Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Miks piti tuhota toisen illuusiot...!? Onko ny hyvä miäli...?Ei ne nännit ole vaan jotkut sauman päät tms. Ei kyllä ihan onnistunut jakku kun siihen tuollaiset ulokkeen jäänyt.
Miks piti tuhota toisen illuusiot...!? Onko ny hyvä miäli...?Ei ne nännit ole vaan jotkut sauman päät tms. Ei kyllä ihan onnistunut jakku kun siihen tuollaiset ulokkeen jäänyt.
Miks piti tuhota toisen illuusiot...!?
No olen tunnettu siitä että lauon totuuksia kun en tajua että se voi tuntua toisista kurjalta. Täytyy kyllä sanoa että tämä keissi ei vaikuta mielialaani erityisesti mutta ei muutenkaan juuri nyt ole hyvä mieli... Eli ei tuo "paljastus" nyt mieltä parantanut. Tilanne oli minun silmään niin selvä että... No tulipahan sanottua. Sorry...Miks piti tuhota toisen illuusiot...!? Onko ny hyvä miäli...?
Ei toi ny muuten mitenkään ihmeellinen oo, mutta uutisissa paraikaa ainakin näyttäs kun Pasasen Piitulla näpsöttimet nöpsöttäis oikein terhakkaasti. Oikein tekis miäli tarttua kuvaruudun läpi kiinni hakee taajuudet paikalleen! Haloo, haloo, kuuleeko Jerevan, täälä Tampere!
Anne Hathaway 2+10 min vastustajan mailasta kiinnipitäminen
Saisi ottaa koska vaan mun mailasta kiinni, ilman rangaistusta. Tai no voisin rangaistakin toki jos hän niin haluaisi.
Madeleine Stowe on myös yksi kenelle mielellään tuomitsisi pienen käytöskympin. Toki Maddella alkaa olla ikää mutta tuossa 2000-luvun alkupuolella ykköskorin kamaa.
Rosamund Pike on myös sellainen joka saa pientä innostusta täällä.
Annelle soisin pikkurikkeet, mutta Kate Beckinsale saisi vaikka polttaa koko sääntökirjan. Saattaisin kyllä sen jälkeen syyllistyä itsekin keihästykseen.
Rosamunda sai kieltämättä Bond-tyttönä aikaan kummallisia tuntemuksia nuoressa DTremensissä.
Ei anneta ensivaikutelmien haitata. Kaikki me ollaan samoja ihmisiä!Vaikka toveri Sämppäri vaikuttaa hyvin erilaiselta kuin minä niin naismaku tuntuu olevan kuitenkin kohdallaan.
Sama. Marjossa on sitä jotain. Lyhyttukkanen petite mature. Aiii prrrrrkele.Jonninmoinen hehku multa tonne Ylen uutisiin ja siis ei niin nuoriin, siis Marjo Rein. Nam.
Sama. Marjossa on sitä jotain. Lyhyttukkanen petite mature. Aiii prrrrrkele.
En tiä miks taustalla pyörii usein toi huuhaa ohjelma American pickers. Tai tiärämpä. Siä vilahtaa välillä Danielle Colby. Aiiii prrrrrkele.
Ei paha, veli hyvä. Yes, I would.Vastapalloon YLE:n kuuluttaja Riikka Warras. Verorahoille vastinetta.
Lähti äitiyslomalleMutta missä on SS? Sannaa ei oo näkyny toviin. pitäskö hualestua...?
Mä en suostu uskoon tätä. Jos tämä on totta niin haluan kohdistaa väkivaltaa siihen saatanan koijariin joka on tämän tehnyt! Sanna on mulle aina puhdas neitsyt. Alllllahu Akkkkbaaaarrrr!Lähti äitiyslomalle
Saman firman kollega Nina Sevelius - kaunis jo nuorena eikä ikä ole häntä pahentanut, ehkä päinvastoin.Vastapalloon YLE:n kuuluttaja Riikka Warras. Verorahoille vastinetta.
Siinä upea daami varustettuna melko hyvän kokoisilla kannuilla :)
Setämiehet vauhdissa.
No, mie olen 46. Vanhin tyttäreni on 25. Minusta on ainakin jotenkin irstasta ja tyylitöntä kuolata tyttäreni ikäisiä tai nuorempia.Nainen on nuorena parhaimmillaan.
Kyllä setämies tietää, että mature on naisen parasta aikaa. Jonain päivänä sinäkin sen ymmärrät kun siirryt setämiestasolle.Kovasti tänne heitellään mature-osastoa. Setämiehet vauhdissa.
Nainen on nuorena parhaimmillaan.
Kyllä setämies tietää, että mature on naisen parasta aikaa. Jonain päivänä sinäkin sen ymmärrät kun siirryt setämiestasolle.
No, mie olen 46. Vanhin tyttäreni on 25. Minusta on ainakin jotenkin irstasta ja tyylitöntä kuolata tyttäreni ikäisiä tai nuorempia.
Pelivehkeet ne on setämiehilläkin...
Noh, itsellä nuo parikymppiset menevät osastoon "tyttären kaverit", ja muutenkin en näin aikuisena miehenä mistään tyttösistä edes syty, pitää olla vähän elettyä elämää ihmisessä...Ottaisit vähän rennommin. Olet ilmeisesti kaikenlaisen ankean feminismin uhri. Kyllä nuorista naisista tykkää lähes jokainen heteromies. Eikä siihen omaan tyttäreen tarvitse koskea.