Naisia jotka saavat sinulle jalat alle

  • 158 244
  • 410
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen silmäklasien takia B-mies eli katson mieluummin ainoastaan luonto-ohjelmia ja uutisia, huonon näköisenä niitäkin.
Radio, ihmisten sanomisten kuuleminen on minulle tärkeää ja taas snobbailua eli nörttiyttä muinaisuudesta: olen harrastanut dx-kuuntelua, kuunnellut propagandaa ja ukkosmyrskyjen rätinää.

Mielestäni ärsyttävältä kuulostavia naisylimielikoita, sellaisia joiden hellansa ääressä en viihtyisi ikinä:
Kaarina Hazard
Anu Koivunen
Silvia Modig
Emma Kari
ja tuo kaiken nuoruuden ylistyksen aallon harjalla surffaava pseudoakateeminen keskinkertainen viukuttaja:
Iiris Suomela

Harmittavaa on, että taisi monia korviini ärsyttäjiä jäädä mainitsematta.
Olkaatten Te huoleti, aion palata asiaan, noteeraamaan panoksenne julkiseen keskusteluun.
Listasi on mainio jopa tällaisen vanhan pervertikon mielestä. Iiris Suomelaa ja Emma Kari voisin kyllä panna jos suu olisi teipattu kiinni. Vaihtoehtoisesti musta nahkaremmi jossa punainen kumipallo.

Lisätään vielä seuraavat:

Maria Veitola
Litku Klemetti
Tavvja
Olli Herman
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Litku Klemetti

Harmi nähdä Litku Klemetti tällaisella listalla. Eihän Litku ole millään lailla vittumainen tai provosoiva, se on vain oma itsensä. Kaipa sekin voi sitten jotakuta ärsyttää. Minusta Litku on omalla omintakeisella tavallaan hyvin viehättävä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Harmi nähdä Litku Klemetti tällaisella listalla. Eihän Litku ole millään lailla vittumainen tai provosoiva, se on vain oma itsensä. Kaipa sekin voi sitten jotakuta ärsyttää. Minusta Litku on omalla omintakeisella tavallaan hyvin viehättävä.

Olin Litkun keikalla, jossa se itkua vääntäen valitti, että on niin kauheet pms:t että ei huvittaisi soittaa enää yhtään biisiä. Sitten se kaatoi koko tuopillisen vettä suoraan päänsä päälle ja jatkoi keikkaa. En tiedä, kuuluiko tuo esitykseen mutta noin ylipäänsä tuollainen saa kivekset nousemaan ylös suojaan ja silmät pälyilemään poistumisreittiä.

Musiikki on silti hyvää.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taitoluistelija Emmi Peltonen. On niin isänsä näköinen että puistattaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nämä ihmisten, tässä tapauksessa naisihmisen ,riipimisyyskyvykkyysketjut ovat minusta jollain älyhälvähdystoivetasolla halveksittavia. Miksi minä tänne ajauduin tunteilemaan?.

Ernst Kaltenbrunner, luo nimi minulle mielikuvan.

Miksi sisäministeri Ohisalon preesensistä arveen mieleen juolahtaa kirjoittaa Kaltenbrunner?
Tämä koronahärdellin selvittäminen on ihan ok, mutta ehkä minua riipii pitkälinjalainen ylimielisyys, satuhassius.
Touko Aalto oli inhimillisempi

Setämies arvee talutetaan kohta montun reunalle.
Onneksi nykyään on kaivinkoneita, joita on helppo oppia käyttämään, nuoremmatkin filosofit sopeutuvat käyttöliittymään oitis.

Ei vanhan tartte omaa hautaansa kustannustehokkaasti kaivaa, saatanan hyvä homma.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Et voi olla muuta kuin toisissasi. Mut siis mitä tarkoitat? Vie millä tavalla jalat alta?

Jalat alle -ketjussa ollaan...

Itselläni tulee ensimmäisenä julkkiksista mieleen Tiina Jylhä ja Suvi Pitkänen. Plastiikkakirurgialla pelottavan näköiseksi raadeltu kumpainenkin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Entäs Suomen kuumin mummo, Helena Lindgren? Vielä jalat alta? Leikelty? Kyllä. Mitä sitten?

Niin? Ei kaikkia ole pelottavan näköiseksi leikelty, mutta nuo kaksi mainittua on. Kyllä ne suomen kuumimmat mummot on silti ihan muita kuin Helena, jo ihan sen vuoksi että omaan makuun liiallisen pakkelikasan alla on nykyään. Iän merkkejä kun pitkälle häivytetään niin häipyy muutkin kasvonpiirteet vaikka olisi kuinka mekkialan ammattilainen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tiina Jylhä. Eksyin iltalehden etusivulle, jossa oli varsin "edustava" kuva ko. naisesta...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis Suvihan (Pitkänen) olihan ihan ok ennen noita järkyttäviä leikkuita. Eli listalle. Tuksu on nykykunnossaan melkoinen pelätin. Oli myös aikoinaan ihan ok ennen leikkuitaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä ketju ollut tosiaan melkein vuoden nukuksissa. No, herätetään.

Jelena Välbe. Koko ajan kitisemässä jostain, Putinin kaveri ja ulkonäkö- ja muoto. Noh...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiinat Helenius sekä Rosenberg. Uffff...

Nii ja Greta Thunberg, obviously.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tiinat Helenius sekä Rosenberg. Uffff...
Tiina Jylhä. Kammottavan näköinen ja erittäin hämärissä yhteyksissä sisällä.

Minulla ei toki ole rahaa, joten hän ei minusta kiinnostuisi, mutta Maisa Torppa kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun. Kunnon lypsäjä.
 
K

Kiekkokatsoja

Krista Kiuru, tuo rakkauden katepillari
Voi saat..a. Kampittamallako tuo jalat vie alta? No roolejahan nuilla politikoilla vaan on. Ja hyvähän se on, että jokaisella on yksi, josta toinen tykkää.
Krista kun pääsee irti, niin voi mies kokea, kuinka nainen ottaa.. sen mitä haluaa. Mamma.. huutaa mies, ja juoksee karkuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Liitteet

  • 250px-Irma_Grese.jpg
    250px-Irma_Grese.jpg
    18,9 KB · kertaa luettu: 313

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuksu
 

Liitteet

  • Tuksu.png
    Tuksu.png
    357,4 KB · kertaa luettu: 225

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Erika Vikman - vanhojen ukkien iskijä - kovaa vauhtia nousemassa tähän porukkaan.
Ei kai Vikman ole kuin Dannyn iskenyt? Nyt ymmärtääkseni on MILF (vai oliko viisikymppinen jo mature) kierroksessa.

Mutta joo, on kyllä ketjun kamaa. Vikmanin seksipommi-imago on täysin älytön, ei hän niin kaunis ole. SEX-koru ja eroottiset sanoitukset enemmänkin karkottavat, ainakin minua.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Kyllä Outi Mäenpää on lisättävä kärkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös