Chisu. Linkin takana oleva kuva riittänee perusteluksi.
Seppo Räty nuorena ja meikattuna?
Chisu. Linkin takana oleva kuva riittänee perusteluksi.
Vaikka tää nyt ykkösellä laulava Vesta joku. Ei liity niinkään persoonaan tai ulkonäköön tms, vaan inhoan tuota tuollaista naukulaulua, jota moni nykyään harjoittaa. Hyi.
Tuo kuulostaakin joltain imurimerkiltä. Kuulematta paskaa siis.
Tuo kuulostaakin joltain imurimerkiltä. Kuulematta paskaa siis.
Joo, no niinpä olikin. Sepoksi ihan nätti.Seppo Räty nuorena ja meikattuna?
On tuossa hieman Uuno Turhapuroakin.Seppo Räty nuorena ja meikattuna?
Ja muokattu aivan luonnottomaksi18-vuotias plikka tuo yllä oleva...ööö...henkilö. Voi paska. Sääliksi käy häntä.
Liekö hän erään Jylhän asiakkaita? Ei tuon ikäisen pitäisi tuollaisia leikkauksia itselleen otattaa. Jotain on rikki.Ja muokattu aivan luonnottomaksi
Toista se oli ennen, kun kertamuokkauksen suoritti luonto.Ja muokattu aivan luonnottomaksi
Jylhän jonka piirteet on joko tylsällä kirveellä veistetty tai huonolla taltalla ja vasaralla nakuteltuLiekö hän erään Jylhän asiakkaita? Ei tuon ikäisen pitäisi tuollaisia leikkauksia itselleen otattaa. Jotain on rikki.
18-vuotias ja noin fiksu. Ja sattumalta eksyi paikalle.VAIKKA Vainiolla ei ole vielä juurikaan kokemusta urheilujournalistin työstä, hän on tehnyt tietoista työtä luodakseen suhteita urheilumaailmaan.
– Olen viestitellyt useiden SM-liigapelaajien kanssa, ja muutamien kanssa olen käynyt myös treffeillä.
Tutkivaa journalismia totta tosiaan.
Juu - näin vähäiselläkin lööpitasolla viittaa vahvasti tuonne Tuksun suuntaan. Tosin, rehellisyyden nimissä, Tuksu oli tuossa iässä aivan huikea kaunotar verrattuna tähän "teokseen".18-vuotias ja noin fiksu. Ja sattumalta eksyi paikalle.
"Kaikenlainen julkisuus on hyväksi", hän lienee ajatellut. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että tästä nuoresta naisesta ei tule uutta sarasieppiä.
Sekä myöskin pintaa syvempää.VAIKKA Vainiolla ei ole vielä juurikaan kokemusta urheilujournalistin työstä, hän on tehnyt tietoista työtä luodakseen suhteita urheilumaailmaan.
– Olen viestitellyt useiden SM-liigapelaajien kanssa, ja muutamien kanssa olen käynyt myös treffeillä.
Tutkivaa journalismia totta tosiaan.
Valavuori hyödyntää vain ikiaikaista markkinointikikkaa: suurilla ulokkeilla on maailman sivu myyty tavaraa, joko omaa tai toisten. Kun ei itsellään ole mitään (myyvää), pitää sellainen(-set) vuokrata ja niitä markkinoida. Tuommoisille markkinamiehille on ihan oma nimityskin...Valavuorenkin tulisi tuntea jonkinlaista häpeää hyödyntäessään tuollaista eksyksissä olevaa ihmistä. Mutta toisaalta...kyseessä on Valavuori, joten eihän sitä koskaan tiedä.
Koeajo.. siis koeaika näyttää, että onko tyttö hyvä suustaan. Siis juontajana.Tyrkky on löytänyt hengen heimolaisen
[MEDIA=twitter]1496187135690485761[/MEDIA]