The Boys sarjan Starlight eli näyttelijä Erin Moriarty, vähän kliseinen amerikkalainen blondi naapurintyttö mutta on aivan ihana.
Viimeksi muokattu:
Olen löytänyt Spice Girlsin uudelleen. Edellisistä kuuntelukerroista on muutamia hajakokeiluja lukuunottamatta ehtinyt vierähtää n. 20 vuotta. Oli aika saatanan kova fani joskus vuosina 1996-98, kunnes Geri otti ja jätti bändin Helsingin keikan jälkeen toukokuussa 1998. Se mursi nuoren pojan aika pahasti ja nyt kun olen noita ysärimuisteloita fiilistellyt, muistan hyvin miksi.
Geri aiheutti kouluikänsä saavuttaneessa vegessä ihmeellistä värinää. Libido heräsi henkiin tuota Venusta katsellessa ja kuunnellessa. Voi saatana, se oli hienoa; upeat muodot, kreisi olemus ja hunajainen, seksiä tihkuva ääni. Nyt, kun olen noita vanhoja pätkiä katsellut uudelleen, huomaan, että aika vähän on muuttunut. En pysty katsomaan Spice Girlsin (lue: Gerin) edesottamuksia vuoden 1997 Brit Awardseista ilman, että pulssini kiihtyy vähintään 50% leposykkeestä.
En linkkaa. Googlettakaa. Girl Power!
The Boys sarjan Starlight eli näyttelijä Elin Moriarty, vähän kliseinen amerikkalainen blondi naapurintyttö mutta on aivan ihana.
Tässä nuoruuskuva, mutta on aika herkku vieläkin:
Taas oli sellainen tapaus että piti tarkistaa ollaanko alle vai alta ketjussa.Maailman seksikkäimmäksi jääkiekkomaalivahdiksi tituleerattu Mikayla Demaiter on omaankin silmään ihan jees..
Google kuvahaun tuloksia Mikaylasta
Ivy Doomkitty
ivydoomkitty.com - Tämä WWW-sivu on myynnissä. - ivydoomkitty Lähteet ja tiedot.
Tämä WWW-sivu on myynnissä. ivydoomkitty.com on ensimmäinen ja paras lähde kaikelle hakemallesi tiedolle. Yleisistä ja yksityiskohtaisista aiheista, enemmän kuin osaat odottaa, ivydoomkitty.com-sivulta löydät kaiken. Toivottavasti löydät hakemasi!ivydoomkitty.comLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Ivy Doomkitty
ivydoomkitty.com - Tämä WWW-sivu on myynnissä. - ivydoomkitty Lähteet ja tiedot.
Tämä WWW-sivu on myynnissä. ivydoomkitty.com on ensimmäinen ja paras lähde kaikelle hakemallesi tiedolle. Yleisistä ja yksityiskohtaisista aiheista, enemmän kuin osaat odottaa, ivydoomkitty.com-sivulta löydät kaiken. Toivottavasti löydät hakemasi!ivydoomkitty.comLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Ai stana, nyt on kyllä kätzi mun makuun. Voisin ottaa tosta kyllä kesäkissan mutta sillä ehdolla pukeutuu ihan niinku muutkin sluttikset, eli kireisiin persehousuihin ja tissitoppeihin/paitoihin ja jättää noi helevetin cosplay skeidat japseille ja muille friikeille.
Maailman seksikkäimmäksi jääkiekkomaalivahdiksi tituleerattu Mikayla Demaiter on omaankin silmään ihan jees..
Maailman seksikkäimmäksi jääkiekkomaalivahdiksi tituleerattu Mikayla Demaiter on omaankin silmään ihan jees..
Jätkä on ihan selvästi vanha venkula! Prison bitchit vaan vilkkuu silmissä.Ylipäätään jalkaa alta vie raidalliset asusteet kun niissä muodot korostuu aivan äläsdeemäisesti. Pitkät raidalliset sukat... mmmm... Ei vedä vertoja mitkään tyhmät pitsihepeneet tällaisille toteutuksille. Housuissa pystyraidat... aijaijai... kun ne raidat kaareutuu siinä muotojen mukana ja ohjaa silmän väkisin ytimeen. Loppujen lopuksi sama kuka näihin kutimiin tungettais.. Tai olisi kiva jos se olis kiva ja söpö ja fiksu.
Ei mene muodokkaampien tyttöjen kategoriaan, mutta toi Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.