 20 vuotta. Oli aika saatanan kova fani joskus vuosina 1996-98, kunnes Geri otti ja jätti bändin Helsingin keikan jälkeen toukokuussa 1998. Se mursi nuoren pojan aika pahasti ja nyt kun olen noita ysärimuisteloita fiilistellyt, muistan hyvin miksi.

Geri aiheutti kouluikänsä saavuttaneessa vegessä ihmeellistä värinää. Libido heräsi henkiin tuota Venusta katsellessa ja kuunnellessa. Voi saatana, se oli hienoa; upeat muodot, kreisi olemus ja hunajainen, seksiä tihkuva ääni. Nyt, kun olen noita vanhoja pätkiä katsellut uudelleen, huomaan, että aika vähän on muuttunut. En pysty katsomaan Spice Girlsin (lue: Gerin) edesottamuksia vuoden 1997 Brit Awardseista ilman, että pulssini kiihtyy vähintään 50% leposykkeestä.

En linkkaa. Googlettakaa. Girl Power!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen löytänyt Spice Girlsin uudelleen. Edellisistä kuuntelukerroista on muutamia hajakokeiluja lukuunottamatta ehtinyt vierähtää n. 20 vuotta. Oli aika saatanan kova fani joskus vuosina 1996-98, kunnes Geri otti ja jätti bändin Helsingin keikan jälkeen toukokuussa 1998. Se mursi nuoren pojan aika pahasti ja nyt kun olen noita ysärimuisteloita fiilistellyt, muistan hyvin miksi.

Geri aiheutti kouluikänsä saavuttaneessa vegessä ihmeellistä värinää. Libido heräsi henkiin tuota Venusta katsellessa ja kuunnellessa. Voi saatana, se oli hienoa; upeat muodot, kreisi olemus ja hunajainen, seksiä tihkuva ääni. Nyt, kun olen noita vanhoja pätkiä katsellut uudelleen, huomaan, että aika vähän on muuttunut. En pysty katsomaan Spice Girlsin (lue: Gerin) edesottamuksia vuoden 1997 Brit Awardseista ilman, että pulssini kiihtyy vähintään 50% leposykkeestä.

En linkkaa. Googlettakaa. Girl Power!

Spaissarit ovat varmaan monelle niitä rakkaita nuoruusmuisteloita. Kyllähän se iski kuin sadan tonnin leka. Piristi inttiaikoja kovasti, ja kävin ihan pariinkin kertaan katsomassa livenä. Cool Britannia-ilmiö oli niin vahva, että Spaissareistakin uskalsi julkisesti tykätä. Olisin kyllä tykännyt muutenkin. Eihän sille voinut mitään, oli ihan liian houkuttelevaa.

Meitsin suosikki oli Mel C. Varmaan se vähiten kuolattu, mutta se osasi laulaa (ihan kuin sillä olisi ollut väliä). Ja olen ihan helvetin heikkona tuollaisiin sporttisiin verkkarityttöihin. Mel C määritteli jollain tavalla pysyvästi naisihannettani. Ja minusta Mel C oli silloin kaunis ja on sitä vieläkin. Näen hänessä vieläkin jotain samaa kuin silloin 20 vuotta sitten. Ottaisin vieläkin heti. Myös sen naisen katseessa on jotain niin jäätävää, siitä menee vieläkin polvet velliksi.

Jos Spaissarit tekevät paluukeikan, olen kyllä siellä. Olihan se musiikkikin aika hyvää. Onhan Spaissareilla noin kymmenkertaisesti hyviä biisejä nykyisiin pintapoppareihin verrattuna.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

redpecka

Jäsen
The Boys sarjan Starlight eli näyttelijä Elin Moriarty, vähän kliseinen amerikkalainen blondi naapurintyttö mutta on aivan ihana.



Joo en tämmöistä ole tietänyt. Onhan hän söpö. Vähän tulee vaan semmoinen symmetrinen androidi mieleen, se semmone joka on mallinnettu keskiarvosöpöysihanteista. Virheetön.. No pari luomea kaulaan laitettu.

Tuo golffarimisukka sitten tuossa yllä: vähän pelottavan maskuliininen. Mutta jos se cädinä siinä pörräisi eikä puhuisi playboytyttömäisellä äänellään niin ehkä se sit menis.

En kyllä tykkää tästä viestistäni yhtään, tuntuu hölmöltä arvostella näitä. En tiedä miksi tämän tein ja jätän vielä eetteriin. Nyt keksinkin! editoin noi spolerihommien alle!
 

redpecka

Jäsen
Yritän tässä keksiä jotain omaan makuuni sexyä ja ihastuttavaa naista, jotta saan itsenikin altistettua samalle viivalle kuin nämä joiden kohteita kommentoin.. Ootas.

Joo, ainakin tykkään siitä taulusta, jossa on se nahkarotsinen punavalkoraidallisessa mekossa viilettävä nainen..

Auttakeepa, en löydä Googlesta sitä. Ainoastaan kuvahaulla tulee vain jotain tiskirättejä vastaan kun laitoin koodeja: nahkatakki, punaraidallinen mekko, taulu, taide, nainen...

Sitten tykkään vähän niistä klassisista Hitchcock-tytöistä.

Sitten naisia, joiden kanssa haluaisin pyöriä vaikka nurmella tai pulkkarinnettä alas olisi sellaiset seksikkäät bettemilderit ja riittahavukaiset. Niitten kanssa ei tulisi mustelmia kun tiukasti vain kietoutuisi sylikkäin.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Vera Farmiga on kyllä persoonallisen näköinen ja upea nainen, aina tykännyt. Erin Moriarty on aika hot loistavassa tv-sarjassa The Boys. Topless kuvia naisesta löytyy Googlesta Driven-leffan muodossa.

Brie Larson on aina ollut meikälle lähinnä tavallinen meh ja naisesta on vaikea löytää oikein seksikästä kuvaa. Jostain syystä leffassa Captain Marvel nainen oli todella seksikäs ja upea. Itse leffa on aika perseestä, mutta ilmeisesti se, että Brie on siinä niin itsevarma ja hyvä roolissaan sai minut vakuuttuneeksi. Ei mikään "jalat alta", mutta aika upea tuossa leffassa. Ehkä se persoonallisuus toimii tässäkin naisessa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä nuoruuskuva, mutta on aika herkku vieläkin:

Aah.., Makepeace. Oli tosiaan aika herkku joskus silloin kasarilla ja sarjakin oli tuolloin kovasti nuoren Reverentin mieleen. Olipa ylläri, kun tsekkasin, että Taisteluparia ei tehty kuin kolme kautta ja Dempsey ja Makepeace ovat oikeassa elämässäkin edelleen naimisissa. Hieno sarja (joka nyt katsottuna vois olla melko spedeilyä) ja ei nyt ihan mikään jalat alta-nainen, mutta kaunis kuitenkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ivy Doomkitty



 

redpecka

Jäsen
Ivy Doomkitty



Nyt on kyllä tuomiopäivän kissanpentu! Jo ennenkuin nimen näin niin ajattelin, että eikö tämä ketju koske ihmisiä eikä kissoja.

Nooh, vaikka tuo vähän ehkä nukke onkin niin kai näitäkin tarvitaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ivy Doomkitty



Ai stana, nyt on kyllä kätzi mun makuun. Voisin ottaa tosta kyllä kesäkissan mutta sillä ehdolla pukeutuu ihan niinku muutkin sluttikset, eli kireisiin persehousuihin ja tissitoppeihin/paitoihin ja jättää noi helevetin cosplay skeidat japseille ja muille friikeille.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei mene muodokkaampien tyttöjen kategoriaan, mutta toi Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

redpecka

Jäsen
Eli tämäntyyppistä objektia hain aiemmin. En vain tiedä teoksen nimeä enkä tekijää, mutta kuva puhukoon puolestaan.

Ylipäätään jalkaa alta vie raidalliset asusteet kun niissä muodot korostuu aivan äläsdeemäisesti. Pitkät raidalliset sukat... mmmm... Ei vedä vertoja mitkään tyhmät pitsihepeneet tällaisille toteutuksille. Housuissa pystyraidat... aijaijai... kun ne raidat kaareutuu siinä muotojen mukana ja ohjaa silmän väkisin ytimeen. Loppujen lopuksi sama kuka näihin kutimiin tungettais.. Tai olisi kiva jos se olis kiva ja söpö ja fiksu.
 

Liitteet

  • sexy-nainen.PNG
    sexy-nainen.PNG
    352,7 KB · kertaa luettu: 484
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ylipäätään jalkaa alta vie raidalliset asusteet kun niissä muodot korostuu aivan äläsdeemäisesti. Pitkät raidalliset sukat... mmmm... Ei vedä vertoja mitkään tyhmät pitsihepeneet tällaisille toteutuksille. Housuissa pystyraidat... aijaijai... kun ne raidat kaareutuu siinä muotojen mukana ja ohjaa silmän väkisin ytimeen. Loppujen lopuksi sama kuka näihin kutimiin tungettais.. Tai olisi kiva jos se olis kiva ja söpö ja fiksu.
Jätkä on ihan selvästi vanha venkula! Prison bitchit vaan vilkkuu silmissä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei mene muodokkaampien tyttöjen kategoriaan, mutta toi Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.

Välillä meni A-Studiossa kysymysasettelunsa minua ärsyttävään painotukseen, mutta kestin kyllä koska hän ei ole tyhmä ja käyttää reilusti korkokenkiä. Hän on myös rodullisesti positiivisesti painotettu eli romaniverinen, eikös olekin jännää.

Olen muuten aikoinani tehnyt kai elämäni suurimman virheen aikalailla saman verenperintöisen fiksun naisen hylätessäni.
Minua naurettavan vähän vanhempi nainen kosi ja pakenin.

Tyhmä olen ollut monesti mutta tämä näin ikämiehenä analysoiden oli se suurin.

Ja jotkut romaniverenperintöiset ovat todella kasvaneet suomalaiseen yhteiskuntaan. Tietysti mikäli esi-isä on tullut maahamme ruotsalaisen sotajoukon mukana 1700-luvulla tai 1800-luvun alussa, niin onhan siinä sukupolvia siinnyt, myös jossain välissä roturajoja joku ylittänyt eli jossain suvuissa geenipoolista löytyy selkeä miksaus valtaväestöön.
Oli muuten ruskeasilmäinen nainen hän, välillä hyvin tunteellinenkin kyllä.
Minä olen ollut aina viehättynyt ruskeasilmäisiin naisiin, en tajua miksi.
Olisiko siinä kuitenkin jokin atavistinen halutarve miksata sukuun eli jälkeläisiin uutta verenperintöä?
No, minä olen pelini munannut, c'est la vie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös